مس سونگون به دنبال چهارمین قهرمانی متوالی در فوتسال ایران


مس سونگون به دنبال چهارمین قهرمانی متوالی در فوتسال ایران

تبریز - ایرنا - تیم فوتسال مس سونگون قهرمان سه دوره قبلی رقابت‌های لیگ برتر و صدرنشین مرحله نهایی مسابقات فصل جاری، به دنبال تکرار قهرمانی برای چهارمین فصل متوالی است.

به گزارش ایرنا، هفته پایانی رقابت های مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه جاری و به طور همزمان در شهرهای تبریز، اصفهان و مشهد برگزار می شود و قهرمان این دوره از رقابت ها از بین یکی از تیم های مس سونگون، گیتی پسند و سن ایچ انتخاب می شود و هر سه تیم این شانس را دارند تا کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند.

تیم مس سونگون دارنده سه عنوان قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران و قهرمانی و نایب قهرمانی باشگاه های آسیا در آخرین دیدار از مرحله نهایی این فصل از رقابت ها در تبریز به مصاف کراپ الوند می رود و در صورت برتر در این بازی بدون اما و اگر برای چهارمین فصل پیاپی جام را بالای سر خواهد برد، مساوی و باخت مس در این بازی با توجه با فاصله ۲ امتیازی آن با تیم های گیتی پسند و سن ایچ، شانس قهرمانی این تیم را هر چند کمرنگ اما حفظ می کند و این در صورتی ممکن می شود که تیم های رقیب در بازی های خود مساوی و یا بازنده شوند.

در هفته آخر مرحله گروهی گیتی پسند در اصفهان پذیرای مقاومت البرز و سن ایچ در مشهد مهمان فرش آرا خواهد بود و هر دو تیم برای قهرمانی راهی جز برد ندارند و محکوم به برتری در این بازی ها هستند.

مس سونگون به دنبال چهارمین قهرمانی متوالی در فوتسال ایران

مس سونگون تا بازی ماقبل پایانی در رده دوم جدول مرحله نهایی قرار داشت اما با توجه به برتری مقابل مقاومت البرز و همچنین برتری گیتی پسند مقابل سن ایچ در هفته نهم، به صدر جدول صعود کرد و با ۱۹ امتیاز شانس خود را برای قهرمانی زیاد کرد.

پر افتخارترین تیم باشگاهی ایران برای رسیدن به این مرحله و قرارگرفتن در آستانه چهارمین قهرمانی متوالی، راه طولانی و سختی پیموده و برای به نتیجه رسیدن این تلاش ها، منتظر آخرین بازی مقابل کراپ الوند در پایان هفته جاری خواهد بود.

مس سونگون در مرحله گروهی و پس از انجام ۱۲ بازی با ۲۶ امتیاز و قرار گرفتن در صدر گروه ب به همراه تیم های فرش آرای ۲۶ امتیازی و سن ایچ ۲۵ امتیازی وارد مرحله نهایی شد که گروهی به مراتب سخت از گروه الف بود، از این گروه نیز تیم های گیتی پسند با ۲۷، مقاومت با ۲۲ و کراپ با ۱۶ امتیاز به مرحله نهایی صعود کردند.

مس سونگون به دنبال چهارمین قهرمانی متوالی در فوتسال ایران

در مرحله نهایی تیم های به صورت گروهی و رفت و برگشت مقابل هم قرار گرفتند که تا پایان هفته نهم، مس سونگون با ۱۹ امتیاز در صدر قرار داشته و شانس اول قهرمانی است و تیم های گیتی پسند و سن ایچ هر کدام با ۱۷ امتیاز در رقابت با مس سونگون برای کسب عنوان قهرمانی هستند.

نایب قهرمانی فصل ۹۵ - ۹۴ لیگ برتر و قهرمانی در سه دوره بعد از آن، قهرمانی در فصل ۲۰۱۸ آسیا و نایب قهرمانی در فصل ۲۰۱۹ از افتخارات تیم مس سونگون در رقابت های فوتسال است و این هفته برای حفظ عنوان و نشان دادن قدرت بلامنازع خود در فوتسال ایران به مصاف حریفش خواهد رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام