برگزاری مسابقه مجازی ویژه روز جهانی قدس به همت ستاد فهما


برگزاری مسابقه مجازی ویژه روز جهانی قدس به همت ستاد فهما

حجت‌الاسلام و المسلمین امیر ارزانی، از برگزاری مسابقه مجازی بر اساس بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در روز جهانی قدس، با هدف زنده نگاه داشتن آرمان‌های فلسطین و به همت ستاد فهما خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: حجت‌الاسلام و المسلمین «امیر ارزانی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مقاومت و آشناسازی نسل جوان با تاریخ و سرگذشت قدس شریف اظهار کرد: سالیان سال است که فلسطین از سوی رژیم غاصب صهیونیستی اشغال شده و ابرقدرت‌های جهان که داعیه برابری و عدالت دارند در مقابل این هتک حرمت یا سکوت اختیار کرده یا از آن دفاع کردند. نکته اینجاست که جوامع اسلامی باید برای تنویر افکار عمومی و آشنایی نوجوانان و جوانان با این اقدام ددمنشانه و از سوی دیگر معرفی فلسطین، در عرصه‌های مختلف به ویژه محتوا گام بردارند.

مشاور رئیس و مدیرکل هماهنگی امور ستادی، روابط عمومی و بین‌الملل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع فلسطین و دغدغه جوانان همیشه در صحنه به ویژه اهل مسجد، در لبیک به دعوت تاریخی امام خمینی(ره) نسبت به گرامیداشت و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، مسابقه‌ای از سوی ستاد فهما طراحی شده است تا از رهگذر برپایی این مسابقه محتوایی از سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در روز قدس، جوانان با تکیه بر منویات و بیانات رهبری با مولفه‌های ایثار و مقاومت آشنا شوند.
وی گفت: با توجه به اینکه امسال نیز برگزاری راهپیمایی باشکوه چون سال‌های گذشته امکان‌پذیر نیست و شرایط کرونایی اجازه تحقق این مساله را نمی‌دهد، در نتیجه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با ترتیب دادن مسابقه‌ای بر محور سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در روز قدس، بر آن شد تا از بُعد محتوایی و در بستر فضای مجازی قشر جوان مسجدی را با مولفه فلسطین آن هم بر اساس سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی آشنا سازد.
حجت‌الاسلام و المسلمین امیر ارزانی تصریح کرد: اعضای کانون‌های فهما می‌توانند به محض پایان یافتن سخنرانی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با مراجعه به صفحه اینستاگرام بچه‌های مسجد به این نشانی مراجعه کرده و به 3 سوال طرحی شده از بیانات ایشان پاسخ دهند. مهلت پاسخگویی به این پرسش‌ها تا ساعت 24 خواهد بود و بلافاصله پس از این ساعت، به 40 نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

گفتنی است علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به آدرس اینستاگرام بچه‌های مسجد به نشانی ذیل مراجعه کنند:

https://instagram.com/bachehayemasjed.fahma?igshid=h0e86vopmsfh

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس