نمایشگاه عکس ویژه روز جهانی قدس در سنندج برپا شد


نمایشگاه عکس ویژه روز جهانی قدس در سنندج برپا شد

سنندج- ایرنا- نمایشگاه عکس ویژه روز جهانی قدس توسط کانون فرهنگی تبلیغی ریحانه‌النبی و شورای هیئات مذهبی استان در سنندج دایر شد.

به گزارش ایرنا، رییس شورای هیئات مذهبی کردستان روز پنجشنبه در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه ۵۰ عکس با موضوع قدس به معرض نمایش گذاشته شده و در حاشیه آن نیز برنامه‌های فرهنگی نیز در خصوص روز قدس به صورت مجازی برگزار می‌شود.

نورعلی خزایی افزود: چندین سال است که سفاکان صهیونیستی با خون دل کردن مردم فلسطین ستمدیده منزجرانه به قتل و غارت خود در سرزمینی که مختص به فلسطینیان است ادامه می‌دهند و قدس قلب جهان اسلام است و این اعمال تجاوزکارانه و نسل کشی‌های بی اساس در آن به شدت محکوم است.

وی اضافه کرد: روز قدس تبلور اتحاد و همبستگی مسلمانان کره خاکی با یکدیگر است و وحدت در جهان اسلام را به منصه ظهور خواهد گذاشت.

رییس شورای هیئات مذهبی کردستان افزود: روز قدس طنین‌انداز عدالت طلبی و مبارزه با استکبار جهانی است که در سراسر گیتی به نمایش گذاشته خواهد شد چرا که این روز، یادگار پیر فرزانه انقلاب است و ایران اسلامی بر اساس راهبرد همیشگی‌اش، بر حمایت از مظلومان جهان، بویژه پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین تاکید داشته است.

وی یادآور شد: امسال نیز بر اساس محدودیت‌های کرونایی اگرچه امکان تجمع و راهپیمایی برای دفاع از این روز جهانی وجود نخواهد داشت اما تمام قلوب مسلمین جهان قدس خواهد بود و با استفاده از فضای مجازی برائت خود را از استکبار بین‌المللی به نمایش گذاشته و با اندیشه‌های ناب امام راحل(ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به رهایی قدس شریف تجدید میثاق خواهیم کرد.

نمایشگاه عکس با عنوان روز جهانی قدس به مدت سه روز در خیابان امام خمینی(ره) سنندج دایر بوده و پذیرای بازدید علاقمندان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...