آیت الله نوری همدانی:رژیم صهیونیستی نفس‌های پایانی خود را می‌کشد


آیت الله نوری همدانی:رژیم صهیونیستی نفس‌های پایانی خود را می‌کشد

قم-ایرنا-آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس با بیان اینکه قدس پاره قلب جهان اسلام و اسرائیل غده سرطانی منطقه است، گفت: رژیم صهیونیستی نفس‌های پایانی خود را می‌کشد.

به گزارش شامگاه پنجشنبه دفتر آیت الله نوری همدانی، وی در این پیام آورده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روزجهانی قدس یادگار امام راحل جهت اعلام انزجار از رژیم غاصب و کودکش اسرائیل و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین است.

وی دراین پیام ادامه دادهاست: بر همه مسلمان واجب و لازم است انزجار خود را نسبت به این رژیم غیرمشروع اعلام داشته و از قدس شریف حمایت نمایند و لازم است ملت‌های آزادیخواه جهان با همبستگی و اتحاد به عمر صهیونیست پایان داده و یک دولت مستقل متکی با آرای خود مردم فلسطین تشکیل دهند.

این مرجع تقلید افزوده است:سران استکبار و ایادی منطقه ای آنان بدانند که دیگر حمایت‌هایشان نمی‌تواند جان صهیونیست را که نفس پایانی را می‌کشد زندگی مجدد دهد و بدانند طرح عادی سازی با این رژیم به جز رسوایی و ذلت ثمره دیگری نخواهد داشت.

آیت الله نوری همدانی دراین پیام ادامه داده‌است: ما این طرح عادی سازی روابط با اسرائیل را به شدت محکوم می‌کنیم و امسال همانند سال قبل به جهت ویروس منحوس کرونا امکان حضور و تجمع و راهپیمایی وجود ندارد اما همه باید به هر طریق ممکن نفرت خود را از صهیونیست اعلام و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین بیان نمایند.

به گزارش ایرنا حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند تا مرحله جدیدی در همبستگی با مساله فلسطین و مبارزه ملت فلسطین در سایه بیداری ملت‌های مسلمان و آزادیخواه در منطقه و جهان در برابر صهیونیست ها و استکبار جهانی آغاز شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته