شهرداری شهرکرد پیگیر پرداخت مطالبات پاکبان‌ها است


شهرداری شهرکرد پیگیر پرداخت مطالبات پاکبان‌ها است

شهرکرد-ایرنا- شهردار شهرکرد با اشاره به پرداخت حقوق فروردین‌ماه پاکبانان براساس شاخص سال گذشته گفت: شرکت خدماتی زیرمجموعه شهرداری باید معوقات و مابه‌التفاوت حقوق پاکبانان را در سریع‌ترین زمان ممکن و تا یک هفته آینده پرداخت و به حساب آنان واریز کند و شهرداری پیگیر این مساله است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط‌عمومی شهرداری شهرکرد، بهادر عبدالغنی روز پنجشنبه در نشست رسیدگی به معوقات پاکبانان تاکید کرد: در صورت پرداخت نشدن معوقات و مابه‌التفاوت حقوق پاکبانان، این شهرداری تا یک هفته آینده نسبت به خلع ید شرکت خدماتی اقدام خواهد شد.
وی افزود: متاسفانه شرکت خدمات شهری به تعهدات خود به‌ خوبی عمل نکرده و نارضایتی‌هایی را برای پاکبانان ایجاد کرده است.
عبدالغنی تصریح کرد: البته مسوول شرکت ادعا دارد که این مبلغ علی‌الحساب بوده و بقیه حقوق پرداخت خواهد شد.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری نیز گفت: شرکت کنونی خدمات شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری از دی‌ماه سال گذشته شروع به‌کار کرده و تا تیرماه سال‌جاری قرارداد دارد.
محمدرضا محمدیان تاکید کرد: پرداخت نشدن کامل حقوق پاکبانان باعث شده تا مشکلاتی برای مجموعه مدیریت شهری ایجاد شود.
وی با اشاره به درخواست شرکت خدمات شهری مبنی بر کاهش ۲۵ درصدی حجم کار افزود: تاکنون با این درخواست توافقی نشده و شرکت موظف است حقوق و مزایای پاکبانان را به‌طور کامل پرداخت کند.
محمدیان به افزایش ۳۹ درصدی حقوق کارگران در سال‌جاری اشاره و تصریح کرد: در همین راستا شرکت خدمات شهری زیرمجموعه شهرداری شهرکرد باید این افزایش حقوق را برای پاکبانان در نظر بگیرد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد نیز گفت: تاکنون ۵۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به شرکت خدمات شهری برای پرداخت حقوق پاکبانان پرداخت شده است.
اسماعیل زمان‌دوست تاکید کرد: شهرداری شهرکرد باید برای ۲ ماه دیگر ۳۵ میلیارد ریال به این شرکت بابت حقوق پاکبانان پرداخت کند.
وی یادآور شد: در صورت پرداخت نشدن معوقات و مابه‌التفاوت حقوق پاکبانان، شهرداری شهرکرد می‌تواند براساس آیین‌نامه، ضمانت‌های این شرکت نزد شهرداری را توقیف کند.
به گزارش ایرنا، شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص