اندونزی میزبان فعالیت های قرآنی آستان مقدس حسینی(ع) در ماه مبارک رمضان


اندونزی میزبان  فعالیت های قرآنی آستان مقدس حسینی(ع) در ماه مبارک رمضان

آستان مقدس امام حسین(ع) مجموعه فعالیت های قرآنی را در ماه مبارک رمضان در اندونزی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دارالقرآن الحسینیة، مرکز بین المللی تبلیغات قرآنی متعلق به گروه دارالقرآن کریم در آستان مقدس امام حسین(ع) مجموعه فعالیت های قرآنی را در ماه مبارک رمضان در شعبه خود جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار می کند.

«حاج حافظ منتظر المنصوری» ناظر بر مرکز تبلیغات قرآنی گفت: ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن را مغتنم شمردیم و کارکنان دارالقرآن کریم شعبه اندونزی فعالیت های قرآنی معمول هرساله را سازماندهی کردند و امسال نیز شاهد تنوع برنامه هستیم.

المنصوری افزود: فعالیت های قرآنی در اندونزی شامل برپایی ختم قرآن با مشارکت کارکنان آموزشی این شعبه، برگزاری درس های تفسیر و تدبر در سوره بقره توسط شیخ دکتر «عبدالله بیک»، برگزاری کلاس های روزانه قواعد ترتیل توسط استاد بین المللی «فضلان زین الدین»، درس های روزانه داستان های قرآنی توسط رئیس گروه آموزشی شعبه اندونزی است.

وی ادامه داد: فعالیت های امسال که در دفتر مرکزی این شعبه برگزار می شود، در دسترس همه کسانی است که تمایل دارند از این فعالیت های استفاده کنند. این فعالیت های به طور روزانه از طریق برنامه های اینترنتی برگزار می شود. علاوه براین، فعالیت های آموزشی به صورت حضور با رعایت پروتکل های بهداشتی در جاکارتا و شهرها و روستاهای دیگر اندونزی درحال برگزاری است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی