فرماندار: مسئولان عجب‌شیر به ساماندهی گلزار شهدا مکلف هستند


فرماندار: مسئولان عجب‌شیر به ساماندهی گلزار شهدا مکلف هستند

مراغه - ایرنا - فرماندار عجب‌شیر گفت: محدودیت مالی در ارتباط با ساماندهی گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام معنایی ندارد و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای مشارکت در ساماندهی آنها مکلف هستند.

عادل اصغرپور روز شنبه در جلسه شورای مشورتی این شهرستان با بیان اینکه گلزارهای شهدا در مناطق مختلف شهری و روستایی، نماد ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران به شمار می‌رود، افزود: اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ضرورت ساماندهی گلزارهای شهدا را دوچندان می‌کند.

وی بر ضرورت همدلی و عزم جدی مسوولان استان و شهرستان بر تکمیل بنای یادمان شهدای گمنام این شهرستان نیز تاکید کرد و یادآور شد: یادمان شهدای گمنام این شهرستان در زمینی به مساحت حدود ۲ هکتار ایجاد شده است و به عنوان یک مکان تاثیرگذار فرهنگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

«اصغرپور» تسریع در تکمیل طرح بازسازی محوطه یادمان شهدای گمنام این شهرستان را خواستار شد و ادامه داد: نخستین کار عمرانی در این شهرستان، اجرای همین طرح توسط بخش خصوصی و شهرداری است.

نماینده عالی دولت در عجب‌شیر بیان کرد: در مباحث فرهنگی و نشر فرهنگ ایثار و شهادت، مسئولان باید بیش از پیش تدبیر کرده و از تمام ظرفیت‌ها در این راستا استفاده کنند.

به گزارش ایرنا طی دوران دفاع مقدس ۲۳۳ رزمنده مخلص و سرباز ولایت از عجب‌شیر با نثار خون خود آسمانی شدند و اکنون مزار مطهرشان همچون نگینی در این دیار می‌درخشد و محل زیارت عاشقان و دل‌سوختگان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس