امروزه امید آزادیخواهان برای آزادی قدس شریف بیشتر شده است


امروزه امید آزادیخواهان برای آزادی قدس شریف بیشتر شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر زنده نگه داشتن آرمان آزادی قدس، حرکت نخبگان، متفکران و اصحاب قلم و رسانه در تبیین اندیشه مقاومت را موجب تقویت گفتمان مقاومت و ایستادگی دانست.


حسین خوش اقبال در گفت‌وگو با ایسنا با گرامیداشت روز قدس اظهار داشت: اگر چه امسال بدلیل محدودیت های ناشی از بیماری کرونا راهپیمایی نخواهیم داشت، اما قلب دوستداران راه امام مستضعفین، به یاد مردم‌مظلوم فلسطین می تپد و برای آزادی قدس شریف دعا خواهیم کرد.


وی با دعوت از نخبگان، اهل قلم و اصحاب رسانه نسبت به تبیین و تبادل اندیشه مقاومت و آرمان آزادی قدس شریف در فضای مجازی، تصریح کرد: استکبار با همه تلاش خود در تحریم های حداکثری نتوانست ملت بزرگ ایران را به زانو در آورد و این ناکامی، امید آزادیخواهان منطقه برای رهایی قدس شریف را بیشتر می کند.


خوش اقبال افزود:سران رژیم غاصب صهیونیستی امروز بیش از هر زمانی از ملت ایران و انقلاب اسلامی عصبانی اند، چرا که سربازان جمهوری اسلامی در عرصه های دیپلماسی و مقاومت، قدرت تعیین کنندگی خود را به رخ کشیده و دنیا را مجبور به پذیرش معادلات خود کرده اند.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه همچنین گفت: پایبندی ۴۲ ساله انقلاب اسلامی ایران به آرمان فلسطین را نشانه صداقت ملت ایران در مسیر پشتیبانی از ملتهای مظلوم است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...