مشاور و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد


مشاور و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

مرسل مالکی؛ به عنوان مشاور و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی همچنین مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان معرفی شد.

حمید ملانوری، امروز پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست معارفه مشاور استاندار و مدیر جدید روابط عمومی استانداری گفت: هرچه تلاش دستگاه برای اطلاع‌رسانی بیشتر شود، مراجعات مردم به دستگاه‌ها کمتر می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اطلاع‌رسانی صریح، صحیح، شفاف و به موقع از مهمترین وظایف روابط عمومی هر دستگاه است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برخی دغدغه‌های شهروندان به علت بی‌اطلاعی از اقدامات است گفت: سازمانی که بتواند اخبار را به گوش مردم برساند، دغدغه شهروندان را برطرف کرده است.

وی اظهار کرد: در این زمینه، روابط عمومی از مدیر سازمان مهم‌تر است و نقش برجسته‌تری دارد.

ملانوری افزود: دستگاه‌ها باید آنچه انجام داده‌اند و آنچه در دستور کار دارند و قرار است انجام دهند را به اطلاع مردم برسانند.

وی گفت: این اطلاع‌رسانی ذیل برنامه‌ها و وظایف روابط عمومی قرار دارد چرا که این حوزه، حلقه اتصال دستگاه و مخاطبان خود است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به حوزه وظایف روابط عمومی خاطرنشان کرد: روابط عمومی قلب تپنده دستگاه و مشاور و دست راست مدیر است.

وی گفت: مردم در وهله اول باید برای پیگیری امور خود به سراغ روابط عمومی دستگاه بروند و مشکل خود را در آن حوزه پیگیری کنند.

ملانوری با اظهار تاسف از اینکه روابط عمومی در هیچ سازمانی جایگاه خود را پیدا نکرده است، افزود: نمره روابط عمومی در مجموع در کشور ما قابل قبول نیست و مصداق عینی این صحبت هم این است که ما می‌شنویم دولت در اطلاع‌رسانی اقدامات و برنامه‌های خود ضعیف عمل کرده است.

وی تصریح کرد: این مشکل باید برطرف شود و به جهت اهمیت موضوع، روابط عمومی باید جایگاه خود را پیدا کند.

در این نشست احکام جداگانه "مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری" همچنین "عضو و مسوول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان" که به امضای استاندار رسید، اعطا شد.

ملانوری طی احکام جداگانه‌ای مرسل مالکی را به سمت "مشاور استاندار" منصوب و وظایف "مدیریت روابط عمومی استانداری" را به وی محول کرد.

در متن این حکم آمده است: با توجه به تجربیات، توان و تعهد خدمتی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت «مشاور استاندار» منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توان موجود، با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه‌های دولت تدبیر و امید تلاش نموده و در انجام وظایف محوله برای تحقق اهداف سازمانی موفق و مؤید باشید.

همچنین در حکم بعدی مشاور استاندار آمده است: با توجه به تجربیات، توان و تعهد خدمتی، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی، وظایف «مدیریت روابط عمومی استانداری» به شما محول می‌شود.

اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و به موقع از فعالیت‌ها و اقدامات استانداری، ارتباط موثر و مفید با گروه‌ها و اقشار مختلف مردمی، ارتباط با اصحاب رسانه و ایجاد زمینه مناسب برای انتشار مطالب و موضوعات مرتبط با اقدامات دولت، ایجاد زمینه فعالیت هرچه بیشتر روابط عمومی سازمان‌ها و ادارات دولتی در استان، ایجاد ارتباط دوسویه بین استانداری و مخاطبان و پاسخگویی به مطالبات مردمی در رسانه‌های مختلف از جمله صدا و سیما، رسانه‌های مکتوب، پایگاه‌های خبری و فضای مجازی از انتظاراتی است که استاندار در این حکم عنوان کرد.

احمد محبی مدیر پیشین روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی آذر سال گذشته با حکم حمید ملانوری به سمت مدیرکل دفتر استاندار منصوب شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید