بیانیه اتحادیه مهندسین تقریب نهاد جهان اسلام در آستانه روز جهانی قدس


بیانیه اتحادیه مهندسین تقریب نهاد جهان اسلام در آستانه روز جهانی  قدس

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، متن این بیانیه به شرح زیر است:روز قدس نماد آزادی خواهی، عدالت طلبی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی جهان اسلام است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان بکشند. اکنون آرمان قدس شریف دیگر نه یک مسأله عربی بلکه هدف بزرگ جهان اسلام است. تمام...

بیانیه اتحادیه مهندسین تقریب نهاد جهان اسلام در آستانه روز جهانی  قدس
به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، متن این بیانیه به شرح زیر است:روز قدس نماد آزادی خواهی، عدالت طلبی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی جهان اسلام است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان بکشند.

اکنون آرمان قدس شریف دیگر نه یک مسأله عربی بلکه هدف بزرگ جهان اسلام است. تمام تلاش هایی که روسای حکومت های وابسته عربی در سال های گذشته برای عربی جلوه دادن موضوع آزادی فلسطین از خود نشان دادند، امروز در ورای سیاست های کثیف سازشکارانه آنها رنگ باخته و حنای آنان که سالها در پس پرده دست سازش با صهیونیست می دادند، اکنون با علنی کردن روابط خود با صهیونست ها، برای ملت های مسلمان رنگ باخته است.

امروز که برخی حاکمان بی لیاقت و خائن به آرمان قدس شریف خیانت می کنند، ملت فلسطین و همه ملت های آزادی خواه جهان در می یابند که برای آزادی قدس راهی جز مقاومت وجود ندارد و جلوه زیبای این پیام رسا در فریاد همه مسلمانان در روز جهانی قدس طنین انداز خواهد شد.

اتحادیه مهندسین تقریب نهاد جهان اسلام ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نموده و بر عظمت بزرگداشت روز جهانی قدس به عنوان محور وحدت و آرمان حق طلبانه جهان اسلام در میان همه مسلمانان تاکید می نماید.


انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر