انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان تبلیغات اسلامی و جهاددانشگاهی استان بوشهر


انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان تبلیغات اسلامی و جهاددانشگاهی استان بوشهر

به منظور گسترش فعالیت‌ها، استفاده از ظرفیت‌های علمی و منابع انسانی، تعامل و همکاری آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های طرفین بر اساس نیازها و اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی و جهاددانشگاهی تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی بوشهر و اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به امضا رسید.

زمینه‌های همکاری این تفاهم‌نامه شامل هم‌افزایی، تعامل و همکاری مؤثر مبنی بر بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود با هدف تعمیق و ترویج فعالیت‌های علمی و حرکت‌های جهادی، ایجاد بستر مساعد جهت ارتقاء سطح توانمندی مهارتی و آموزشی، ارائه راهکارهای مشترک جهت تولید و ارتقاء محتوای آموزشی و تولید محصولات فاخر فرهنگی و رسانه‌ای با استفاده از ظرفیت‌های طرفین، استفاده از ظرفیت‌های مشترک در پایش‌های اجتماعی و فرهنگی برای ایجاد اطلس جامع و رصد تحولات میدانی، تولید محتوای مناسب با همکاری مشترک برای دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه‌مدت و بلندمدت، استفاده از ظرفیت مساجد، هیئت‌های مذهبی و مراکز قرآنی در تحقق اهداف انقلابی طرفین، برنامه‌ریزی جهت تولید محتوای متناسب تبلیغی در حوزه و جایگاه و ارزش کار، کارآفرینی و تولیدات فرهنگی و ایجاد شبکه مبلغین پیشران مشاغل و کارآفرین تعریف شده است.

رئیس سازمان تبلیغات بوشهر در نشست انعقاد تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی بوشهر عنوان کرد: نهادهای انقلابی، باید در راستای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب گام بردارند و برای پیشبرد آنچه که به عنوان ماموریت و هدف در بیانیه گام دوم انقلاب تصریح شده، نقش بر عهده بگیرند و بخشی از کار را انجام دهند.

حجت الاسلام محمدرضا طاهری در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر با اشاره به نگاه رهبر انقلاب راجع به سازمان تبلیغات و جهاد دانشگاهی گفت: نگاه رهبر انقلاب به این دو نهاد باید برای آنها همچون قطب نما باشد.

انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان تبلیغات اسلامی و جهاددانشگاهی استان بوشهر

وی افزود: جهاد دانشگاهی و سازمان تبلیغات اسلامی دو نهاد جوان و انقلابی و جهادی هستند که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب باید پیشران باشند.

فرمایشات رهبر معظم انقلاب به مثابه نقشه راه زندگی و حرکت

علی احمدی زاده، رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر نیز با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در روز قدس گفت: ما باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را به مثابه نقشه راه زندگی و حرکت خود قرار داده و از آن تخطی نکنیم.

وی با اشاره به مجاهدت های شهید سلیمانی افزود: ملت ما مدیون زحمات و جان فشانی های شهید سلیمانی است و هرگز مجاهدت ها ایثار و از خودگذشتگی ایشان را از خاطر نخواهد برد.

رییس جهاد دانشگاهی بوشهر بیان کرد: ما باید به پاس مجاهدت های شهید سلیمانی، با حضور حداکثری در انتخابات، ضمن مایوس کردن دشمنان آینده ای روشن را برای کشور رقم بزنیم.

به گزارش ایسنا، تفاهم نامه بین سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر و جهاد دانشگاهی استان بوشهر در هفت ماده و به مدت ۲ سال منعقد شده است.

انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان تبلیغات اسلامی و جهاددانشگاهی استان بوشهر

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج