حملات موشکی به تلاویو کابینه نتانیوهو را متزلزل کرد


حملات موشکی به تلاویو کابینه نتانیوهو را متزلزل کرد

قم-ایرنا-مسئول امور بانوان حزب الله لبنان با اشاره به موفقیت‌های اخیر مقاومت اسلامی در سرزمین‌های اشغال حملات موشکی به اسرائیل غاصب را بسیار موفقیت‌آمیز خواند و گفت: این حملات سبب شد تا کابینه نتانیو متزلزل شود.

عفاف حکیم از لبنان عصر پنجشنبه در ادامه دومین کنگره بین المللی قدس شریف در قم، افزود: نشانه هایی از پیروزی ها برای مسلمانان و فلسطینی ها در حال رقم خوردن است.

وی تصریح کرد: حملات فلسطینها باعث تزلزل کابینه نتانیو شده است، درس بزرگی برای مستکبران است و باید بدانند که تفکرات اسلامی نمیگذارد آن ها بیش از این پیشروی داشته باشند و یا افکار پلیدشان را در فلسطین رقم بزنند.

مسئول امور بانوان حزب الله لبنان اظهار کرد: در این سال‌ها هدف گذاری خوبی برای قدس شریق گذاشته شده‌است، هم اینک عرصه بر رژیم صهیونیست‌ها تنگ آمده است.

حکیم اظهار داشت: اتفاق خوبی در حال رخ دادن است و در فلسطین نشانه های از آیات الهی را شاهدیم که چنین از مظلوم حمایت میکند تا چنین استقامتی را شاهد باشیم.

وی یادآور شد: همه جوامع اسلامی بدانند راه نجات در وحدت است و نگذارند دشمنان در جامعه اسلامی نفوذ کند، این یک فریضه الهی است و همه موظفیم از ملت مظلوم و حرکت مقدس قدس شریف حمایت کنیم.

دومین کنگره بین المللی قدس شریف از روزسه شنبه با سخنرانی ۳۰ شخصیت علمی و فرهنگی از کشورهای ایران، فلسطین، مالزی، هند، افغانستان، پاکستان، فرانسه، آرژانتین، عراق، ترکیه، شیلی، امارات، لبنان، سوریه، انگلیس، کانادا و تونس آغاز شده و تا عصرامروز پنجشنبه ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق