تعبیر خواب لباس: 42 تعبیر دیدن لباس در خواب که حتما شما هم دیده‌اید


دیدن لباس در خواب بسیار رایج است. ما هر روز لباس می‌پوشیم و همه جا در اطراف‌مان آن را می‌بینیم. اما گاهی حتی دیدن لباس در خواب هم می‌تواند معنایی نمادین داشته‌باشد، خصوصا اگر جایگاه برجسته‌ای در خواب ما داشته‌باشد. اگر می خواهید از تعبیر خواب لباس نکات جالبی بدانید در ادامه سلسله مقالات تعبیر خواب سایت بازده با ما همراه باشید. 1. دیدن لباس سفید...

دیدن لباس در خواب بسیار رایج است. ما هر روز لباس می‌پوشیم و همه جا در اطراف‌مان آن را می‌بینیم. اما گاهی حتی دیدن لباس در خواب هم می‌تواند معنایی نمادین داشته‌باشد، خصوصا اگر جایگاه برجسته‌ای در خواب ما داشته‌باشد. اگر می خواهید از تعبیر خواب لباس نکات جالبی بدانید در ادامه سلسله مقالات تعبیر خواب سایت بازده با ما همراه باشید.

۱. دیدن لباس سفید در خواب

اگر آدم‌ها در خواب شما لباس سفید پوشیده‌بودند، یا اگر در خواب دیدید که لباس سفید در اطراف‌تان افتاده‌است، می‌تواند به معنای تغییراتی باشد که به زودی در زندگی‌تان رخ می‌دهد.

ممکن است این تغییرات، بسته به وضعیت فعلی زندگی‌تان و این‌که اکنون در زندگی شاد هستید یا نه، خوب یا بد باشد.

۲. دیدن لباس زرد در خواب

اگر در خواب لباس زرد دیدید، تعبیر آن موفقیت است. شما در همه چیز موفق خواهیدبود و کارها به آسانی بر وفق مرادتان می‌شود.

این موفقیت در رابطه با زندگی شخصی و کاری‌تان است، پس حتما ار این دوره‌ی شانس در زندگی‌تان استفاده کنید تا تمام چیزهایی را که در گذشته خوب نبود بهبود دهید.

۳. دیدن لباس آبی در خواب

اگر در خواب لباس آبی دیدید، قرار است رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید. تمام چیزهایی را که در خواب می‌دیدید یا آرزویش را داشتید بالاخره به دست می‌آورید. مطمئن شوید هیچ فرصتی را برای واقعیت بخشیدن به رویاهایتان از دست نمی‌دهید.

۴. دیدن لباس سبز در خواب

اگر در خواب‌تان لباس سبز دیدید، به معنی شادی و خوشبختی در زندگی‌تان است. احساس خواهیدکرد که در آسمان‌ها هستید و آدم‌ها به شما حسادت می‌کنند، چون همه‌چیز همان‌طور خواهدشد که می‌خواستید.

۵. دیدن لباس رنگارنگ در خواب

اگر در خواب لباس رنگارنگ دیدید، معنی‌اش این است که اتفاق‌های مختلفی در زندگی‌تان خواهدافتاد. این اتفاقات متنوع خواهدبود، یعنی در نهایت نتیجه‌ی برخی از آن‌ها مثبت، و برخی دیگر منفی خواهدبود.

به هر حال شما باید برای یک دوره‌ی پرآشوب در زندگی‌تان آماده باشید که تغییرات زیادی در زندگی‌تان ایجاد خواهدکرد.

۶. دیدن لباس تنگ در خواب

اگر لباسی که در خواب دیدید تنگ بود، تعبیرش می‌تواند این باشد که مستأصل شده‌اید و باید تغییراتی در زندگی‌تان ایجاد کنید. نمادشناسی لباسی که اندازه‌تان نیست با زندگی‌تان در ارتباط است، یعنی فعلا زندگی‌تان آن چیزی نیست که انتظارش را داشتید.

شاید رویاها و برنامه‌هایتان نتیجه‌ی عکس بدهد و اکنون وضعیتی در زندگی دارید که از آن راضی نیستید. وقت آن رسیده‌است که تغییراتی در زندگی‌تان ایجاد، و آن را بهتر کنید تا بالاخره از زندگی‌تان راضی شوید و شاد باشید.

۷. حسادت کردن به لباس فردی دیگر در خواب

ما اغلب این را در زندگی واقعی احساس می‌کنیم اما این‌که خواب ببینید به سبک لباس پوشیدن یا لباس فردی دیگر حسودی‌تان می‌شود کمی غیرعادی است. این خواب نشان‌دهنده‌ی احساسی است که نامزدتان به شما دارد.

نامزدتان متقاعد نشده که شما به او وفادار هستید و دیگر نمی‌دانید برای اثبات وفاداری‌تان چه بکنید. گاهی آدم‌ها کله‌شق‌تر از آن هستند که بعضی چیزها را درک کنند، و اگر شما راستگو هستید، حقیقت در نهایت خود را نشان می‌دهد.

۸. پوشیدن لباس سیاه در خواب (خانم‌ها)

اگر در خواب لباس سیاه پوشیده‌بودید، تعبیر این خواب ناراحتی و فقدانی است که قرار است تجربه کنید. شاید قرار است یک عزیز یا فردی نزدیک را از دست بدهید، یا حتی به یک رابطه پایان دهید. در هر صورت احساس می‌کنید جزیی از وجودتان را از دست داده‌اید و ممکن است اسیر غم شوید.

۹. گم کردن لباس در خواب

اگر در خواب دیدید که لباس‌تان را گم کرده‌اید، نشان‌دهنده‌ی وضعیت مالی فعلی‌تان است. شما با مشکلات مالی دست به گریبان هستید و نمی‌دانید چگونه از پس آن بر بیایید.

این همان زمانی است که باید از ولخرجی یا خریدن چیزهای غیرضروری اجتناب کنید، چون شاید حل کردن این مشکلات مالی به این سادگی‌ها نباشد.

۱۰. دیدن لباس کثیف در خواب

دیدن لباس کثیف در خواب نشان‌دهنده‌ی سواستفاده یا خشونتی است که شاید تجربه کنید. باید مراقب اطرافیان‌تان باشید و از دمخور شدن با غریبه‌ها اجتناب کنید.

همه‌ی آدم‌ها بعد از گفت و گوی اول آن‌قدر که به نظر می‌رسد دوست و راستگو نیستند. شاید در نهایت قربانی فریب شوید، پس مراقب باشید به چه کسی اعتماد می‌کنید.

۱۱. دیدن لباس تمیز در خواب

بر خلاف توضیحات بالا، لباس تمیز نشانه‌ی وضعیت مالی خوب است و پول زیادی سر راه‌تان قرار می‌گیرد. در امور مالی شانس زیادی خواهیدداشت، بنابراین شاید این موقعیت خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد. تمام کسب و کارها و پروژه‌های حرفه‌ای‌تان موفق خواهدبود، پس حتما بیش‌ترین استفاده را از این دوره بکنید.

۱۲. دیدن برهنگی در خواب

اگر در خواب دیدید که برهنه هستید، می‌تواند یک نشانه‌ی هشداردهنده باشد. ممکن است رازهایتان برملا شود و شاید سوژه‌ی شایعه‌های شرورانه‌ای باشید که دیگران درست می‌کنند. مراقب باشید اسرارتان را با چه کسی در میان می‌گذارید، چون آن‌ها می‌توانند از این اطلاعات برای صدمه زدن به شما استفاده کنند.

۱۳. دیدن برهنگی دیگران در خواب

اگر آدم‌های دیگر، یا آدم‌هایی که شما می‌شناسید در خواب برهنه بودند، تعبیر آن نیز یک نشانه‌ی هشداردهنده است.

شما باید مراقب برخی از آدم‌های زندگی‌تان باشید، و هم‌چنین از چیزهایی که شادی زیادی را به زندگی‌تان می‌آورد آگاه باشید. چیزهایی که شاید از آن‌ها غافل هستید یا آدم‌هایی که نادیده‌شان می‌گیرید، ممکن است بروند و قطعا وقتی رفتند متوجه از دست دادن آن‌ها می‌شوید. قبل از این‌که دیر شود کاری بکنید.

۱۴. تعبیر خواب دیدن رد مدفوع روی لباس

اینکه رد و نشانه‌ی مدفوع را روی لباس در خواب ببینید می‌تواند نشانه‌ی افشای شخصی باشد. ممکن است در شرف کشف اطلاعاتی خصوصی و محرمانه در رابطه با یکی از دوستان نزدیک‌تان هستید. این اطلاعات سری و محرمانه هستند. دوست‌تان از اطلاعاتی که اخیرا به دست آورده‌اید بی‌خبر خواهد بود.

۱۵. تعبیر خواب لباس‌های با کیفیتی که مد نیستند

دیدن یا پوشیدن لباس‌های با کیفیتی که دیگر مد نیستند در خواب پیش بینی کننده‌ی موفقیت و خوش اقبالی در کارهای فعلی‌تان است. اما، می‌تواند به معنی آن نیز باشد که بعضی نگرش‌ها و نقطه نظرات ارزشمند کسانی را که با آن‌ها روی این پروژه کار می‌کنید نادیده می‌گیرید. در این فرایند، ممکن است از بعضی دستاوردهایی که این درون‌دادهای مهم برای‌تان دارد محروم شوید.

۱۶. تعبیر خواب خودداری از پوشیدن لباس‌های دمده

امتناع از پوشیدن لباس‌های دمده در خواب به آن اشاره دارد که شما به فکر راه‌های فاصله گرفتن از آدم‌هایی هستید که اکنون در حلقه‌ی اجتماعی‌تان هستند. این تصمیم می‌تواند نتیجه‌ی اشتیاق‌تان به پیگیری مخاطرات، بلندپروازی‌ها یا طرح‌های جدید ورود به رابطه‌ای تازه باشد. این حرکت می‌تواند به تغییری عمده در ظاهر و شخصیت‌تان نیز بشود، در نتیجه پیش از اقدام احتمالا مستلزم ملاحظه‌ و تفکر دقیق است.

۱۷. تعبیر خواب قدم زدن با کسی که لباس سفید پوشیده است

خواب قدم زدن با کسی که لباس سفید پوشیده‌است نماد مواجهه با بد اقبالی است. شخصی که در خواب شما لباس سفید پوشیده است ممکن است با رویدادهای نامطلوبی روبرو شود، که می‌تواند به فلاکت، مشکلات مادی و بد شدن اوضاع سلامتی منجر شود.

۱۸. تعبیر خواب لباس زرشکی

لباس زرشکی در خواب نماد توانایی از میان برداشتن دشمنان یا رقیب‌هایی است که سر راه برنامه‌ها و آرزوهای شما قرار می‌گیرند. شما قادر خواهید بود این کار را با تفکر مجدد درباره‌ی نقشه‌های‌تان، تعیین استراتژی مجدد و تغییر رویکردتان به زندگی انجام دهید. این تغییرات پیش رو که انجام می‌دهید به خوبی با هم ترکیب خواهند شد و نهایتا به نفع‌تان تمام می‌شوند.

۱۹. تعبیر خواب لباس‌هایی که به اندازه نیستند

اگر خواب ببینید لباس‌های‌تان اندازه‌ی تن‌تان نیست، یا خیلی گشاد است یا خیلی تنگ، نشانه‌ی تغییر است. این خواب به پایان یافتن عادت‌های قدیمی یا تغییر نحوه‌ی انجام کارها دلالت دارد. با وجود این، مراقب باشید، چون می‌تواند به معنوی انجام دادن اشتباه نیز باشد. چنین خطایی می‌تواند موقعی که در پی کاری جدید یا در حین انجام فعالیت‌های مشخصی هستید رخ بدهد.

۲۰. تعبیر این خواب که کسی کت و شلوار تنش کرده است

اینکه در خواب ببینیم کسی مثلا یک پیرمرد یا مرد جوان کت و شلوار به تن کرده‌است به ویژه وقتی حسابی اندازه‌ی تنش باشد، نماد چیزی ناخوشایند است که در شرف اتفاق افتادن است. ممکن است درگیری تقبل کار خاصی مثل یک پروژه، کسب و کار، یا یک رویداد بشوید که نهایتا ثابت می‌شود اتلاف وقت و تلاش بوده است. در نتیجه، رویدادی ناخوشایند برای‌تان خواهد بود، که احتمالا باعث ناامیدی و استیصال می‌شود.

۲۱. تعبیر خواب نارضایتی از لباس زنان

اینکه در خواب ببینید از لباس زنان رضایت ندارید یا از آنچه خودتان پوشیده‌اید – به ویژه اگر خانم هستید – راضی نیستید نماد رویارویی و رقابت است. یک رقیب زن در زندگی آرزوی جایگاه شما را دارد و می‌خواهد با شما رقابت کند تا از شما جلو بیفتد. او ممکن است به موفقیت شما در زندگی شغلی یا خصوصی غبطه بخورد و هرآنچه را شما دارید طلب بکند.

۲۲. تعبیر خواب تعریف و تمجید از لباس دیگران

تعریف و تمجدید کردن از لباس دیگران در خواب به مضنون بودن به بی‌وفایی اشاره دارد. پارتنر یا همسرتان به وفاداری شما شک دارد و ممکن است فکر کند شما بی‌خبر از او با کسی روی هم ریخته‌اید. شاید الان وقتش باشد که وفاداری‌تان را به او ثابت کنید.

۲۳. تعبیر خواب زنی با لباس زرشکی و نقاب سیاه

اینکه زن دیگری را با لباس زرشکی و نقاب سیاه سوگواری ببینید نماد باخت به رقیب‌تان است که یک زن است. اگر خودتان زن هستید و چنین خوابی ببینید، به معنی آن است که نبرد و مبارزه‌ را به زن دیگری واگذار می‌کنید، چه بر سر به دست آوردن یک مرد باشد، یک منصب کاری یا بحث وجهه‌ی اجتماعی.

۲۴. تعبیر خواب لباس‌هایی با رنگ‌های غیر عادی

دیدن لباس‌هایی با رنگ‌های غیر معمول یا پوشیدن آن‌ها در خواب نماد یک نوع هشدار است. باید در آینده‌ی نزدیک مراقب باشید چون ممکن است با موانعی مواجه شوید یا هنگامی که به دنبال نقشه‌ها و آرزوهای‌تان هستید آسیب ببینید.

۲۵. تعبیر خواب لباس سبک و راحت

لباس‌های سبک و راحت در خواب، مانند کتان یا ابریشم، نماد و نشانه‌ای نوید بخش است. این خواب به چیزهایی اشاره می‌کند که مطابق نقشه‌های‌تان اتفاق خواهد افتاد و این امر رضایت زیادی برای‌تان به ارمغان خواهد آورد. این می‌تواند به معنی آن نیز باشد که با کسی ازدواج می‌کنید که در انجام کارهای منزل خبره و ماهر است. اگر ازدواج کرده‌اید، چنین خوابی می‌تواند به داشتن ازدواج خوب و با تفاهم ارجاع داشته باشد، که به خاطر درک کامل شما از شریک زندگی‌تان است.

۲۶. تعبیر خواب آدم مشهور برهنه یا بدون لباس

اینکه آدم مشهوری را بدون لباس یا لخت مادرزاد در خواب ببینید نشانه‌ای منفی و بد است. این خواب به مورد تحقیر و شماتت کسانی قرار گرفتن اشاره دارد که می‌شناسیدشان و به آن‌ها اعتماد دارید. این آدم‌ها ممکن است به احساسات‌تان آسیب وارد کنند و احتمالا باعث آشفتگی بیشترتان بشوند. اگر چنین خوابی دیده‌اید، احتمالا زمان آن رسیده است که آدم‌های اطراف‌تان را ارزشیابی کنید و پیش از آنکه به کسی اعتماد کنید خوب فکر کنید.

۲۷. تعبیر خواب خریدن لباسی که دوست دارید

اگر خواب ببینید لباسی را که دوست دارید می‌خرید یا لباسی که اندازه‌ی تن‌تان است خریداری می‌کنید نمادی نویدبخش است. این خواب تصویری از روزهای بهتری است که در راه هستند چون به شناخت بهتری از خودتان دست پیدا می‌کنید. ممکن است بتوانید در این مسیر خودتان را ارتقاء دهید، اعتماد به نفس‌تان را افزایش دهید، درک بهتری از شناخت دیگران پیدا کنید، و به خاطر همه‌ی این‌ها در زندگی به چیزهای بیشتر و بیشتری دست پیدا کنید.

۲۸. تعبیر خواب خریدن لباس برای مناسبتی ویژه

اینکه خواب ببینید برای مناسبتی ویژه لباس می‌خرید یا لباس‌هایی با ویژگی‌هایی خاص خریداری می‌کنید نشان از نیاز شما به توجه دارد. شما در حال حاضر به دنبال درک و پذیرش از سوی آدم‌های اطراف‌تان هستید، به ویژه از سوی کسانی که در زندگی‌تان نقشی مهم و کلیدی ایفا می‌کنند مانند خانواده، دوستان، و بعضی از همکاران.

۲۹. تعبیر خواب پوشیدن لباس بچه

اینکه در خواب ببینید لباس بچه می‌پوشید در واقع یک نشانه‌ی هشدار است. این خواب نماد ناسازگاری یا جر و بحث است. ممکن است اختلافات یا درگیری‌هایی رخ بدهد که بین شما و خانواده‌تان باعث آشفتگی شدید بشود. سوء تفاهم می‌تواند به خاطر هر دلیلی باشد، من جمله اختلاف در دیدگاه یا در مسائل مالی.

۳۰. تعبیر خواب لباس‌های کهنه

دیدن لباس‌های کهنه در خواب نمادی منفی و بد است. این خواب ممکن است به تحمل استرس مالی به خاطر زیان‌های درآمدی اشاره داشته باشد. همچنین می‌تواند به خاطر کسب و کاری باشد که شکست می‌خورد یا احتمالا به خاطر عادت‌های بد پول خرج کردن. اگر در خواب ببینید لباس‌های کهنه پوشیده‌اید، این خواب می‌تواند به معنی آن باشد که با مشکلاتی در آینده‌ی نزدیک روبرو خواهید شد. ماهیت این مشکلات می‌تواند مالی، شخصی یا حرفه‌ای باشد.

۳۱. تعبیر خواب درآوردن لباس‌های کهنه

درآوردن لباس‌های کهنه در خواب می‌تواند نماد رها کردن باشد. این خواب یعنی شما نیاز دارید طرح‌ها و بلندپروازی‌های‌تان را که مدت‌های مدیدی در ذهن داشته‌اید کنار بگذارید. شاید به خاطر این‌ها است که وقتی را که می‌توانستید به صورت کارآمدتری استفاده کنید هدر می‌دهید. یا شاید این‌ها چیزهایی نیستند که برای خودتان می‌خواستید و باید انرژی‌تان را صرف چیزی ارزشمند تر کنید.

۳۲. تعبیر خواب یک کپه لباس

تعبیر خواب یک کپه لباس، به ویژه اگر روی کف اتاق یا روی زمین پخش شده باشند، نماد از دست دادن وقت و زمان شما است. شما بیش از حد بر روی انجام کارهای روتین و روازنه تمرکز کرده‌اید به نحوی که وقت نمی‌کنید دیگر به خودتان بپردازید. اگر چنین خوابی را تجربه کردید جدی بگیرید. شاید زمان لذت بردن بیشتر از زندگی‌تان باشد.

۳۳. تعبیر خواب لباس‌های کاملا نو

دیدن لباس‌های کاملا نو در خواب یا پوشیدن آن‌ها نماد چیزی نوید بخش است. این خواب به برآورده شدن خواسته‌ها و آرزوهای‌تان اشاره دارد. چنین خوابی به معنی آن است که قادر خواهید بود نهایتا پروژه یا تشکیلات اقتصادی را که مدت‌ها در ذهن‌تان بوده است اکنون عملی کنید. همچنین به داشتن آرزوها و رویاهایی اشاره دارد که در آینده پیش می‌آیند همین طور پیشنهادی که در زمینه‌ی صنعت شغلی‌تان به شما می‌شود.

۳۴. تعبیر خواب لباس‌های زیبا

دیدن خوابی که در آن لباس‌های زیبا به تن کرده باشید نشانه‌ای خوب و مثبت است. این خواب به دیدگاه بسیار بالا و خوب رفقا نسبت به شما اشاره دارد و این که احتمالا احترام قابل توجهی از سوی آن‌ها به شما گذاشته خواهد شد. این خواب همچنین می‌تواند به معنای چیزی نوید بخش در زمینه‌ی امور عشقی‌تان باشد.

۳۵. تعبیر خواب تمام انواع لباس‌ها

اینکه تمام انواع لباس‌ها را در خواب ببینید مثلا لباس‌های درون کمد یا درون دراور نشان از نارضایتی از سلیقه و حس و حال مد شما در آن لحظه دارد. شما اغلب دوست دارید ظاهرتان را با یک سری لباس جدید در کمد یا افزودن چند تکه لباس که باعث جذاب‌تر شدن سبک‌ پوشش‌تان می‌شود تغییر دهید.

۳۶. تعبیر خواب درست کردن لباس بچه

درست کردن لباس بچه در خواب نشانه‌ی بچه دار شدن است به ویژه اگر یک زن باشید. این به معنی آن است که احتمال باردار شدن‌تان در آینده ای نزدیک وجود دارد. این می‌تواند برای شما خبری خوشایند باشد اگر که مدت‌ها باشد دنبال آن بوده باشید.

۳۷. تعبیر خواب پوشیدن لباسی شیک و گران

اینکه در خواب ببینید لباسی شیک و گران‌قیمت به تن کرده‌اید در واقع به نقطه‌ای متضاد با آنچه نشان می دهد اشاره دارد. این خواب نماد بی پول شدن است، و بنابراین پولی نداشتن برای خرید لباس گران قیمت. این خواب به آن اشاره دارد که قادر نیستید لباسی را که دلتان می‌خواهد خریداری کنید چون ممکن است بودجه یا پول لازم را برای انجام این کار در اختیار نداشته باشید.

۳۸. تعبیر خواب کمبود لباس داشتن

تعبیر خواب کمبود لباس داشتن یا نداشتن پول کافی برای خرید آن‌ها در واقع نشانه‌ی خوبی است. این خواب معنی کاملا متضاد و بر عکس آنچه می‌گوید دارد چون در عالم بیداری قادر خواهید بود لباس‌های زیادی تهیه کنید. شما آن نوع لباس‌هایی را که می‌خواهید در احتیار خواهید داشت و به ظاهری که خوشحال‌تان می‌کند دست پیدا خواهید کرد.

۳۹. تعبیر خواب لباس سیاه در مراسم ختم

اینکه خواب ببینید در مراسم ختم لباس سیاه پوشیده‌اید در واقع نشانه‌ی مطلوب و خوبی است. این خواب یعنی کسی که به شما نزدیک است قرار است ازدواج کند و این پیوند برای شما خوبی‌های زیادی به همراه خواهد داشت و همین طور برای آدم‌های اطراف‌تان من جمله دوستان و اعضای خانواده. شاید به خاطر آنکه عروس یا داماد با شما نسبت یا ارتباطی پیدا خواهد کرد، که در شغل و حرفه‌تان مفید واقع می‌شود یا شاید این ازدواج کلید دستیابی به دارایی‌های مالی باشد.

۴۰. تعبیر خواب لباس قرمز روشن

دیدن لباس‌هایی به رنگ قرمز روشن در خواب یا به تن داشتن‌شان در خواب، هشداری است در رابطه با احتمال اختلاف در زندگی تان . این خواب می‌تواند به مشکلات ناشی از بیماری یا جدایی از دوستان و عزیزانی که برای‌تان خیلی ارزشمند هستند اشاره داشته باشد. چنین خوابی می‌تواند به معنی وجود دعوا، درگیری یا سوء تفاهم‌های زیاد به دلایل بسیار پیش پا افتاده و بی معنی یا احتمال تحت استرس شدید قرار گرفتن به خاطر رفتار ناشایست فرزندان‌تان باشد.

۴۱. تعبیر خواب لباس‌های قرمز تیره

اینکه در خواب ببینید لباس‌هایی به رنگ قرمز تیره پوشیده‌اید، یا صرفا دیدن آن‌ها در خواب، نشانه‌ای از خبرهای خوبی است که در راه خواهد بود. شما زندگی شاد و طولانی پیش رو خواهید داشت. این خواب می‌تواند به معنی آن نیز باشد که اخبار حیرت انگیز و بی نظیری به شما می‌رسد که برای شادی و خوشحالی به همراه دارد. اگر پارتنر یا همسری دارید که قرار است به سفری کوتاه برود، این خواب می‌تواند به معنی آن باشد که او به شما وفادار می‌ماند و به رغم دوری و فاصله همچنان دوستتان خواهد داشت.

۴۲. تعبیر خواب لباس‌های طوسی رنگ

دیدن لباس طوسی رنگ در خواب نماد و نشانه‌ای نوید بخش است. این خواب نماد موفقیت و کامیابی است به ویژه در زمین شغل یا حرفه‌تان. طرح‌های‌تان در زمینه‌ی کاری نهایتا به ثمر خواهد نشست و این امر رضایتمندی زیادی برای‌تان به بار خواهد آورد. دیدن این تصویر در خواب می‌تواند به دستاوردهای مادی نیز اشاره داشته باشد. وضعیت خانواده‌تان در زندگی به حد زیادی بهبود پیدا خواهد کرد جن شما به پیشرفت‌های مالی زیادی دست پیدا می‌کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس