رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ یحیی گل محمدی


رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی، مدافع سال های دور تیم ملی از طرفداری کارت آیکان دریافت می کند.

سرمربی فعلی پرسپولیس و کسی که این تیم را در فصل گذشته مسابقات فوتبال ایران قهرمان کرد، کسی که در دوران بازی اش یکی از بهترین های خط دفاعی فوتبال ایران بود، قطعا لیاقت دریافت کارت آیکان را دارد. فوتبال برای یحیی گل محمدی از تراکتور شروع شد. جایی که او فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و در پی آن پس از حضور در هلال احمر راهی باشگاه پورا شد. نمایش های خوب یحیی در 4 سال حضورش در پورا باعث شد تا او مدنظر پرسپولیس قرار بگیرد و سرانجام یحیی گل محمدی با قراردادی 4 ساله پرسپولیسی شد. پس از پایان دوران اول حضور یحیی در پرسپولیس او راهی فولاد خوزستان شد، تیمی که او سه فصل در آن بود و البته که در بازی های مهمی برای این تیم به میدان رفت. پس از حضور در فولاد دست تقدیر باز هم یحیی را به پرسپولیس برگرداند و باعث شد تا او سه فصل دیگر پیراهن سرخ رنگ پرسپولیس را برتن کند. آخرین مقصد دوران بازیگری یحیی صباباتری بود جایی که او و هم تیمی هایش در فصل قابل توجه در مسابقات جام حذفی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند. پس از سه فصل حضور در صباباتری، وقت خداحافظی برای یحیی از فوتبال بود و کفش هایش را آویخت. اما خب این خداحافظی، یک خداحافظی کامل نبود و یحیی به سرمربیگری روی آورد. صبای قم، تربیت یزد، نساجی، نفت تهران، ذوب آهن، تراکتور، شهرخودرو و پرسپولیس (دو دوره) باعث شده تا یحیی همواره کنار فوتبال ایران باشد و از حضورش فوتبال ایران بهره مند شود. یحیی در مربیگری نیز یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است و اکنون با پرسپولیس، در پی کسب یک قهرمانی دیگر است و البته که، یحیی به دنبال قهرمان کردن سرخپوشان ایران در مسابقات آسیایی است. حال زمان پرداختن به کارت های یحیی است.

اولین کارت یحیی به دوران مربوط به پرسپولیسش اختصاص یافته است. تیمی که یحیی پیشکسوت و اسطوره آن است، یحیی در پرسپولیس در دو دوره حضورش روی هم رفته 166 بازی دارد و با لباس این تیم موفق به زدن 9 گل شده است. از افتخارات یحیی با پرسپولیس می توان به قهرمانی در مسابقات لیگ ایران در سال های 74 و 75 اشاره کرد. دومین کارت گل محمدی به دوران او در فولاد خوزستان مربوط است. این مدافع در 41 بازی برای فولاد به میدان رفته و شش گل هم با لباس فولاد به ثبت رسانده است. آخرین کارت یحیی گل محمدی هم مثل سایرین به دوران ملی او مربوط است. تلخی ها و شیرینی ها در خصوص دوران فوتبال این بازیکن زیاد است. کسی نیست که پنالتی چیپ گل محمدی در جام ملت های آسیا 2004 برابر چین را به یاد نیاورد و البته کسی هم نیست که گل های یحیی به ایرلند و مکزیک را از خاطر برده باشد. سرمربی فعلی پرسپولیس 74 بازی ملی در کارنامه خود دارد. صحبت کافی است، این شما و این کارت آیکان یحیی گل محمدی.

طرح کامل کارت آیکان مومنت یحیی گل محمدی

رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ یحیی گل محمدییحیی گل محمدی

"نکته: طرفداری در ریتینگ های داده شده دقت به خرج داده اما این نمرات شاید در برخی نقاط و اندکی در مغایرت با واقعیت باشند"

برای مشاهده کارت بالا با کیفیت بیشتر اینجا کلیک کنید

برای مشاهده کارت مید یحیی گل محمدی با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید

برای مشاهده کارت بیس یحیی گل محمدی با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید

دیگر نکته قابل ذکر این است که طرفداری در انتشار این کارت ها ترتیب خاصی در نظر ندارد و مقیاس سنجش کارت ها، ریتینگ های داده شده است

بیشتر بخوانید

در نوروز 1400 با طرفداری؛ رونمایی از کارت آیکان اساطیر فوتبال ایران رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر اول، علی دایی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دوم، علی کریمی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر سوم، علی جباری رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر چهارم، مهدی مهدوی کیا رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر پنجم، خداداد عزیزی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر ششم، ناصر حجازی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هفتم، علی پروین رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هشتم، نادر محمدخانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر نهم، پرویز قلیچ خانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دهم، محمد خاکپور رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر یازدهم، جواد زرینچه رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دوازدهم، احمدرضا عابدزاده رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر سیزدهم، فرهاد مجیدی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر چهاردهم، کریم باقری رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر پانزدهم، مهرداد میناوند رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر شانزدهم، علی انصاریان رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هفدهم، جواد نکونام رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هجدهم، حسین کلانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر نوزدهم، همایون بهزادی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر بیستم، آندرانیک اسکندریان رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ سیروس قایقران رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ عزیز اصلی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ ایرج دانایی فرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر