ورزشکاران طناب زنی همدان هفت مدال کشوری کسب کردند


ورزشکاران طناب زنی همدان هفت مدال کشوری کسب کردند

همدان- ایرنا- رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان گفت: ورزشکاران پسر و دختر رشته طناب زنی استان در مسابقات طناب زنی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که به صورت مجازی برگزار شد، با کسب هفت مدال رنگارنگ خوش درخشیدند.

هادی سبزواری روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات با شرکت ۱۰۵ ورزشکار از استان‌های مختلف کشور و با قضاوت ۱۰ داور برگزار شد و ورزشکاران همدانی هفت مدال رنگارنگ به دست آوردند.

وی بیان کرد: در این پیکارها و در رنکینگ ‌سرعت ‌۳۰ ثانیه‌ دختران‌ رده ‌سنی ‌۱۲ تا ۱۵ سال زهرا حسینی، فائزه خضریان و فاطمه ربانی به ترتیب مقام‌های چهارم، هفتم و یازدهم را کسب کردند.

سبزواری افزود: در رنکینگ دبل‌آندر ‌۳۰ ثانیه دختران‌ رده ‌سنی ‌۱۲ تا ۱۵ سال زهرا حسینی از همدان قهرمان شد، فاطمه ربانی عنوان ششم را کسب کرد و فانزه خضریان چهاردهم شد.

رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان اضافه کرد: در رنکینگ ‌سرعت ‌۳۰ ثانیه‌ دختران‌ رده ‌سنی ۱۶ تا ۱۸ سال کیانا ببری نیک قهرمان شد، کیمیا ببری نیک عنوان دوم را کسب کرد و در رنکینگ ‌سرعت سه دقیقه‌ دختران‌ رده ‌سنی ۱۶ تا ۱۸ سال کیمیا ببری نیک مقام سوم را به دست آورد.

وی اضافه کرد: در بخش پسران و در رنکینگ ‌سرعت ‌۳۰ ثانیه‌ رده ‌سنی ‌۱۲ تا ۱۵ سال نیز مصطفی وکیلی از همدان قهرمان شد و امیرمحمد کاظمی برسکوی سوم ایستاد.

سبزواری خاطرنشان کرد: در رنکینگ ‌سرعت سه دقیقه‌ رده ‌سنی ‌۱۲ تا ۱۵ سال پسران نیز مصطفی وکیلی مقام نخست را کسب کرد و امیرمحمد کاظمی پنجم شد.

وی افزود: مصطفی بیگلری دیگر ورزشکار همدانی نیز در رده سنی به اضافه ۱۹ سال و در رنکینگ سرعت سه دقیقه‌ای هفتم شد و در ماده رنکینگ سرعت ۳۰ ثانیه‌ای نیز دهم شد.

وی یادآور شد: سهم استان همدان در این مسابقات چهار نشان طلا، یک نقره و ۲ برنز بود.

همدان یکی از استان‌های برتر در رشته طناب زنی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...