مسجدی‌ها با برنامه‌های متنوع روز جهانی قدس را گرامی می‌دارند


مسجدی‌ها با برنامه‌های متنوع روز جهانی قدس  را گرامی می‌دارند

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به برنامه‌های مسجد جامع فاطمیه ویژه روز جهانی قدس، گفت: مسجدی‌ها در سراسر کشور روز قدس را که یادگار ماندگار و اثرگذار حضرت امام خمینی (ره) است، گرامی می‌دارند.

حجت الاسلام والمسلمین «ابوالحسن رضایی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه اهالی مسجد جامع فاطمیه با برگزاری نمایشگاهی در حیاط این مسجد، روز قدس را گرامی می دارند، اظهار کرد: اهالی این مسجد با راه اندازی کاروان خودرویی و موتوری در روز جمعه، ۱۷ اردیبهشت ماه، روز قدس را گرامی می دارند و با یاد شهدای مقاومت به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی، شعار نابودی اسرائیل را سر می دهند.

امام جماعت مسجد جامع فاطمیه (واقع در تهران، میدان تسلیحات) افزود: مسجدی ها در سراسر کشور روز قدس را که یادگار ماندگار و اثرگذار حضرت امام خمینی (ره) است گرامی می دارند و اجازه نمی دهند شیوع یک بیماری مانع از ادای وظیفه شان نسبت به مردم مظلوم و مقاوم فلسطین شود.

وی در ادامه به برنامه های مسجد جامع فاطمیه برای انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: سلسله نشست های بصیرتی درباره انتخابات پس از عید فطر در این مسجد با سخنرانی شخصیت های برجسته سیاسی و فرهنگی و نظامی کشور برگزار می شود.

رضایی تاکید کرد: مساجد باید مردم را نسبت به حضور در انتخابات تشویق کنند و نباید سخنان عده ای در داخل و دشمنان قسم خورده و پست ما در خارج از کشور موجب دلسردی مردم شود، همچنان که مقام معظم رهبری در سخنرانی چند روز قبل خود تاکید کردند نباید مردم را نسبت به حضور در انتخابات دلسرد کرد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم