معلمان نمونه شهرستان بویراحمد انتخاب شدند 


معلمان نمونه شهرستان بویراحمد انتخاب شدند 

یاسوج- ایرنا- رییس اداره آموزش و پرورش بویراحمد گفت: بمناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم 64 معلم نمونه مرد و زن مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم این شهرستان امروز پنجشنبه انتخاب و معرفی شدند. 

کورش دلشاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بین ۱۲۰ مدیر، معلم و راهبر آموزشی شهرستان بویراحمد که متقاضی طرح انتخاب معلم نمونه بودند، ۶۴ نفر با کسب امتیاز لازم به عنوان نمونه انتخاب و معرفی شدند.

وی افزود: این ۶۴ معلم نمونه شهرستان بویراحمد شامل ۵۴ نمونه شهرستانی و منطقه ای، ۶ نمونه استانی و چهار نمونه بخش جلوه‌ های ویژه معلمی هستند.

رییس اداره آموزش و پرورش بویراحمد بیان کرد: ۶۴ معلم نمونه این شهرستان در هفته بزرگداشت مقام معلم امسال در آیینی با حضور عده ای محدود و همراه با رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل می شوند.

دلشاد عنوان کرد: برخی از مهمترین شاخص های انتخاب معلم نمونه در شهرستان بویراحمد شامل داشتن فعالیت ‌های علمی، آموزشی و پژوهشی، تولید محتوای آموزشی در فضای مجازی، کمک به توانمندسازی علمی دانش آموزان و داشتن خلاقیت و ابتکار به ویژه در دوران کرونا بوده است.

تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۱۶۶ هزار و ۸۹۵ نفر است که ۵۲ درصد آنها پسر، ۴۸ درصد دختر، ۶۶ درصد ساکن شهرها و ۳۴ درصد نیز ساکن روستاها هستند.

۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه هر سال به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان هفته معلم نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات