شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدول


شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدول

شرکت ایران خودرو...

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو ویژه فروردین 1401 اعلام شد + جدول

ایران خودرو بار دیگر طرح تبدیل تعهدات را برای بخشی از محصولات خود اعلام کرد. این طرح تبدیل شامل حال محصولاتی می‌شود که در قالب پیش فروش از سوی مشتریان خریداری شده‌اند و اکنون تعهدات آن‌ها منقضی شده است. طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو ویژه فروردین ماه 1401 شامل 16 خودرو می‌شود که در برخی از آن‌ها نوع خودرو و در برخی دیگر تیپ خودرو قابل ارایه به مشتری تغییر کرده‌اند. بنابر اعلام ایران خودرو، لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولطرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو

شرایط فروش پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه‌ای و پژو 207 دو رنگ اعلام شد + شرایط فروش فروردین 1401

ایران خودرو پس از حدود یک دهه توقف تولید پژو 206 تیپ 3، بار دیگر این خودرو را به سبد محصولات خود افزوده است. پژو 206 تیپ 3 اکنون با سقف شیشه‌ای به دست مشتریان می‌رسد و در نخستین شرایط فروش ایران خودرو برای سال 1401 حضور دارد. این طرح از روز سه شنبه آغاز خواهد شد و قرعه کشی آن نیز در روز بیستم فروردین ماه صورت خواهد گرفت.

ایران خودرو قیمت پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه‌ای را حدود 182 میلیون تومان اعلام کرده است. این خودرو به همراه پژو پارس سال، پژو پارس ELX، رانا پلاس با سقف شیشه‌ای و پژو 207 اتوماتیک در روز سه شنبه به متقاضیان عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که پژو 207 اتوماتیک دو رنگ با سقف قرمز و گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز دیگر محصول جدید ایران خودرو در این شرایط فروش تلقی می شود.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش ایران خودرو

شرایط فروش هایما S7 پلاس و هایما S5 جدید توسط ایران خودرو اعلام شد + جدول اسفندماه 1400

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش دو محصول جدید هایما یعنی هایما S7 پلاس و هایما S5 جدید را اعلام کرد. این شرایط فروش از نوع فوری با قیمت قطعی است که طی آن خودروها با مهلت 90 روز به مشتریان تحویل داده می‌شوند. این طرح فاقد شرط قرعه‌کشی است اما مشتریانی که قبلا در شرایط فروش هایما شرکت کرده بودند و برنده یکی از خودروهای هایما شده بودند، قابلیت شرکت در شرایط جدید را نخواهند داشت. علاوه برآن به هر کد ملی یک خودرو تعلق می‌گیرد. این شرایط از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 26 اسفندماه 1400 آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. در ادامه می‌توانید شرایط فروش هایما ویژه اسفندماه 1400 را مشاهده کنید:

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش هایما S7 پلاس و هایما S5 جدید

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه مادران اعلام شد + جدول 16 اسفند

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش ویژه مادران را اعلام کرد. در این شرایط، سه محصول پژو ۲۰۷ دستی با سقف پانوراما، راناپلاس و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد است، می‌توانند در این شرایط فروش شرکت کنند. این شرایط فروش به صورت نقدی است و موعد تحویل خودروها نیز سه ماهه خواهد بود.

در صورتی‌که تعداد متقاضیان بیش از ظرفیت ثبت نام باشد، مشتریان نهایی از طریق قرعه کشی تعیین خواهند شد. در نخستین فروش ویژه مادران که در هفته گذشته اجرا شد، به دلیل بالا بودن متقاضی، مشتریان به صورت قرعه کشی انتخاب شدند.

مراسم قرعه کشی روز شنبه ۲۱ اسفندماه، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و به صورت زنده از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه مادران

طرح تبدیل حواله سورن پلاس، تارا دستی و تارا اتوماتیک اعلام شد + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو طرح تبدیل حواله‌های سه محصول سورن پلاس، تارا دستی و تارا اتوماتیک را اعلام کرد. بر این اساس تعهدات پیش فروش هر سه خودرو که تکمیل وجه در مورد آن‌ها صورت گرفته است، می‌توانند برای تبدیل تعهد خود و دریافت خودرو جایگزین اقدام کنند. بنابر اعلام ایران خودرو، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش و جریمه تاخیرطبق قرارداد بطور مکانیزه محاسبه خواهد شد .

هر سه محصول بخشنامه تبدیل تعهد یعنی سورن پلاس، تارا دستی و تارا اتوماتیک جزو محصولات جدید ایران خودرو به شمار می‌روند. بنابراین گویا ایران خودرو در تکمیل تعهدات خود و تولید محصولات جدید موفق نبوده است. به مشتریان سورن پلاس پیشنهاد شده است تا به جای این خودرو، پژو پارس سال تحویل بگیرند. مشتریان تارا دستی و تارا اتوماتیک نیز می‌توانند به جای خودرو ثبت نامی، دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک را دریافت کنند.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولطرح تبدیل حواله سورن پلاس، تارا دستی و تارا اتوماتیک

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو برای حمایت از مادران دارای 2 فرزند + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش ویژه حمایت از طرح جوانی جمعیت را اعلام کرد. در این شرایط فروش، خودروهای پژو پارس ساده، پژو پارس TU5، پژو 207 با سقف شیشه‌ای و دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک عرضه شده‌اند. این خودروها به صورت نقدی و با موعد تحویل 90 روزه فروخته خواهند شد.

ایران خودرو اعلام کرده نیمی از ظرفیت فروش فوق‌العاده خودروهایش را به زنانی اختصاص داده که دو فرزند یا بیشتر دارند. داشتن دو فرزند و بیشتر یک شرط مهم دارد. آن هم اینکه فرزند دوم یا سوم آنها بعد از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ به دنیا آمده باشد. شرایط فروش ایران خودرو از امروز سه شنبه آغاز شده است و تا روز پنجشنبه متقاضیان قادر به ثبت نام در این شرایط خواهند بود.

طرح تخصیص خودروی بدون قرعه‌کشی به زنان دارای دو فرزند، یکی از بخش‌های قانون جوانی جمعیت و قانون حمایت از خانواده محسوب می‌شود که آبان ماه امسال در مجلس و شورای نگهبان به تصویب رسیده است.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش فوق العاده ایران خودرو

شرایط فروش ایران خودرو دیزل به همراه قیمت جدید ویژه اسفند ماه 1400 اعلام شد + جدول

لیست قیمت محصولات ایران خودرو دیزل ویژه اسفندماه 1400 اعلام شد. این لیست به همراه شرایط فروش نقدی ایران خودرو دیزل اعلام شده است و بنابراین متقاضیان می‌توانند با خرید نقدی محصولات، آن‌ها را به صورت فوری تحویل بگیرند. شرایط فروش ایران خودرو دیزل از روز دوشنبه 9 اسفندماه آغاز خواهد شد.

در لیست قیمت محصولات ایران خودرو دیزل، قیمت کامیون 1924 باری و کمپرسی، قیمت کامیون 2624 باری و کمپرسی و قیمت کشنده فوتون اعلام شده است. مطابق اعلام شرکت ایران خودرو دیزل، هر کد ملی با سن بالای 18 سال تنها مجاز به خرید یک خودرو از این شرکت خواهد بود. همچنین تنها افرادی قادر به استفاده از شرایط فروش ایران خودرو دیزل هستند که طی یکسال گذشته یکی از محصولات این شرکت شامل کامیون 1924، کامیون 2624 و کشنده فوتون را خریداری نکرده باشند. همچنین امکان تغییر نام مشتری و صلح در این شرایط فروش لحاظ نشده است.

شرایط فروش ایران خودرو دیزل ویژه اسفندماه 1400 به همراه قیمت جدید:

خودروقیمت قطعی
کامیون 1924 باری1.612.300.000
کامیون 1924 کمپرسی1.625.900.000
کامیون 2624 باری2.198.700.000
کامیون 2624 کمپرسی2.211.300.000
کشنده فوتون2.452.000.000

شرایط فروش جدید تارا اتوماتیک و دنده ای توسط ایران خودرو + جدول 2 اسفندماه 1400

گروه صنعتی ایران خودرو هشت محصول خود را با موعد تحویل دی تا اسفند ۱۴۰۱، از فردا به مدت سه روز عرضه می‌کند. دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک، تارا دستی و اتوماتیک، سورن پلاس، رانا پلاس، رانا پلاس با سقف شیشه‌ای و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، هشت محصول عرضه شده در این طرح پیش فروش است.

مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در روز شنبه هفتم اسفندماه تعیین خواهند شد.

مراسم قرعه کشی به صورت زنده از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

متقاضیان می توانند از فردا به مدت سه روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولجدول شرایط فروش ایران خودرو

شرایط فروش هایما S7 پلاس و هایما S5 جدید ویژه بهمن ماه 1400 اعلام شد + جدول

فروش فوق‌العاده دو محصول پرطرفدار ایران‌خودرو از فردا (26 بهمن‌ماه) آغاز می‌شود. این بار رقابت بر سر هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک و هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک 6AT است.

متقاضیان تا سه روز فرصت دارند به آدرس esale.ikco.ir رفته و جهت ثبت نام اولیه اقدام کنند. مراسم قرعه‌کشی در تاریخ 30 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و پس از تعیین اسامی نهایی، خودروها پس از گذشت سه ماه در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

توجه داشته باشید متقاضیانی که در سال 1400 و در بخشنامه‌های قبلی فروش مدل‌های هایما ثبت نام کرده یا موفق به دریافت خودرو شده‌اند، قادر به ثبت نام و شرکت در قرعه‌کشی جدید نیستند.

جدول شرایط فروش مرحله 32 طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو را در ادامه مشاهده می‌کنید.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولجدول شرایط فروش

شرایط فروش اقساطی پیکاپ فوتون توسط ایران خودرو دیزل اعلام شد + جدول

شرکت ایران خودرو دیزل شرایط فروش پیکاپ فوتون دیزلی و بنزینی ویژه بهمن ماه 1400 را اعلام کرد. در این شرایط فروش قیمت پیکاپ فوتون بنزینی معادل 815.712.000 تومان و قیمت پیکاپ فوتون دیزلی معادل 863.580.000 تومان اعلام شده است.

مشتریان و متقاضیان خرید پیکاپ فوتون می‌توانند این خودرو را با یک روش به صورت نقدی و با چهار روش به صورت اقساطی خریداری کنند. سود مشارکت سالیانه در این شرایط فروش معادل صفر درصد، سود انصراف سالیانه معادل 10 درصد و جریمه تاخیر معادل 14 درصد در نظر گرفته شده است. موعد تحویل خودروها نیز اسفند 1400 خواهد بود.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش پیکاپ فوتون دیزلی
شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش پیکاپ فوتون بنزینی

شرایط فروش نقدی دنا پلاس توربوشارژ و پژو پارس توسط ایران خودرو اعلام شد + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش نقدی سه محصول خود را ویژه دهه فجر 1400 اعلام کرد. در این شرایط خودروهای پژو پارس TU5، دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک و دنا پلاس توربوشارژر دنده‌ای با قیمت قطعی و موعد تحویل فوری در اختیار متقاضیان قرار خواهند گرفت.

شرایط فروش فوری ایران خودرو از روز سه شنبه 19 ام بهمن ماه جاری خواهد شد و تا روز پنجشنبه 21 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. موعد تحویل خودروها نیز در این شرایط سه ماه اعلام شده است. شرایط و ضوابط قرعه کشی در این شرایط فروش اعمال خوهند شد.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش نقدی ایران خودرو ویژه دهه فجر

شرایط پیش فروش تارا اتوماتیک ویژه بهمن ماه اعلام شد + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط پیش فروش تارا اتوماتیک ویژه بهمن ماه 1400 را اعلام کرد. در این شرایط فروش، متقاضیان قادر خواهند بود با ارائه مبلغ 166 میلیون تومان، در قرعه کشی پیش فروش تارا اتوماتیک شرکت کنند. برندگان این قرعه کشی خودرو تارا اتوماتیک را در نیمه دوم 1401 تحویل خواهند گرفت.

طرح پیش‌فروش تارا اتوماتیک از فردا به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود و مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

مراسم قرعه‌کشی که روز شنبه ۱۶ بهمن‌ماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد، به صورت زنده از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند، در زمان مقرر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

خودروپیش پرداخترنگ های موجودموعد تحویل
تارا اتوماتیک166,000,000مشکی-خاکستری-نقره ای-آبی کبود-آبی رویالشهریور الی بهمن 1401

فروش فوق العاده پژو 207 سقف شیشه ای، دنا پلاس توربو اتوماتیک و پژو پارس

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای افزایش عرضه به بازار، برنامه فروش فوق‌العاده سه محصول خود را از فردا سه شنبه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.

در این طرح سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه می‌شود. مشتریان نهایی در روز شنبه نهم بهمن ماه از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد.

مراسم قرعه‌کشی از طریق سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

متقاضیان می توانند در زمان تعیین شده از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

خودرو رنگ قیمت مصوب موعد تحویل
پژو پارس سفید، نقره ای، خاکستری، مشکی 164,907,700 تومان 3 ماه
پژو 207 دستی سقف شیشه ای سفید، نقره ای، خاکستری، مشکی، آبی، قرمز 233,503,700 تومان 3 ماه
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک سفید، نقره ای، خاکستری، مشکی 393,956,100 تومان 3 ماه
همچنین می توانید جدیدترین لیست قیمت محصولات ایران خودرو را مشاهده کنید.

دومین شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه دی ماه 1400 اعلام شد + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو دومین مرحله پیش فروش محصولات خود ویژه دی ماه 1400 را اعلام کرد. در این شرایط پیش فروش، خودروهای دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک، پژو 207 دنده‌ای پانوراما، دنا پلاس توربوشارژر دنده‌ای، رانا پلاس، رانا پلاس پانوراما، سورن پلاس و تارا دنده‌ای با موعد تحویل زمستان سال آینده به متقاضیان عرضه می‌شوند.

دومین مرحله از شرایط پیش فروش ایران خودرو از روز سه شنبه مورخ 28 دی ماه 1400 آغاز می‌شود و تا پایان روز پنجشنبه 30 ام دی ماه ادامه دارد. شرایط و ضوابط قرعه کشی در این شرایط پیش فروش برقرار است.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط پیش فروش ایران خودرو

فروش هایما S5 و هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک باتحویل 3 ماهه توسط ایران خودرو + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای سیاست‌های وزارت صمت در تنظیم بازار خودرو،‌ طرح فروش فوق‌العاده محصولات خانواده هایما را به اجرا می‌گذارد.

در این طرح دو محصول هایما S5 مجهز به گیربکس 6AT و هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه عرضه می شود.

قرعه کشی این طرح شنبه 25 دی‌ماه با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد. مراسم قرعه کشی به صورت زنده از سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

متقاضیان می توانند از فردا سه شنبه تا پنج شنبه همین هفته، نسبت به ثبت نام اولیه از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند.

خودرورنگقیمت مصوبتحویل
هایما S7 پلاسسفید، مشکی، ذغالی، خاکستری، نقره ای675,000,000 تومان3 ماه
هایما S5 با گیربکس 6ATسفید، مشکی، ذغالی، خاکستری، نقره ای595,000,000 تومان3 ماه

شرایط فروش ایران خودرو ویژه دی ماه 1400 اعلام شد + جدول

بنابر اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، شرایط فروش سه محصول این شرکت از روز سه شنبه فعال خواهد شد. در شرایط فروش ایران خودرو ویژه دی ماه 1400، سه محصول رانا پلاس با سقف شیشه‌ای، پژو 207 دنده‌ای با سقف شیشه‌ای و دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک با قیمت قطعی و تحویل فوری به متقاضیان عرضه خواهند شد.

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو تا روز پنجشنبه جاری خواهد بود و پس از آن با قرعه کشی در روز شنبه، برندگان نهایی مشخص خواهند شد. مراسم قرعه‌کشی از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد. متقاضیان می توانند از فردا تا پنج شنبه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش ایران خودرو ویژه دی ماه 1400

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه دی ماه اعلام شد، موعد تحویل سال آینده + جدول

پس از اعلام قیمت محصولات ایران خودرو ویژه دی ماه 1400، این شرکت شرایط پیش فروش برخی محصولات خود را اعلام کرد. در شرایط پیش فروش ایران خودرو، هفت محصول ارائه شده‌اند و متقاضیان از روز سه شنبه مورخ هفتم دی ماه می‌توانند نسبت به پیش خرید این خودروها اقدام کنند. شرایط پیش فروش ایران خودرو از روز سه شنبه تا سه روز بعد برقرار خواهند بود.

خودروهای ارائه شده در پیش فروش ایران خودرو عبارتند از : دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک، تارا دنده‌ای، پژو 207 دنده‌ای پانوراما، دناپلاس توربوشارژ دنده‌ای، رانا پلاس، رانا پلاس پانوراما و سورن پلاس. موعد تحویل خودروها نیز آذر و دی ماه 1401 خواهد بود.

مطابق اعلام ایران خودرو، شنبه یازدهم دی ماه موعد قرعه کشی و انتخاب برندگان پیش فروش دی ماه این شرکت خواهد بود. مراسم قرعه کشی راس ساعت ۱۰ روز شنبه یازدهم دی ماه از طریق سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

خودروپیش پرداختموعد تحویل
دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک157.580.000آذر و دی 1401
تارا دنده‌ ای116.180.000آذر و دی 1401
پژو 207 دنده ای پانوراما93.401.000آذر و دی 1401
دناپلاس توربوشارژ دنده ای134.460.000آذر و دی 1401
رانا پلاس84.898.000آذر و دی 1401
رانا پلاس پانوراما91.000.000آذر و دی 1401
سورن پلاس96.160.000آذر و دی 1401

لیست قیمت ایران خودرو ویژه دی ماه 1400 اعلام شد + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو لیست قیمت محصولات خود ویژه دی ماه 1400 را اعلام کرد. در این جدول پژو 405 دوگانه سوز به عنوان ارزان‌ترین محصول حال حاضر ایران خودرو معرفی شده است که خرید آن برای مشتریان هزینه‌ای در حدود 146 میلیون تومان را در بر خواهد داشت. همان‌گونه که انتظار می‌رود، تارا گران‌ترین محصول حال حاضر ایران خودرو است. قیمت تارا دستی در این جدول حدود 390 میلیون تومان و قیمت تارا اتوماتیک نیز 415 تومان است. سایر قیمت‌ها را می‌توانید در لیست زیر مشاهده کنید.

لیست قیمت محصولات ایران خودرو ویژه دی ماه 1400:

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدوللیست قیمت محصولات ایران خودرو

شرایط فروش جدید سورن پلاس و رانا پلاس اعلام شد + جدول آذر

ایران خودرو طی بخشنامه ای، شرایط فروش جدید 4 محصول خود را اعلام کرد. در این شرایط فروش، 4 محصول رانا پلاس سقف شیشه ای، سورن پلاس، پژو 207 دستی سقف شیشه ای و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک قرار دارد و هر کدام با قیمت مصوب به فروش می رسند. زمان تحویل خودرو 3 ماه است و در رنگ هایی که در جدول زیر ذکر شده، پیش فروش انجام خواهد شد.

شرایط فروش 4 محصول ایران خودرو

خودروقیمت مصوبرنگتحویل
رانا پلاس سقف شیشه ای2,276,238,000 ریالسفید، نقره ای، خاکستری، قرمز، مشکی3 ماه
سورن پلاس2,404,084,000 ریالسفید، آبی کبود3 ماه
پژو 207 دنده دستی سقف شیشه ای2,335,037,000 ریالسفید3 ماه
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک3,939,561,000 ریالنقره ای، سفید، مشکی، خاکستری3 ماه

شرایط فروش فوق‌العاده ایران خودرو ویژه آذرماه اعلام شد + جدول

شرکت خودروسازی ایران خودرو شرایط فروش فوق‌العاده ویژه آذرماه 1400 را اعلام کرد. در این شرایط فروش خودروهای پژو پارس سال و پژو پارس TU5، پژو 207 دنده‌ای با سقف شیشه‌ای، رانا پلاس، سورن پلاس، پژو 206 تیپ 2 و تارا دنده‌ای عرضه شده‌اند. موعد تحویل خودروها سه ماهه خواهد بود و همانند گذشته برندگان از طریق قرعه کشی تعیین می‌شوند. این شرایط فروش از روز یکشنبه 21 آذرماه 1400 آغاز شده است و تا روز سه شنبه 23 ام آذرماه 1400 ادامه خواهد داشت.
خودرورنگقیمت به ریالموعد تحویل
رانا پلاسسفید-نقره ای-خاکستری-مشکی-گیلاسی2,122,473,000سه ماهه
سورن پلاسسفید-آبی کبود-خاکستری متال-مشکی2,404,084,000سه ماهه
پژو 207 دنده ای پانوراماسفید-مشکی2,335,037,000سه ماهه
پارس TU5سفید-نقره ای-مشکی-خاکستری-آبی رویال1,714,236,000سه ماهه
پارس سالسفید- نقره ای-خاکستری-مشکی1,649,077,000سه ماهه
پژو 206 تیپ 2سفید1,493,890,000سه ماهه
تارا دنده ایسفید-نقره ای-خاکستری-مشکی آبنوس-آبی رویال-آبی کبود2,904,729,806سه ماهه

فروش فوری هایما S7 پلاس توسط ایران خودرو با قیمت قطعی + جدول

ایران خودرو قصد دارد از روز چهارشنبه 17 آذرماه 1400 دو محصول هایما S7 پلاس و هایما S5 را با قیمت قطعی و تحویل 3 ماهه بفروش بگذارد. این شرایط فروش از روز چهارشنبه ساعت 11 صبح آغاز و تا تکمیل وجه ادامه خواهد داشت.

هایما S7 پلاس پس از مدت ها غیبت دوباره به خط تولید ایران خودرو بازگشته و همچنین هایما S5 نیز اخیراً دوباره توسط این خودروساز بفروش می رسد.

در زیر می توانید قیمت و شرایط فروش هایما S7 پلاس و هایما S5 را مشاهده کنید.

خودروقیمت مصوبرنگموعد تحویل
هایما S7 پلاس675 میلیون تومانسفید، مشکی، ذغالی، خاکستری، نقره ای3 ماه
هایما S5595 میلیون تومانسفید، مشکی، ذغالی، خاکستری، نقره ای3 ماه

قیمت جدید پیکاپ فوتون توسط ایران خودرو دیزل اعلام شد + جدول آذر 1400

شرکت ایران خودرو دیزل قیمت پیکاپ فوتون تونلند در دو نسخه دیزلی و بنزینی را اعلام کرد. این قیمت‌ها برای آذرماه 1400 هستند و در بخشنامه‌های فروش به آن‌ها استناد خواهد شد. پیکاپ فوتون تونلند در بازار ایران با آمیکو آسنا، کلوت مکث موتور، کاپرا 2، دانگ فنگ ریچ یا پیکاپ ریچ و کی ام سی T8 رقابت می‌کند.
خودروتیپقیمت
فوتون تونلندبنزینی920.600.000 تومان
فوتون تونلنددیزلی960.500.000 تومان

دور دوم از شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه آبان ماه اعلام شد + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو مرحله دوم شرایط پیش فروش ویژه آبان ماه را اعلام کرد. در این شرایط خودروهای دنا پلاس توربوشارژر، رانا پلاس، سورن پلاس، تارا دنده‌ای و پژو 207 دنده‌ای با سقف پانوراما عرضه شده‌اند. شرایط پیش فروش ایران خودرو از تاریخ پنجشنبه 27 آبان 1400 آغاز شده است و تا تاریخ شنبه 29 آبان‌ماه 1400 ادامه خواهد یافت.

همانند اکثر شرایط پیش فروش ایران خودرو طی مدت اخیر، تمامی شرایط و ضوابط مربوط به قرعه کشی در این بخشنامه نیز اعمال خواهد شد. در ادامه می‌توانید شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه آبان ماه 1400 را مشاهده نمایید:

خودرومبلغ پیش پرداخترنگ هاموعد تحویل
دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک156035000مشکی-خاکستری-سفید-نقره ایبهمن و اسفند 1401
تارا دنده ای116189200مشکی-خاکستری-نقره ای-آبی رویال-آبی کبودبهمن و اسفند 1401
پژو 207 دنده ای پانوراما86505000سفید-نقره ای-خاکستری-قرمز-آبی کاسپینبهمن و اسفند 1401
دنا پلاس توربوشارژر دستی114115900مشکی-خاکستری-سفیدبهمن و اسفند 1401
رانا پلاس72156000سفید-نقره ای-خاکستری-مشکی-گیلاسیبهمن و اسفند 1401
سورن پلاس81702800مشکی-سفید-آبی کبود-خاکستری متالبهمن و اسفند 1401

افزایش قیمت محصولات ایران خودرو، پژو 206 تیپ 2 به مرز 200 میلیون تومان نزدیک شد!

دیروز 18 آبانماه، شرایط فروش محصولات ایران خودرو اعلام شد که می توانید در صفحه شرایط فروش آبان 1400 ایران خودرو، این شرایط فروش را ببینید. اما نکته جالب در مورد این شرایط فروش، اعمال قیمت های جدیدی است که به نظر می رسد جهشی قابل تامل نسبت به گذشته داشته اند. طبق لیست قیمت محصولات ایران خودرو در سال 1400 که از وبسایت این شرکت قابل دسترس است، قیمت پژو 206 تیپ 2 در کلاس جاری 260 معادل 127.122.000 تومان بوده است. اما حال در بخشنامه جدید، همین خودرو با قیمت 184 میلیون تومان و موعد تحویل 45 روزه قید شده است. جالب است که در زیر بخشنامه نوشته شده که "در صورت افزایش هزینه ها و الزامات قانونی، مشتری متعد به پرداخت مابه التفاوت می باشد"! یعنی ممکن است در همین 45 روز نیز مجدد قوانینی وضع شود که مشتری مجدد باید برای همین پژو 206 تیپ 2 که حال رسماً به قیمت 200 میلیون تومان خود را نزدیک کرده، مابه التفاوت نیز پرداخت کند.

اما خودروی دیگر مورد بحث، پژو 207 دنده دستی با سقف شیشه ای است که در ماه گذشته، با قیمت 216.263.091 تومان به صورت قطعی توسط ایران خودرو پیش فروش شد، حال قیمت جدید آن 249 میلیون تومان اعلام شده که افزایشی نزدیک به 33 میلیون تومانی را در همین یک ماه تجربه کرده است.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک جزو خودروهایی است که در این لیست کمترین میزان افزایش قیمت را تجربه کرد و قبلاً با قیمت 390 میلیون تومان پیش فروش می شد و در این بخشنامه، قیمت آن به 395 میلیون تومان رسیده است.

و در آخر خودروی رانا پلاس است که در ماه گذشته، قیمت 180 میلیون تومان در مدل معمولی و 193 میلیون تومان در مدل موتور TU5P را داشت و حال قیمت آن به 208 میلیون تومان رسیده است.

در جدول زیر می توانید میزان افزایش قیمت ها را مشاهده کنید.

افزایش قیمت محصولات ایران خودرو

خودروقیمت مهر 1400 (تومان)قیمت آبان 1400 (تومان)میزان افزایش (حدود)
رانا پلاس193,422,700208,707,8007.9 درصد
پژو 207 دستی سقف شیشه ای216,263,000249,000,00015.1 درصد
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک390,089,300395,000,0001.3 درصد
پژو 206 تیپ 2127,122,000184,000,00044.7 درصد

شرایط فروش فوق‌العاده ایران خودرو ویژه آبان‌ماه 1400 اعلام شد + جدول

گروه خودروسازی ایران خودرو شرایط فروش ویژه آبان‌ماه 1400 را اعلام کرد. در این شرایط فروش خودروهای رانا پلاس، پژو 207 دنده‌ای با سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک و پژو 206 تیپ 2 عرضه شده‌اند. موعد تحویل خودروهای رانا پلاس، پژو 207 دنده‌ای و دنا پلاس توربو اتوماتیک سه ماهه اعلام شده است اما موعد تحویل پژو 206 تیپ 2 اندکی کمتر بوده و 45 روز کاری خواهد بود. بنابر اعلام ایران خودرو، پژو 206 های عرضه شده در این برنامه فروش از محل مازاد تولید به مشتریان تحویل خواهند شد.

همانند دیگر شرایط فروش ایران خودرو طی چند وقت اخیر، در این بخشنامه نیز مشتریان برگزیده از طریق قرعه کشی انتخاب خواهند شد. به هر کد ملی تنها یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد و افرادی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند، قادر به بهره‌مندی از این شرایط فروش نخواهند بود. امکان انتقال امتیاز قرعه کشی به دیگران وجود ندارد و صحت اطلاعات وارد شده در شرایط فروش ایران خودرو برعهده دیگران است. علاوه بر آن در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 36 درصد سالیانه یا 3 درصد ماهانه خسارت تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

خودرورنگهای موجودقیمتموعد تحویل
رانا پلاسسفید، نقره ای، مشکی، خاکستری2087078003 ماهه
پژو 207 دنده ای با سقف شیشه ایسفید، نقره ای، مشکی، خاکستری، قرمز، آبی کاسپین2490000003 ماهه
دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیکسفید، نقره ای، مشکی، خاکستری3950000003 ماهه
پژو 206 تیپ 2سفید، نقره ای، مشکی، خاکستری، قرمز، آبی کاسپین،‌گیلاسی18400000045 روزه

فروش فوری هایما S7 پلاس با قیمت قطعی از فردا + جدول آبان 1400

ایران خودرو از فردا چهارشنبه 12 آبان ماه 1400، مدل جدید خودروی شاسی بلند هایما S7 پلاس را تا تکمیل ظرفیت، در شرایط فروش فوری و با قیمت قطعی به مشتریان خود عرضه می کند و مشتریان می توانند با موعد تحویل 3 ماهه و بدون محدودیت های قرعه کشی، نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.

خودروی جدید هایما S7 پلاس با قیمت قطعی 675 میلیون تومانی و در 5 رنگ مختلف، از ساعت 10 صبح فردا چهارشنبه 12 آبان ماه ثبت سفارش آن آغاز شده و متقاضیان تا تکمیل ظرفیت فرصت دارند نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کرده و ماشین ثبت نامی خود را حداکثر 3 ماه پس از ثبت نام دریافت کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

خودروقیمت قطعی (ریال)رنگ های قابل عرضهموعد تحویل
هایما s7 پلاس6,750,000,000سفید، نقره ای، ذغالی، خاکستری، مشکی120 روزه
در ادامه لازم به توضیح است که گروه صنعتی ایران خودرو با ایجاد تغییراتی بر روی شاسی بلند هایما S7، نسخه جدیدی از آن با نام هایما S7 پلاس به بازار عرضه می کند که مهم ترین تغییرات آن مربوط به بخش ظاهری و داخل کابین اتومبیل بوده و مشخصات فنی اتومبیل همانطور که انتظار می رفت دست نخورده باقی مانده است.

از تغییرات مهم هایما S7 پلاس نسبت به نسخه معمولی و توربو می توان به تغییرات ظاهری این اتومبیل همچون آینه های جدید جانبی شبیه به هایما S5، گل پخش کن های سپرجلو و عقب، یکپارچه شدن لچکی عقب اتومبیل با شیشه اطراف و همچنین در داخل کابین می توان به داشبورد کاملا جدید، صفحه نمایشگری بزرگ در کنسول مرکزی، صندلی های جدید چرمی پارچه ای و همچنین رودری های کاملا جدید اشاره داشت که در نسخه پلاس هایما S7 شاهد آنان هستیم.

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه آبان 1400 برای دنا، پژو 207 و رانا پلاس اعلام شد + جدول

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه مهر و آبان 1400 اعلام شد. در این طرح خودروهای تارا دنده‌ای، دنا پلاس توربوشارژر دنده‌ای و اتوماتیک، پژو 207 با سقف شیشه‌ای، رانا پلاس و سورن پلاس به مشتریان عرضه شده‌اند. موعد تحویل خودروهای عرضه شده در شرایط پیش فروش ایران خودرو یکساله است، بنابراین خودروها در مهر و آبان 1401 تحویل مشتریان خواهند شد. این شرایط از روز پنجشنبه مورخ 29 ام مهرماه شروع شده است و تا پایان روز یکشنبه مورخ دوم آبان ماه جاری خواهد بود.

خودروپیش پرداختموعد تحویلفک رهن سند
تارا دنده ای116.180.000مهر و آبان 1401یک سال پس از تحویل خودرو
دناپلاس توربوشارژ دنده ای114.115.000مهر و آبان 1401یک سال پس از تحویل خودرو
دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک156.035.000مهر و آبان 1401یک سال پس از تحویل خودرو
پژو 207 دستی سقف شیشه ای86.502.000مهر و آبان 1401یک سال پس از تحویل خودرو
رانا پلاس72.156.000مهر و آبان 1401یک سال پس از تحویل خودرو
سورن پلاس81.703.000مهر و آبان 1401یک سال پس از تحویل خودرو

آغاز فروش فوری چهار محصول ایران خودرو از سه شنبه + جدول مهرماه 1400

ایران خودرو در مرحله جدید فروش فوری محصولات خود ویژه مهرماه 1400، شرایط فروش فوری چهار محصول خود را از روز سه شنبه 20 مهرماه آغاز کرده و با موعد تحویل حداکثر 90 روزه، مشتریان می توانند یکی از 4 محصول قابل عرضه در این طرح فروش را ثبت نام کنند.

در این شرایط فروش که از روز سه شنبه 20 مهرماه آغاز می شود و حداکثر تا پایان روز جمعه 23 مهرماه فعال خواهد بود، چهار خودروی پژو پارس بنزینی، پژو 207 دستی پانوراما، رانا پلاس و همچنین خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک ثبت سفارش خواهد شد که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

خودروقیمت (ریال)موعد تحویل
رانا پلاس1,803,918,1183 ماهه
پژو پارس سال1,402,735,0713 ماهه
دنا پلاس توربو اتومات3,900,893,2743 ماهه
پژو 207 دستی پانوراما2,162,630,9183 ماهه

آغاز پیش فروش ۵ محصول ایران خودرو از چهارشنبه

ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش خود ویژه مهرماه 1400، از روز چهارشنبه 14 مهرماه طرح پیش فروش 5 محصول خود را آغاز کرده و براساس نتایج قرعه کشی که در روز دوشنبه 19 مهرماه اعلام خواهد شد، محصولات خود را با موعد تحویل شهریور تا مهرماه 1401 به مشتریان عرضه می کند.

در این طرح پیش فروش محصولات مختلفی همچون پژو 207 دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و نسخه اتوماتیک آن به مشتریان عرضه خواهند شد و موعد تحویل آنان براساس نتایج قرعه کشی، از شهریور تا مهرماه 1401 خواهد بود. مراسم قرعه کشی برای انتخاب مشتریان نهایی روز دوشنبه ۱۹ مهرماه در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که مراسم قرعه کشی از طریق سایت ایران خودرو و صفحه این شرکت در آپارات به صورت زنده پخش خواهد شد.

شرایط فروش هایما S7 پلاس با قیمت قطعی ویژه مهرماه 1400 اعلام شد + جدول

ایران خودرو قیمت جدید هایما S7 پلاس ویژه مهرماه را اعلام کرد. قیمت هایما S7 پلاس از سوی ایران خودرو 675 میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به نرخ قبلی این خودرو، 30 میلیون تومان افزایش را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید شرایط فروش هایما S7 پلاس ویژه مهرماه را مشاهده کنید که از سوی ایران خودرو ارایه شده است. این شرایط فروش که بدون قرعه کشی است، از روز چهارشنبه 7 مهرماه 1400 ساعت 10 صبح فعال می شود.

خودروموعد تحویلقیمت
هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک3 ماه675 میلیون تومان
هایما S7 پلاس نسخه مجهزتر از هایما S7 توربوشارژر است که از سال 1400 به برنامه تولید ایران خودرو اضافه شد. آینه‌های طرح جدید و گل‌پخش‌کن‌های جلو تنها تغییراتی ظاهری این خودرو در نمای خارجی هستند اما بیشتر تغییرات را در داخل خودرو می‌توانیم مشاهده کنیم.

طراحی داشبورد هایما S7 پلاس در مقایسه با نسخه قبلی به کلی تغییر کرده است و پنل‌ لمسی بزرگی را در کابین این خودرو می‌توان مشاهده کرد. تریم چرمی خودرو نیز جلوه‌ای جدید دارد و با نمونه‌های پیشین متفاوت است.

با وجود تغییرات ظاهری، تفاوت فنی میان هایما S7 پلاس و هایما S7 توربوشارژر وجود ندارد و زیر کاپوت هر دو خودرو پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژر با 170 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور قرار دارد و گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد.

آغاز فروش فوری رانا پلاس سقف شیشه ای از فردا + جدول مهرماه 1400

گروه صنعتی ایران خودرو در شرایط فروش ویژه مهرماه 1400، خودروی جدید رانا پلاس پانوراما مجهز به گیربکس 6 سرعته دستی را از فردا پنجشنبه یکم مهرماه در قالب طرح فروش فوق العاده به متقاضیان عرضه کرده و نهایت به مدت 3 روز، مشتریان می توانند در این شرایط فروش شرکت کنند.

در این طرح فروش تنها خودروی رانا پلاس سقف شیشه ای مجهز به گیربکس 6 سرعته دستی به مشتریان عرضه خواهد شد که دارای قیمت مصوب 193 میلیون و 422 هزار و 723 تومانی بوده و در رنگ های مختلف سفید، نقره ای و خاکستری قابل واگذاری به متقاضیان خواهد بود و حداکثر بعد 3 ماه، مشتریان می توانند خودروی ثبت نامی خود را در صورت برنده شدن در قرعه کشی تحویل بگیرند.

خودروقیمت (ریال)رنگ قابل عرضه
رانا پلاس سقف شیشه ای1,934,227,234سفید، نقره ای، خاکستری

آغاز فروش خودروی تارا توسط ایران خودرو + شرایط فروش

محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو که در بدو ورود، مورد استقبال بازار و مشتریان قرار گرفته، در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه می‌شود. اردیبهشت تا مهر ۱۴۰۱ زمان تحویل خودروهای ثبت نامی است.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، به منظور تنوع بخشی به رنگ محصول در این طرح، تارا به رنگ های نقره‌ای، خاکستری، مشکی آبنوس،‌ آبی رویال و آبی کبود عرضه شده است. در برنامه ریزی صورت گرفته، در آینده نزدیک، رنگ های خاص سفارشی نیز به طیف رنگ های محصول تارا افزوده خواهد شد.

تارا خودرویی خانوادگی، ایمن، مناسب برای تردد در شهر و سفرهای جاده ای، دارای استانداردهای ایمنی و رفاهی مدرن بوده و در ابتدای ورود به بازار با استقبال بالای مشتریان روبرو شده است.

ایران خودرو برنامه افزایش ظرفیت تولید این محصول را براساس تقاضای بازار در دستور کار دارد. دستیابی به بالاترین سطح کیفی محصول تارا از اولویت های این خودروساز است.

گفتنی است، در طرح پیش فروش تارا، متقاضیان نهایی که پس از قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه مشخص خواهند شد، با پرداخت مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان نسبت به ثبت نام اقدام خواهند کرد. مراسم قرعه کشی به صورت زنده از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

خودروپیش پرداخترنگموعد تحویل
تارا دنده ای140 میلیون تومانمشکی، خاکستری، نقره ای، آبی رویال، آبی کبوداردیبهشت الی مهر 1401

آغاز فروش فوری پژو پارس و پژو 207 پانوراما از یکشنبه + جدول شهریور 1400

ایران خودرو در مرحله دوم فروش فوری محصولات خود ویژه شهریورماه 1400، فروش فوری سه محصول خود را از روز یکشنبه 21 شهریورماه آغاز کرده و با موعد تحویل حداکثر 90 روزه، مشتریان می توانند یکی از 3 محصول قابل عرضه را ثبت نام کنند.

در این شرایط فروش که از روز یکشنبه 21 شهریورماه آغاز می شود، سه خودروی پژو پارس سال بنزینی، پژو پارس TU5 و خودروی پژو 207 دستی پانوراما ثبت سفارش شده و مشتریان می توانند حداکثر به مدت 3 روز، نسبت به ثبت نام یکی از خودروهای ذکر شده اقدام کرده و ماشین خود را 3 ماه بعد از ثبت نام دریافت کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

خودروقیمت (ریال)موعد تحویل
پژو پارس سال1,402,730,0003 ماهه
پژو پارس TU51,457,950,0003 ماهه
پژو 207 دستی پانوراما2,162,600,0003 ماهه

آغاز فروش فوری پژو پارس، رانا پلاس و دنا پلاس از فردا + جدول شهریور 1400

ایران خودرو در جدیدترین مرحله فروش فروی محصولات خود ویژه شهریورماه 1400، شرایط فروش فوری سه محصول خود را از فردا پنجشنبه 4 شهریورماه آغاز کرده و با موعد تحویل حداکثر 90 روزه، مشتریان می توانند در این طرح فروش شرکت کنند.

در این شرایط فروش که از روز پنجشنبه 4 شهریورماه آغاز می شود، سه خودروی پژو پارس سال بنزینی، رانا پلاس و خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک ثبت سفارش شده و مشتریان می توانند حداکثر تا روز شنبه 6 شهریورماه 1400، نسبت به ثبت نام یکی از خودروهای ذکر شده اقدام کرده و ماشین خود را 3 ماه بعد از ثبت نام دریافت کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

خودروقیمت (ریال)موعد تحویل
رانا پلاس1,803,190,0003 ماهه
پژو پارس سال1,402,730,0003 ماهه
دنا پلاس توربو اتومات3,900,000,0003 ماهه

آغاز دور دوم پیش فروش 5 محصول ایران خودرو از شنبه + جدول مردادماه 1400

گروه صنعتی ایران خودرو از روز شنبه 23 مردادماه، دور دوم پیش فروش 5 محصول مختلف خود را ویژه مردادماه 1400 آغاز کرده و با تعیین موعد تحویل در تابستان 1401، مشتریان می توانند یکی از محصولات قابل عرضه را ثبت نام کرده و سال آینده به قیمت روز دریافت کنند.

در این شرایط فروش که از ساعت 10 صبح روز شنبه 23 مردادماه آغاز خواهد شد، پنج خودروی سورن پلاس، پژو 207 دستی پانوراما، رانا پلاس، دنا پلاس توربوشارژر دستی و در نهایت خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک ثبت سفارش شده و مشتریان می توانند نهایت تا روز دوشنبه 25 مردادماه، نسبت به ثبت نام یکی از خودروهای قابل عرضه اقدام کرده و در بازه تیر تا شهریورماه 1401، خودروی ثبت نامی را به قیمت روز دریافت کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

خودروپیش پرداخت (ریال)موعد تحویل
سورن پلاس1,021,280,000شهریورماه 1401
پژو 207 دستی پانوراما1,081,310,000شهریورماه 1401
رانا پلاس901,950,000شهریورماه 1401
دنا پلاس توربو1,426,990,000شهریورماه 1401
دنا پلاس توربو اتومات1,950,440,000تیر الی شهریورماه 1401

آغاز فروش فوری پژو پارس معمولی و TU5 از فردا + جدول مردادماه 1400

گروه صنعتی ایران خودرو در بیستمین مرحله فروش فوری محصولات خود ویژه مردادماه 1400، شرایط فروش فوری دو محصول خود را از فردا پنجشنبه 14 مردادماه آغاز کرده و با موعد تحویل حداکثر 90 روزه، مشتریان می توانند در این طرح فروش شرکت کنند.

در این شرایط فروش که از روز پنجشنبه 14 مردادماه آغاز خواهد شد، دو خودروی پژو پارس بنزینی و خودروی پژو پارس TU5 ثبت سفارش شده و مشتریان می توانند نهایت تا روز شنبه 16 مردادماه 1400، نسبت به ثبت نام این دو خودرو اقدام کرده و ماشین خود را 3 ماه بعد از ثبت نام دریافت کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

خودروقیمت (ریال)رنگ قابل عرضه
پژو پارس بنزینی1,402,735,071سفید، مشکی، نقره ای، خاکستری
پژو پارس TU51,457,954,644سفید، مشکی، نقره ای، خاکستری

شرایط فروش 5 محصول ایران خودرو ویژه عید غدیر + جدول مردادماه 1400

گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم، پیش فروش 5 محصول مختلف خود را ویژه مردادماه 1400 در دستور کار قرار داده و مشتریان می توانند از فردا چهارشنبه 6 مردادماه، نسبت به ثبت نام یکی از 5 محصول قرار گرفته در لیست اقدام کرده و ماشین ثبت نامی خود را یکسال پس از ثبت نام، ولی به قیمت روز دریافت کنند.

در این شرایط فروش که از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 6 مردادماه آغاز خواهد شد، پنج خودروی سورن پلاس، پژو 207 دستی پانوراما، رانا پلاس، دنا پلاس توربوشارژر دستی و در نهایت خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک ثبت سفارش شده و مشتریان می توانند نهایت تا روز شنبه 9 مردادماه، نسبت به ثبت نام اقدام کرده و در بازه خرداد الی مردادماه 1401 خودروی ثبت نامی خود را به قیمت روز دریافت کنند که برای اطلاع از جزییات فروش و مبالغ تعیین شده به عنوان پیش فروش می توانید به جدول زیر توجه کنید.

خودروپیش پرداخت (ریال)موعد تحویل
سورن پلاس1,021,280,000تیر و مردادماه 1401
پژو 207 دستی پانوراما1,081,300,000تیر و مردادماه 1401
رانا پلاس901,950,000مردادماه 1401
دنا پلاس توربو1,426,990,000مردادماه 1401
دنا پلاس توربو اتومات1,950,440,000خرداد، تیر و مردادماه 1401

فروش فوری هایما S7 پلاس با قیمت قطعی + جدول تیرماه 1400

ایران خودرو از فردا پنجشنبه 24 تیرماه به مدت 3 روز، مدل جدید خودروی شاسی بلند هایما S7 پلاس را در شرایط فروش فوری و با قیمت قطعی به مشتریان عرضه خواهد کرد و مشتریان می توانند پس از گذشت 3 ماه، خودروی ثبت نامی خود را تحویل بگیرند.

خودروی جدید هایما S7 پلاس با قیمت قطعی 640 میلیون تومانی و در 5 رنگ مختلف، از فردا پنجشنبه 24 تیرماه به مشتریان عرضه شده و متقاضیان تنها تا پایان روز شنبه 26 تیرماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

خودروقیمت قطعی (ریال)رنگ های قابل عرضهموعد تحویل
هایما s7 پلاس6,400,000,000سفید، نقره ای، ذغالی، خاکستری، مشکی120 روزه
لازم به توضیح است که گروه صنعتی ایران خودرو با ایجاد تغییراتی بر روی شاسی بلند هایما S7، نسخه جدیدی از آن با نام هایما S7 پلاس به بازار عرضه می کند که مهم ترین تغییرات آن مربوط به بخش ظاهری و داخل کابین اتومبیل بوده و مشخصات فنی اتومبیل همانطور که انتظار می رفت دست نخورده باقی مانده است.

از تغییرات مهم هایما S7 پلاس نسبت به نسخه معمولی و توربو می توان به تغییرات ظاهری این اتومبیل همچون آینه های جدید جانبی شبیه به هایما S5، گل پخش کن های سپرجلو و عقب، یکپارچه شدن لچکی عقب اتومبیل با شیشه اطراف و همچنین در داخل کابین می توان به داشبورد کاملا جدید، صفحه نمایشگری بزرگ در کنسول مرکزی، صندلی های جدید چرمی پارچه ای و همچنین رودری های کاملا جدید اشاره داشت که در نسخه پلاس هایما S7 شاهد آنان هستیم.

آغاز فروش دنا پلاس توربوشارژ، پژو 207 و سه محصول دیگر از یکشنبه 20 تیرماه 1400

ایران خودرو قصد دارد از روز یکشنبه 20 تیرماه 1400 پنج محصول خود را پیش فروش کند. در این طرح فروش که خودروهای پژو 207 دستی با سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک قرار دارند، موعد تحویل از خردادماه الی مردادماه 1401 تعیین شده است.

این طرح فروش نیز با قرعه کشی انجام می شود و روز چهارشنبه با نظارت نهادهای ناظر، قرعه کشی این پیش فروش انجام خواهد شد.

شرایط فروش مذکور تا روز سه شنبه 22 تیرماه ادامه خواهد داشت.

خودروموعد تحویل خودروپیش پرداخت (تومان)
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیکخردادماه الی مردادماه 1401195.044.000
دنا پلاس توربوشارژ دستیخردادماه الی مردادماه 1401142.699.000
رانا پلاسخردادماه الی مردادماه 140190.195.000
سورن پلاسخردادماه الی مردادماه 1401102.128.000
پژو 207 دستی با سقف پانوراماخردادماه الی مردادماه 140190.586.000

آغاز فروش فوری پژو پارس و دنا پلاس توربوشارژر از فردا + جدول تیرماه 1400

گروه صنعتی ایران خودرو ویژه تیرماه 1400، شرایط فروش فوری محصولات خود را ویژه تیرماه 1400 اعلام کرده و در این طرح فروش مشتریان می توانند 3 محصول این گروه خودروسازی را با قیمت قطعی و موعد تحویل 3 ماهه خریداری کنند.

در این شرایط فروش که از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 10 تیرماه آغاز خواهد شد، سه خودروی پژو پارس معمولی، پژو پارس TU5 و در نهایت خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک ثبت سفارش شده و مشتریان می توانند نهایت تا روز شنبه 12 تیرماه 1400، نسبت به ثبت نام این سه خودرو اقدام کرده و ماشین خود را 3 ماه بعد از ثبت نام دریافت کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

خودروقیمت (ریال)رنگ قابل عرضه
پژو پارس بنزینی1,402,735,071سفید، مشکی، نقره ای، خاکستری
پژو پارس TU51,457,954,644سفید، مشکی، نقره ای، خاکستری
دنا پلاس توربو اتوماتیک3,900,893,274سفید، مشکی، نقره ای، خاکستری

آغاز فروش نقد و اقساطی فوتون تونلند با قیمت قطعی + جدول تیرماه 1400

گروه صنعتی ایران خودرو در دور جدید فروش محصولات خود ویژه تیرماه، فروش نقدی، نقدی مرحله ای و اقساط دو نسخه بنزینی و دیزلی پیکاپ فوتون تونلند را از امروز یکشنبه 6 تیرماه 1400 آغاز کرده و متقاضیان می توانند با قیمت قطعی نسبت به ثبت نام این خودرو در شرایط متنوع اقدام کنند.

در این طرح فروش برای نسخه بنزینی پیکاپ فوتون تونلند قیمت مصوب 807 میلیون تومانی در نظر گرفته شده و نسخه دیزلی هم با قیمت 858 میلیون تومانی به مشتریان واگذار می شود. موعد تحویل هر دو خودرو هم بسته به انتخاب شرایط فروش، بین تیرماه تا مهرماه 1400 متغیر خواهد بود که جزییات بیشتر آن را می توانید در جداول زیر شاهد باشید.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش فوتون تونلند بنزینی
شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش فوتون تونلند دیزلی

آغاز پیش فروش سورن پلاس و دنا پلاس توربوشارژر پنجشنبه 3 تیرماه + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو ویژه تیرماه 1400، اولین شرایط پیش فروش محصولات خود را بعد از افزایش قیمت خودروهای داخلی در سال جدید اعلام کرده و در این طرح فروش مشتریان می توانند 2 محصول این گروه خودروسازی را به قیمت روز و موعد تحویل یکساله خریداری کنند.

در این شرایط فروش که از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 3 تیرماه آغاز خواهد شد، دو خودروی سورن پلاس و دنا پلاس توربوشارژر دستی ثبت سفارش شده و مشتریان می توانند نهایت تا روز شنبه 5 تیرماه 1400، نسبت به ثبت نام این دو خودرو اقدام کرده و در بازه فروردین الی تیرماه 1401 خودروی ثبت نامی خود را به قیمت روز دریافت کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

خودرورنگپیش پرداختموعد تحویل
سورن پلاسمشکی، خاکستری متالیک، سفید1,021,285,000فروردین الی تیر 1401
دنا پلاس توربو دستیمشکی، خاکستری متالیک، سفید1,426,996,000فروردین الی تیر 1401

آغاز فروش نقد و اقساط ون وانا با قیمت قطعی + جدول خرداد 1400

ایران خودرو دیزل در دور جدید فروش خردادماه خود، از آغاز فروش خودروی ون وانا خبر داد و مشتریان می توانند با موعد متنوع شهریور تا آبان ماه امسال بسته به شرایط فروش انتخابی، نسبت به ثبت نام این خودرو به صورت نقدی، نقدی مرحله ای و اقساطی اقدام کنند.

در طرح فروش خردادماه ون وانا، ایران خودرو قیمت قطعی 914 میلیون تومانی را در نظر گرفته است و مشتریان می توانند به روش های مختلفی نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند. شرایط فروش اول به صورت نقدی و موعد تحویل آن هم شهریورماه امسال خواهد بود.

در طرح فروش دوم امکان خرید این خودرو به صورت نقدی چند مرحله ای فراهم شده است، هرچند مشتریان امکان خرید این خودرو به صورت اقساطی را هم دارند که جزییات بیشتر و مبالغ تعیین شده برای پیش پرداخت آن را می توانید در جدول فروش زیر شاهد باشید.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش ون وانا

شرایط فروش پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک از 18 خردادماه

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز مشتریان، اقدام به اجرای هفدهمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود کرده است و این طرح از فردا سه‌شنبه آغاز می‌شود.

این مرحله از فروش فوق‌العاده ایران خودرو، از فردا سه‌شنبه به مدت سه روز به اجرا گذاشته خواهد شد. همچنین محدودیت‌های مربوط به فروش فوق‌العاده به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی، کماکان اجرا می‌شود.

در این طرح سه محصول پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است.

مشتریان نهایی محصولات هفدهمین مرحله فروش فوق‌العاده برای ثبت‌نام دریافت خودرو، از طریق قرعه کشی و با حضور نمایندگان نهادهای ناظر انتخاب خواهند شد.

متقاضیان می‌توانند از فردا تا پنج‌شنبه هفته جاری، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

جدول شرایط فروش این سه خودرو در زیر آمده است:

خودروقیمت مصوفرنگموعد تحویل
پارس سال140,273,507 تومانخاکستری، سفید، مشکی، نقره ایسه ماهه
پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه ای268,733,792 تومانسفید و مشکیسه ماهه
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک390,089,327 تومانسفید و مشکیسه ماهه

قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد، افزایش قیمت برای سدان های پرفروش + جدول

با تعیین قیمت جدید خودروهای داخلی توسط شورای رقابت و ابلاغ آن از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، قیمت خودروهای تولید داخل ویژه خردادماه 1400 رسما افزایش یافت و از این پس خودروهای داخلی با قیمت جدید در شرایط فروش خودروسازان به مشتریان عرضه خواهد شد.

حال امروز در خودروبانک و با توجه به جدول رسمی منتشر شده از سوی گروه صنعتی ایران خودرو، نگاهی به قیمت جدید محصولات این شرکت خودروسازی خواهیم داشت و گران ترین محصول آن را می توان خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک معرفی کرد که اکنون به قیمت 390 میلیون تومانی رسیده و با اعلام قیمت جدید در ماه های آینده، از 400 میلیون تومان هم فراتر خواهد رفت که در ادامه و باتوجه به جدول زیر، می توانید از قیمت جدید محصولات ایران خودرو باخبر شوید.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولقیمت محصولات ایران خودرو ویژه خرداد 1400

فروش فوری دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و رانا پلاس توسط ایران خودرو + جدول خرداد 1400

گروه صنعتی ایران خودرو ویژه خردادماه 1400، اولین شرایط فروش فوری محصولات خود را بعد از افزایش قیمت خودروهای داخلی اعلام کرد و در این طرح فروش مشتریان می توانند 4 محصول این گروه خودروسازی را با قیمت جدید و با موعد تحویل 30 روزه خریداری کنند.

در این شرایط فروش که از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 2 خردادماه آغاز خواهد شد، چهار خودروی پژو پارس TU5، سورن پلاس، رانا پلاس و خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک با حفظ همان محدودیت های فروش به مشتریان عرضه خواهد شد و حداکثر بعد از گذشت 3 ماه، خودروی ثبت نامی به مشتریان تحویل داده خواهد شد که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

خودرورنگقیمت
پژو پارس TU5آبی رویال، مشکی، نقره ای، خاکستری متالیک، سفید1,457,954,645
سورن پلاسآبی رویال، مشکی، خاکستری متالیک، سفید2,042,570,974
رانا پلاسمشکی، خاکستری متالیک، سفید1.803.918.119
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیکمشکی، خاکستری متالیک، سفید3.900.893.273

پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ و 3 محصول ایران خودرو + جدول اردیبهشت 1400

ایران خودرو به مناسبت عید سعید فطر در نظر دارد از روز شنبه مورخ 25 اردیبهشت ماه، چهار محصول این شرکت را پیش فروش کند. موعد تحویل این خودروها فروردین الی خرداد 1401 است و فعلاً پیش پرداختی به صورت علی الحساب دریافت خواهد شد.

خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش، پژو 207 سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس و دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ است. در جدول زیر می توانید شرایط فروش و قیمت های مصوب به عنوان پیش پرداخت را مشاهده کنید.

خودرومبلغ پیش پرداختموعد تحویل
دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ185,832,000 تومانفروردین تا خرداد 1401
پژو 207 دستی سقف شیشه ای100,242,200 تومانخرداد 1401
رانا پلاس90,189,800 تومانفروردین تا خرداد 1401
سورن پلاس94,683,900 تومانفروردین تا خرداد 1401

شرایط فروش کامیون فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدول اردیبهشت 1400

شرکت ایران خودرو دیزل شرایط فروش کشنده فوتون یورو ۴ را در تعداد محدود و به روش نقد و اقساط اعلام کرد. ثبت نام کشنده فوتون یورو 4 از طریق وب‌سایت فروش ایران خودرو دیزل به نشانی http://esale.ikd.ir صورت می‌گیرد و موعد تحویل این کشنده نیز تابستان امسال خواهد بود.

قیمت کشنده فوتون یورو 4 در این شرایط فروش دو میلیارد و دویست میلیون تومان اعلام شده که مشتریان می‌توانند به یک روش نقدی و سه روش اقساطی نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند. موعد تحویل کامیون فوتون در شرایط فروش نقدی تیر 1400 و در شرایط فروش اقساطی، مرداد و شهریور 1400 اعلام شده است.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش کشنده فوتون

فروش نقدی کامیون های باری و کمپرسی ایران خودرو دیزل + جدول اردیبهشت 1400

ایران خودرو دیزل در فروش اردیبهشت ماه 1400، از امروز شنبه 18 اردیبهشت ماه شرایط فروش نقدی مدل های باری و کمپرسی کامیون های 1924 و 2624 را ویژه عید سعید فطر آغاز کرده و مشتریان می تواند با قیمت قطعی نسبت به ثبت نام این کامیون در مدل های ذکر شده اقدام کنند.

در این طرح فروش کامیون باری تک 1924 با قیمت مصوب 1 میلیارد و 403 میلیون تومانی و با موعد تحویل تیر و مردادماه 1400 به مشتریان عرضه می شود، در حالی که این کامیون با شاسی کمپرسی به قیمت 1 میلیارد و 409 میلیون تومانی و با موعد تحویل مهر و آبان ماه 1400 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

کامیون باری 2624 نیز با قیمت مصوب 2 میلیارد و 31 میلیون تومانی و با موعد تحویل مهر و آبان ماه 1400 به مشتریان عرضه می شود، در حالی که این کامیون با شاسی کمپرسی به قیمت 2 میلیارد و 49 میلیون تومانی و با موعد تحویل مهر و آبان ماه 1400 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که جزییات بیشتر آنان در جداول زیر آمده است.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش کامیون 1924 باری
شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش کامیون 1924 کمپرسی
شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش کامیون 2624 باری
شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش کامیون 2624 کمپرسی

آغاز فروش نقد و اقساطی پیکاپ فوتون با قیمت قطعی + جدول اردیبهشت 1400

گروه صنعتی ایران خودرو در دور جدید فروش محصولات خود ویژه عید سعید فطر، فروش نقد و اقساط دو نسخه بنزینی و دیزلی پیکاپ فوتون تونلند را از امروز شنبه 18 اردیبهشت ماه 1400 آغاز کرده و متقاضیان می توانند با قیمت قطعی نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.

در این طرح فروش برای نسخه بنزینی پیکاپ فوتون تونلند قیمت مصوب 807 میلیون تومانی در نظر گرفته شده و نسخه دیزلی هم با قیمت 858 میلیون تومانی به مشتریان واگذار می شود. موعد تحویل هر دو خودرو هم بسته به انتخاب شرایط فروش، بین خردادماه تا شهریورماه 1400 متغیر خواهد بود که جزییات بیشتر آن را می توانید در جداول زیر شاهد باشید.

خودروشرایط پرداختپرداخت اولیهپرداخت الباقیتحویل خودرو
پیکاپ بنزینی فوتوننقدی807,000,000 تومان-تیر 1400
پیکاپ بنزینی فوتوناقساطی282,450,000 تومانچک تا 24 ماهمرداد و شهریور 1400
پیکاپ دیزلی فوتوننقدی858,000,000 تومان-خرداد 1400
پیکاپ دیزلی فوتوناقساطی300,000,000 تومانچک تا 24 ماهخرداد و تیر 1400

قیمت خودرو رسماً افزایش یافت؛ قیمت جدید خودرو توسط شورای رقابت اعلام شد

شورای رقابت پس از حواشی بسیار، امروز دوشنبه قیمت جدید خودروهای دو خودروساز بزرگ یعنی ایران خودرو و سایپا را اعلام کرد. بر اساس تورم یک ساله اعلام شده توسط بانک مرکزی، و البته چندین متغیر کیفیت و بهره وری، ایران خودرو و سایپا این مجوز را کسب کردند که قیمت خودرو های خود را طبق جدول زیر افزایش دهند.

قیمت جدید خودرو در سال 1400

قیمت های اعلام شده در این لیست تا پایان شهریورماه 1400 اعمال و اجرا می شود.

قیمت جدید خودرومیزان افزایش
ایران خودرومتوسط 8.2 درصد
سایپامتوسط 8.9 درصد

قیمت جدید خودرو برای ثبت نامی های 99؟

نکته مهم این است که تمامی متقاضیانی که تا پایان سال 99 برای خرید خودرو ثبت نام کرده و پیش پرداختی داشته اند، شامل این افزایش قیمت نخواهند شد. ولی این متقاضیان مشمول دریافت سود نیز نمی شوند.

قیمت جدید محصولات ایران خودرو رسماً اعلام شد؛ افزایش قیمت به دلیل نرخ جدید بیمه

با تعیین و اعلام نرخ جدید بیمه نامه شخص ثالث خودرو در سال 1400، گروه صنعتی ایران خودرو نیز قیمت محصولات خود را مطابق با نرخ جدید بیمه نامه خودرو بروزرسانی کرده و قیمت جدید محصولات خود را ویژه فروردین ماه 1400 رسماً روی وبسایت خود اعلام کرده است که جزییات آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

باتوجه به نرخ های اعلام شده، می توان نوسان و افزایش قیمت کمتر از 1 میلیون تومانی را برای تمامی محصولات این گروه خودروسازی مشاهده کرد.

خودروقیمت نهایی مصرف کننده (ریال)
پژو 206 تیپ 21,109,743,696
پژو پارس بنزینی1,224,104,551
پژو پارس دوگانه سوز1,270,724,832
پژو پارس LX1,272,121,572
سمند EF7 پایه گازسوز1,217,954,955
سمند EF7 بنزینی1,158,257,254
سمند LX1,175,983,522
سمند سورن پلاس1,893,678,513
رانا پلاس1,803,796,119
دنا با کروز کنترل1,508,321,259
دنا پلاس1,669,852,876
دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک3,716,641,582
پژو 207 دستی1,531,005,138
پژو 207 دستی فرمان برقی1,607,113,163

شرایط فروش 4 محصول ایران خودرو از چهارشنبه + جدول فروردین ماه 1400

گروه صنعتی ایران خودرو اولین طرح پیش فروش محصولات خود در سال 1400 را از روز چهارشنبه 25 فروردین ماه آغاز کرده و در این طرح فروش 4 محصول مختلف این شرکت با موعد تحویل حداکثر 12 ماهه ثبت سفارش خواهد شد.

در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 25 فروردین ماه آغاز شده و حداکثر به مدت 3 روز، مشتریان می توانند تا روز شنبه 28 فروردین ماه نسبت به ثبت نام چهار محصول این شرکت اقدام کنند.

در این طرح فروش 4 خودروی پژو 207 دستی با سقف پانوراما، رانا پلاس، سورن پلاس و در نهایت خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک قابل عرضه به مشتریان هستند که جزییات فروش آنان در جدول زیر آمده است.

خودرومبلغ پیش پرداخترنگموعد تحویل
پژو 207 دستی سقف شیشه ای1,002,422,000 ریالسفید، نقره ای، خاکستری، آبی، قرمزآبان 1400 تا اردیبهشت 1401
رانا پلاس901,898,000 ریالسفید، نقره ای، خاکستری، مشکی، گیلاسیمهر 1400 تا اردیبهشت 1401
سورن پلاس946,839,000 ریالمشکی، سفید، آبی، خاکستریمهر 1400 تا اردیبهشت 1401
دنا پلاس توربو اتوماتیک1,858,320,000 ریالمشکی، نقره ای، خاکستری، سفیدآذر تا اسفند 1400

شرایط فروش پژو پارس و سمند ای ایکس توسط ایران خودرو + جدول فروردین 1400

ایران خودرو اولین شرایط فروش سال 1400 را اعلام کرد و در این شرایط فروش، سه خودروی پژو پارس بنزینی، پژو پارس TU5 و سمند ال ایکس حضور دارد که با موعد 90 روز کاری تحویل داده می شود. افرادی که در قرعه کشی های قبلی انتخاب نشده اند می توانند برای این سه خودرو اقدام به ثبت نام کنند.

همچنین کسانی که در طرح های قبلی موفق به واریز نشده اند نیز می توانند در این طرح فروش اقدام کنند. بر اساس شرایط اعلام شده، مبلغ 50 هزار تومان از ثمن معامله توسط مشتری به مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به مدت یک سال خودرو در رهن خواهد بود و امکان معامله ندارد.

این طرح فروش به روش قرعه کشی و از یکشنبه 8 فروردین ماه الی چهارشنبه 11 فروردین ماه ادامه دارد.

نام خودرورنگقیمت مصوب فروشتاریخ تحول
پژو پارس بنزینیسفید، خاکستری، مشکی، نقره ای122,410,400 تومانحداکثر 90 روز کاری
پژو پارس TU5سفید127,212,157 تومانحداکثر 90 روز کاری
سمند ال ایکسسفید، مشکی، آبی رویال117,598,352 تومانحداکثر 90 روز کاری

شرایط فروش تحویل فوری وانت آریسان دوگانه سوز + جدول اسفندماه 99

گروه صنعتی ایران خودرو از امروز چهارشنبه 13 اسفندماه، فروش فوری وانت آریسان دوگانه سوز (مدل 99) را آغاز کرده و مشتریان می توانند بدون محدودیت پلاک فعال انتظامی، نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کرده و تنها 45 روز کاری پس از ثبت نام خودروی خود را تحویل بگیرند.

در این طرح فروش که از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 13 اسفندماه آغاز شده است، وانت آریسان دوگانه سوز مدل 99 با قیمت مصوب 120 میلیون و 563 هزار تومانی به مشتریان عرضه شده و 45 روز پس از ثبت نام به مشتریان تحویل داده خواهد شد. گفتنی است که محدودیت پلاک فعال برای خرید این خودرو برداشته شده، اما سند این خودرو همچنان تا یکسال نزد ایران خودرو امانت است.

خودروقیمت مصوب (ریال)موعد تحویل
وانت آریسان دوگانه سوز (مدل 99)1,205,630,05945 روز

شرایط فروش تحویل فوری دنا پلاس اتوماتیک توربو + جدول اسفندماه 99

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه جدید فروش خود ویژه اسفندماه، جزییات مرحله چهارم فروش فوق العاده دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک را اعلام کرده و مشتریان می توانند با قیمت مصوب و موعد تحویل 90 روزه نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.

در این طرح فروش که از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 13 اسفندماه آغاز شده و تا روز شنبه 16 اسفندماه اعتبار خواهد داشت، خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک با قیمت مصوب 370 میلیون و 801 هزار و 178 تومانی به مشتریان عرضه شده و 3 ماه پس از ثبت نام به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

خودروقیمت مصوب (ریال)موعد تحویل
دنا پلاس اتوماتیک توربو3,708,011,78290 روز

شرایط فروش فوتون تونلند با قیمت قطعی ویژه اسفندماه + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو در دور جدید فروش محصولات خود ویژه اسفندماه، فروش دو نسخه بنزینی و دیزلی پیکاپ "فوتون تونلند" را از امروز شنبه 9 اسفندماه آغاز کرده و متقاضیان می توانند با قیمت قطعی نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.

در این طرح فروش برای نسخه بنزینی پیکاپ فوتون تونلند قیمت مصوب 787 میلیون تومانی در نظر گرفته شده و نسخه دیزلی هم با قیمت 837 میلیون تومانی به مشتریان واگذار می شود. موعد تحویل هر دو خودرو نیز برای نیمه دوم خردادماه سال 1400 تعیین شده که جزییات بیشتر آن را می توانید در جداول زیر شاهد باشید.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش پیکاپ تونلند بنزینی
شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش پیکاپ تونلند دیزلی

شرایط فروش پژو 206، رانا پلاس و پژو 207 سقف شیشه ای توسط ایران خودرو + جدول

ایران خودرو به تازگی شرایط فروش چند محصول خود را اعلام کرده که از فردا 10 اسفندماه آغاز خواهد شد. در این لیست خودروهایی چون پژو 206 تیپ 2، پارس بنزینی، پارس TU5، سمند ال ایکس بنزینی، سورن پلاس، پژو 207 دنده دستی با سقف شیشه ای، رانا پلاس حضور دارند.

تحویل خودروها حداکثر 12 ماهه است همانند گذشته از طریق ثبت نام و قرعه کشی، باید اقدام به خرید این خودروها کرد. این شرایط فروش از یکشنبه 10 اسفندماه الی سه شنبه 12 اسفندماه برقرار است.

نام خودروپیش پرداخت (ریال)موعد تحویل
پژو 206 تیپ 2550,556,000بهمن و اسفند 1400
پارس بنزینی607,737,000بهمن و اسفند 1400
پارس TU5631,745,000بهمن و اسفند 1400
سمند LX بنزینی583,676,000زمستان 1400
سورن پلاس942,524,000زمستان 1400
پژو 207 دستی سقف شیشه ای998,107,000زمستان 1400
رانا پلاس897,583,000زمستان 1400

آغاز فروش فوق العاده 6 محصول ایران خودرو از چهارشنبه 29 بهمن ماه + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور جدید فروش فوق العاده محصولات خود را از روز چهارشنبه 29 بهمن ماه آغاز کرده و حداکثر به مدت 3 روز، مشتریان می توانند 6 محصول این گروه خودروسازی را تا روز شنبه 2 اسفند ماه با قیمت قطعی ثبت نام کنند.

در این طرح فروش خودروهای مختلفی همچون پژو 206 صندوقدار، پژو پارس بنزینی، سمند LX، سورن پلاس، رانا پلاس و خودروی دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر 90 روزه ثبت نام خواهد شد که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش فوق العاده ایران خودرو

فروش ویژه کامیون های باری و کمپرسی ایران خودرو دیزل ویژه دهه فجر + جدول

ایران خودرو دیزل در فروش ویژه دهه مبارک فجر، شرایط فروش نقدی، نقدی مرحله ای و شرایط فروش اقساطی مدل های باری و کمپرسی کامیون های 1924 را آغاز کرده و مشتریان می تواند با تسهیلات تا سقف 680 میلیون تومان نسبت به ثبت نام این کامیون اقدام کنند.

در این طرح فروش کامیون باری تک 1924 با قیمت مصوب 1 میلیارد و 362 میلیون تومانی به مشتریان عرضه می شود، در حالی که این کامیون با شاسی کمپرسی به قیمت 1 میلیارد و 368 میلیون تومانی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش کامیون باری
شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش کامیون کمپرسی

آغاز فروش فوق العاده 9 محصول ایران خودرو از فردا سه شنبه 14 بهمن ماه + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور جدید فروش فوق العاده محصولات خود را از روز سه شنبه 14 بهمن ماه آغاز کرده و حداکثر به مدت 3 روز، مشتریان می توانند 9 محصول این گروه خودروسازی را تا روز پنجشنبه 16 بهمن ماه با قیمت قطعی ثبت نام کنند.

در این طرح فروش ویژه بهمن ماه 99 خودروهای مختلفی همچون رانا پلاس، دنا پلاس، دنا پلاس توربوشارژر دستی، پژو پارس TU5، پژو پارس بنزینی، پژو 206 صندوقدار، سورن پلاس، سمند LX و همچنین خودروی پژو 207 دستی با سقف پانوراما با موعد تحویل حداکثر 90 روزه ثبت نام خواهد شد که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه بهمن ماه

شرایط فروش رانا پلاس، سورن پلاس و دنا از سه شنبه 23 دی ماه توسط ایران خودرو + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور جدید فروش فوق العاده محصولات خود را از روز سه شنبه 23 دی ماه آغاز کرده و حداکثر به مدت 3 روز، مشتریان می توانند 3 محصول این گروه خودروسازی را با قیمت قطعی در شرایط فروش فوق العاده ثبت نام کنند.

در این طرح فروش که تا روز پنجشنبه 25 دی ماه اعتبار دارد، خودروی دنا معمولی در کنار دو خودروی جدید رانا پلاس و سورن پلاس با قیمت قطعی و با موعد تحویل حداکثر 90 روزه ثبت نام خواهد شد که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

در لیست زیر قیمت خودرو های موجود در این شرایط فروش مشخص شده اند.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولفروش فوق العاده ایران خودرو ویژه دی ماه

آغاز پیش فروش تارا از روز شنبه 20 دی ماه + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو از روز شنبه 20 دی ماه، برای اولین بار اقدام به ثبت سفارش خودروی جدید تارا در قالب طرح پیش فروش خواهد کرد و این خودرو در دو مدل گیربکس دستی و گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر 1 ساله به مشتریان عرضه می شود.

طبق اعلام ایران خودرو، طرح پیش فروش تارا از روز شنبه 20 دی ماه آغاز شده و تنها تا پایان روز دوشنبه 22 دی ماه اعتبار دارد و همانند طرح های فروش قبل خودروسازان، محدودیت های ثبت نام در این طرح فروش نیز برقرار خواهد بود.

باتوجه به جدول فروش، نسخه گیربکس دستی تارا با پیش پرداخت 143 میلیون و 500 هزار تومانی ثبت نام شده و موعد تحویل آن در بازه تیر الی دی ماه سال 1400 خواهد بود. نسخه اتوماتیک هم پیش پرداخت 192 میلیون و 500 هزار تومانی دارد و موعد تحویل آن برای مهر تا دی ماه 1400 تعیین شده است که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش خودروی تارا

آغاز فروش فوق العاده پژو پارس، پژو 206 و پژو پارس TU5 از فردا یکشنبه 30 آذرماه + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور جدید فروش فوق العاده محصولات خود را از روز یکشنبه 30 آذرماه آغاز کرده و حداکثر به مدت 3 روز، مشتریان می توانند 3 محصول این گروه خودروسازی را با قیمت قطعی در شرایط فروش فوق العاده ثبت نام کنند.

در این طرح فروش که تا روز سه شنبه 2 دی ماه اعتبار خواهد داشت، سه خودروی پژو پارس بنزینی، پژو 206 تیپ 2 و خودروی پژو پارس TU5 با موعد تحویل حداکثر 90 روزه ثبت نام خواهد شد که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولجزییات فروش فوق العاده ایران خودرو

آغاز فروش فوق العاده پژو پارس، پژو 206 و پژو 207 پانوراما از یکشنبه 9 آذرماه + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور جدید فروش فوق العاده محصولات خود را از روز یکشنبه 9 آذرماه آغاز کرده و حداکثر به مدت 3 روز، مشتریان می توانند 5 محصول این گروه خودروسازی را با قیمت قطعی در شرایط فروش فوق العاده ثبت نام کنند.

این طرح فروش همانطور که گفتیم، از فردا یکشنبه 9 آذرماه آغاز شده و تا روز سه شنبه 11 آذرماه اعتبار خواهد داشت و مشتریان می توانند در این طرح فروش 5 خودروی پژو پارس بنزینی، پژو 206 تیپ 5، پژو پارس TU5، سمند ال ایکس همچنین خودروی پژو 207 دستی پانوراما را با موعد تحویل حداکثر 90 روزه ثبت نام کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

شرایط فروش کشنده فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدولشرایط فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه آذرماه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرانسه به اسرائیل برای پاسخ به ایران کمک کرد