دبیرشورای‌عالی مناطق آزاد از سه طرح تجاری چابهار دیدن کرد


دبیرشورای‌عالی مناطق آزاد از سه طرح تجاری چابهار دیدن کرد

چابهار - ایرنا - مشاور رییس جمهوری و دبیرشورای‌عالی مناطق آزاد کشور از سه طرح تجاری و خدماتی منطقه آزاد چابهار دیدن کرد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا مومنی روز پنجشنبه در ادامه سفر خود به چابهار از طرح‌های در حال احداث، مجتمع تجاری رویال سنتر منطقه آزاد، تولیدی نایلون سپیدپلاست و مجتمع خدماتی باهورزهی دیدن کرد.

عبدالرحیم کُردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در بازدید از مجتمع تجاری رویال سنتر اظهار داشت: این مجتمع با اعتباری افزون بر 148 میلیارد تومان درحال احداث است.

وی با بیان اینکه این مجتمع در زمینی به مساحت هشت هزار و 59 مترمربع احداث می‌شود گفت: پنج هزار و 795 مترمربع عرصه و 2 هزار و 264 مترمربع عیان برای پروژه تجاری رویال سنتر منطقه آزاد چابهار تعریف شده است.

او تصریح کرد: طبق اظهارات مجری پروژه، برای 20 نفر به طور مستقیم در این مجموعه شغل ایجاد می‌شود.

بازدید از مجتمع خدماتی باهورزهی

محمد قهرمانی مدیر اجرایی این طرح نیز اظهار داشت مجتمع خدماتی باهورزهی در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع در حال احداث است.

وی افزود: به‌غیر از مجموعه پمپ بنزین، پنج هزار مترمربع ساختمان شامل استراحتگاه، رستوران، تعمیرگاه و سایر خدمات برای این مجتمع تعریف شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۷۶ میلیارد تومان هزینه شده است تصریح کرد: برای تکمیل این طرح بیش‌از ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

قهرمانی با اشاره به اشتغالزایی ۲۷ نفری این طرح، از مسوولان خواست که برای این مجتمع یک راه‌ دسترسی به جاده اصلی فراهم کنند.

دبیرشورای‌عالی مناطق آزاد کشور همچنین از واحد تولیدی نایلون و نایلکس شرکت سپیدپلاست با اشتغالزایی ۹۰ نفری دیدن کرد.

حمیدرضا مومنی دبیر شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که در نیمه ابتدایی فروردین‌ امسال به منطقه آزاد چابهار سفر کرده بود امروز (پنجشنبه) نیز برای بازدید از طرح‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و گردشگری در قالب سفری ۲ روزه به منطقه آزاد چابهار سفر کرده تا روند پیشرفت پروژه‌ها را از نزدیک مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!