شاخص‌ها اولویت توزیع اعتبارات بودجه‌ای سیستان و بلوچستان خواهد بود


شاخص‌ها اولویت توزیع اعتبارات بودجه‌ای سیستان و بلوچستان خواهد بود

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امسال رشد 6 برابری بودجه و رتبه نخست بودجه کشور در این استان با اعتبار حدود 12 هزار میلیارد تومان محقق شده که در این مهم اختیارات از افراد به شاخص‌ها داده شد به این معنی که محرومیت‌هایی موجود منطقه بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا احمدعلی موهبتی روز پنجشنبه در آیین کلنگ‌زنی پایگاه اورژانس کزور شهرستان سرباز اظهارداشت: هر چند خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار بوده ولی آن‌گونه که باید خدمت انجام نشده و ما از اینرو شرمنده هستیم.
وی با بیان اینکه همدلی، صفا و هم‌افزایی بین مردم با یکدیگر همچنین بین دولت و مردم و از سوی دیگر بین مسوولان نظام، نمایندگان دستگاه‌های‌اجرایی، ائمه جمعه و جماعت مطالبه‌گری رسانه‌ها و غیره اثر خوبی در اعتبارات ۱۴۰۰ سیستان و بلوچستان گذاشته است، افزود: از این جهت بودجه این استان دارای جهش بسیار خوبی شده که با توجه به این جهش بسیار خوب در حوزه راه، آب آشامیدنی و بهداشت و سلامت اتفاقات مبارکی افتاده و خواهد افتاد.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه خیران همواره نقش‌آفرین بوده اند البته نه به جهت اعتباری که می‌آوردند بلکه به دلیل نوع نگاهی که در استان ایجاد کرده و افراد خیری که این استان را ندیده، درد مردم را درک کرده و اثرگذاری در بخش‌های مختلف خواهند داشت گفت: در واقع این خیران با پروژه‌هایشان صدای مردم یک منطقه را به مسوولان رسانده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: تحمل و صبوری مردم که استحقاق خدمات بیشتری را داشتند قابل قدردانی و تشکر ویژه است زیرا با کمال احترام درس ادب را به همگان دادند.
رییس شورای عالی هاسب نیز در آیین کلنگ‌زنی پایگاه اورژانس گفت: امروز کلنگ زنی ساخت یکی از۱۰ پایگاه اورژانس که طبق توافق و تفاهم با اورژانس کشور در سیستان و بلوچستان ایجاد می‌کنیم در کزور شهرستان سرباز موجب خرسندی مردم شده است.

محمدرضا واعظ‌مهدوی افزود: همبستگی، توجه و احساس عرق ملی مردم که در همه جا به فکر یکدیگر هستند ارزش بسیار بالایی دارد زیرا از روزهای گذشته که اعلام ساخت پایگاه‌های اورژانس در این منطقه اعلام شده چندین نفر از خیران برای ساخت این پایگاه‌ها داوطلب شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: این بنیاد در مرحله بعد ساخت ۲۰۰ خانه بهداشت در این استان، ۳۵ مرکز جامع خدمات سلامت و ۱۰ زایشگاه و ۲ پایگاه دیگر را در برنامه تفاهم‌نامه خود دارد.
به گزارش ایرنا در پایان این مراسم کلنگ ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ منطقه کزور شهرستان سرباز توسط استاندار سیستان و بلوچستان با حضور جمعی از مسوولان استانی به زمین زده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن