منصوریان: فاکتور اشتباه بازیکن را برای ما ننویسید


سرمربی آلومینیوم تاکید کرد هیچ‌وقت اتلاف وقت را نمی‌پسندد و برنامه‌ای برای این کار مقابل صنعت نفت نداشته‌اند.

منصوریان: فاکتور اشتباه بازیکن را برای ما ننویسید
سرمربی آلومینیوم تاکید کرد هیچ‌وقت اتلاف وقت را نمی‌پسندد و برنامه‌ای برای این کار مقابل صنعت نفت نداشته‌اند.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار صنعت نفت و آلومینیوم اظهار کرد: ابتدا باید ۴ تسلیت بگویم؛ تسلیت اول در آبادان اتفاق افتاده که برادر بزرگ خانواده مظلومی، آقای عباس مظلومی فوت شدند و به خانواده‌های غلامحسین خان، پرویزخان و محمد آقا دوست خوبم در کشور یونان تسلیت می‌گویم. همچنین آقای پورموسوی سوگوار هستند و محسن مسلمان عزیز هم پدرش را از دست داده که به آنها عرض تسلیت دارم. به مردم دامغان و استان سمنان هم بخاطر از دست دادن دو معدن‌کار تسلیت می‌گویم.

او ادامه داد: امیدوارم همیشه شروع کنفرانس‌ها و پایان مسابقات را با شادی‌ها شروع کنیم، اما متاسفانه روزهای خوبی را نداریم و از خدا می‌خواهم هرچه زودتر ویروس کرونا از تمام دنیا برود.

سرمربی آلومینیوم در خصوص دیدار با صنعت نفت عنوان کرد: می‌دانستیم با تیمی فوتبال بازی می‌کنیم که در آبادان سخت بباز است و فوق‌العاده در آبادان فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و نفرات خیلی خوبی دارد. به سید سیروس پورموسوی تبریک می‌گویم چراکه در ابتدای فصل پذیرفتن سرمربیگری این تیم کار خیلی سختی بود چون بازیکنان زیادی را از دست داده و با جوانان شروع کرده بود.

منصوریان یادآور شد: صنعت نفت تیم خیلی خوب و منسجمی دارد و به شخصه به‌عنوان مربی‌ای که سال‌ها در آکادمی تیم ملی بودم، معتقدم که آبادان و استان خوزستان روی گنج بازیکن خوابیده و به نظرم بالای ۵۰۰-۴۰۰ ستاره و فوق ستاره در این استان هستند.

او با بیان اینکه هر دو تیم نمایش خوبی داشتند، ابراز کرد: ما باید روی پلن B خودمان فوتبال بازی می کردیم و مواظب نفرات تاثیرگذار صنعت نفت بودیم؛ به ویژه طالب ریکانی که قبل و بعد از بازی با او صحبت کردم و گفتم که کار ارزشمندی انجام داده و خودش را وقف شهرش کرده است.

سرمربی آلومینیوم عنوان کرد: به‌عنوان کسی که سال‌ها در حوزه تیم امید و دستیاری آقایان کی‌روش و قطبی بودم، می‌خواهم که ازخودگذشتگی این بازیکن سطح اول برای فوتبال آبادان را قدر بدانند. وقتی طالب ریکانی توپ را می‌گیرد، ما به‌عنوان رقیب هم لذت می‌بریم. حالا که او در این شهر مانده، کمک حالش باشند تا الگویی برای تمام فوتبالیست‌های جوان آبادانی شود و همه بازیکنان این شهر به آبادان بیایند. طالب ریکانی یکی از بهترین فوتبالیست‌های استان خوزستان است و از فوتبال او لذت بردم.

منصوریان ادامه داد: بازی می‌توانست یک بر یک و حتی دو بر صفر به نفع ما شود. هیچ تضمینی برای برد ما تا پایان مسابقه نبود و امکان داشت ۴۰ ثانیه مانده به پایان مسابقه گل تساوی را دریافت کنیم که پورحمیدی دو مهار توپ خوب داشت. بچه‌های ما زحمت کشیدند و نتیجه را حفظ کردند.

او اضافه کرد: ما از معدود تیم‌هایی بودیم که توانستیم صنعت نفت را در آبادان شکست دهیم. خیلی از تیم‌ها به این شهر آمدند و گیر کردند. تیم‌های بزرگ در نیم‌فصل اول به اینجا آمدند، اما شانس برد هم نداشتند. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و نتیجه بازی می‌توانست بیش از دو گل باشد، اما لطف و عنایت خدا و تلاش بچه‌ها و همچنین خوش‌شانسی ما در اواخر مسابقه موجب شد تا بازی یک بر یک نشود.

سرمربی آلومینیوم در خصوص اتلاف وقت بازیکنانش گفت: به آقایان پورموسوی و فیروزی هم گفتم که این رفتارها در مدل کاری ما نیست. اگر بازیکن ما اشتباه کرده، فاکتورش را برای ما ننویسید. من بلند داد می‌زدم که بازیکن بلند شود و به پزشکان تیم هم گفتم که بدون اجازه داور وارد زمین نشوند. این کارها خوب نیست و در نیمه اول هم به دروازه‌بان تیم گفتم که نمی‌خواهیم به این شکل(با اتلاف وقت) برنده باشیم. آن کارش را هم نمی‌پسندم، اما در بین نیمه به من گفت دستم ضربه خورده که من هم بخاطر جوانی او، حرفش را پذیرفتم. بنده از سید سیروس و دکتر پیروانی هم عذرخواهی کردم و اصلا از این سیستم خوشمان نمی‌آید.

او یادآور شد: سالیان سال است که هنوز بازی ایران- بحرین و مسابقه ایران- قطر و یونس محمود را فراموش نکردم که پدر ما را درآورد و کریم باقری را مجبور کرد با مُشت به صورت بازیکن حریف بزند. خودمان به همه ایران می‌گرفتیم و فوتبال بحرینی و قطری معروف بود و دوست نداریم خودمان این کار را انجام دهیم. در مجموع اگر اشتباهی از جوان ما سر زده، بابت آن عذرخواهی می‌کنیم.

سرمربی آلومینیوم در پایان گفت: از تیم صنعت نفت آبادان بخاطر مهمان‌نوازی روز گذشته تشکر می‌کنم و امیدوارم در هر جایی که بودم، این کار را جواب بدهم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان