نارضایتی از بازگشایی مدارس در ایالت کالیفرنیا


نارضایتی از بازگشایی مدارس در ایالت کالیفرنیا

تهران - ایرنا–بازگشایی محیط های دبیرستانی در ایالت کالیفرنیا درحالی که همچنان ویروس کرونا در آمریکا بالاترین آمار مبتلایان در جهان را به خود اختصاص داده ، باعث ناخرسندی دانش آموزان و والدین آنها بویژه در منطقه لس آنجلس شده که از تراکم جمعیتی بالایی برخوردار است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، تارنمای خبری آمریکایی «لس آنجلس تایمز» با انتشار این خبر نوشت: معلمان دبیرستان «پانوراما" از اینکه مشاهده می کنند برخی از دانش آموزان در سرکلاس درس حاضر شده اند ابراز ناخرسندی کرده اند.

بنابراین گزارش «پاتریشیا فرانچسکو» از معلمان این دبیرستان خطاب به اندک دانش آموزانی که در محیط و کلاس های درس این دبیرستان حاضر شده اند گفت: از اینکه شما را در اینجا می بینم راضی نیستم و خطاب به آندسته از دانش آموزانی که هنوز بصورت مجازی بر سرکلاس درس حاضر شده اند گفت: با شما می توانیم بر این شرایط فائق آییم.

لس آنجلس تایمز نوشت: بنابر اطلاعات و داده های منتشر شده ، در ایالت کالیفرنیا بویژه در بخش لس آنجلس و سانفرانسیکو که جمعیت بالایی دارند تنها ۱۷ درصد از والدین مایل به حضور فرزندانشان به صورت حضوری در محیط های دبیرستانی هستند.

لس آنجلس تایمز در گزارش خود افزود: مدارس موجود در مناطق «سانتا آنا» و «برناردینو» واقع در دو بخش «اورنج کانتی» و «سن برناردیون » ایالت کالیفرنیا تاکنون اقدام به بازگشایی محیط های درسی خود بطور کامل نکرده اند، در برخی از مناطق ایالت کالیفرنیا نیز تنها ۲۰ درصد اقدام به بازگشایی محیط های درسی خود نموده اند اما این درحالی است که در بخش «ریورساید» بازگشایی مدارس و محیط های درسی به میزان ۷۰ درصد صورت گرفته است.

بنابراین گزارش، ایالت کالیفرنیا و بخصوص ناحیه لس آنجلس بالاترین تراکم اجتماعی و همچنین بالاترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را در آمریکا به خود اختصاص داده است، در دیگر نقاط این ایالت مسئولان آموزشی درحال بررسی چگونگی بازگشایی دوباره مدارس و مخاطرات و فوایدی هستند که این امر می تواند به دنبال داشته باشد.

درحالی که رسانه های آمریکایی از واکسیناسیون حدود یکصدمیلیون شهروند آمریکایی به کرونا خبر می دهند، این کشور هم اکنون با بیش از ۳۳میلیون و ۴۰۰هزار فرد مبتلا به کووید-۱۹ مواجه است که از این تعداد نیز بالغ بر ۵۹۵ هزار نفر جان باخته اند. براین اساس آمریکا همچنان کانون شماره یک شیوع این ویروس در جهان است.

ایالت کالیفرنیا با بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰هزار مبتلا به ویروس کرونا و بالغ بر ۶۲هزار جان باخته بالاترین آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در آمریکا را به خود اختصاص داده است.

*۱۳۰۲**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !