فرماندار: پاوه از امن‌ترین شهرستان‌های کشور برای سرمایه‌گذاری است


فرماندار: پاوه از امن‌ترین شهرستان‌های کشور برای سرمایه‌گذاری است

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار شهرستان مرزی پاوه با اعلام اینکه زیرساخت‌های لازم برای صادرات و واردات در این شهرستان مرزی فراهم است، گفت: همگان بدانند پاوه از امن‌ترین شهرستان‌های کشور برای ایجاد سرمایه‌گذاری است.

به گزارش ایرنا؛ «پرویز ایده‌پور» روز پنجشنبه در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان پاوه افزود: بزرگترین ضعف شهرستان پاوه این است که بخش خصوصی آن، وارد فعالیت‌های اقتصادی در شهرستان نمی‌شود و تاسف برانگیزتر اینکه همین بخش خصوصی، شهرستان پاوه را برای سرمایه‌گذاری ناامن جلوه می‌دهد

وی تصریح کرد: ما در پاوه چیزی برای صادرات نداریم و این برای یک شهرستان مرزی زیبنده نیست.

فرماندار پاوه با بیان اینکه کشور به صادرات، ارز آوری، اشتغال پایدار و امنیت در مناطق مرزی نیاز دارد، گفت: ۲۴۰ میلیارد تومان در سدهای منطقه از پول بیت المال سرمایه گذاری شده و این خطا است که در امر اشتغالزایی و تولید از پتانسیل این سدها استفاده نشود.

ایده‌پور اضافه کرد: پایین دست سد هیروی یکی از پتانسیل‌های بزرگ شهرستان برای ایجاد شهرک های شیلات و پرورش ماهی و محصولات گلخانه ای است اما مدیریت سد هیروی متاسفانه تاکنون در این خصوص همکاری لازم را نداشته است.

وی گفت: مدیریت سد هیروی در دست تهران است و متاسفانه به خواسته های ما توجه ندارد و این امر موجب شده امر اشتغالزایی در پایین دست سد هیروی با آن همه پتانسیل محقق نگردد.

فرماندار پاوه اظهار داشت: انتظار این است در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ساخت این شهرک ها توسط جوانان این منطقه محقق گردد تا شهرستان پاوه صادر کننده‌ای خوب به کشور عراق باشد.

شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس