آماده میزبانی مسابقات کشتی و وزنه برداری نیروهای مسلح هستیم


آماده میزبانی مسابقات کشتی و وزنه برداری نیروهای مسلح هستیم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور گفت: آمادگی داریم تا در رشته های کشتی و وزنه برداری میزبانی مسابقات نیروهای مسلح کشور را بگیریم.

امیر سلیمان طاهری امروز(20 اردیبهشت) در حاشیه برگزاری مسابقات ورزش های همگانی در منازل سازمانی ولایت ارتش کرمانشاه، در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همگام با سایر نیروهای مسلح کشور، در کنار اهداف و ابعادی که پیش می برد، به مقوله ورزش هم توجه خاصی دارد، چراکه معتقدیم فکر سالم در جسم سالم است.

وی افزود: در این راستا، به منظور ارتقاء روحیه کارکنان و خانواده های آنها به مناسبت های مختلف برنامه ها و مسابقات گوناگون ورزشی را برگزار می کنیم که مسابقات امروز(دوشنبه) نیز با همکاری تربیت بدنی قرارگاه ارتش در غرب کشور در منازل سازمانی ولایت فقیه کرمانشاه برگزار شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در غرب کشور اضافه کرد: این برنامه نه تنها در کرمانشاه و در این محل، بلکه در پادگان ها و سایر یگان هایی که تحت امر قرارگاه منطقه ای غرب کشور هستند، اجرا می شود.

وی در ادامه بااشاره به اجرای منظم برنامه های ورزشی در پادگان های نیروی زمینی ارتش در غرب کشور، اظهارکرد: فوتبال، کشتی، وزنه برداری و ... از رشته هایی هستند که در پادگان های ارتش برای تغییر روحیه سربازان و کارکنان به آنها توجه می شود.

وی در ادامه به فعالیت های این قرارگاه در بخش ورزش قهرمانی هم پرداخت و گفت: سال گذشته با پیگیری های امیر آریانفر(فرمانده پیشینی قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور) تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش به کرمانشاه آمد و با نام این استان در رقابت های لیگ برتر حضور پیدا کرد.

طاهری تاکید کرد: حضور تیم وزنه برداری ارتش در کرمانشاه باتوجه به ظرفیت های بسیار خوبی که استان ما در این رشته دارد، اقدام بسیار ارزشمندی بود.

وی اعلام کرد: البته کرمانشاه نه تنها در وزنه برداری در سایر رشته های ورزشی از جمله کشتی نیز در ایران صاحب نام است، بنابراین بنا داریم که در بعُد قهرمانی در رشته کشتی هم ورود کنیم و بتوانیم میزبانی مسابقات کشتی و وزنه برداری نیروهای مسلح را بگیریم.

ایرج امیری مسؤول تربیت بدنی قرارگاه ارتش در غرب کشور نیز در خصوص برگزاری مسابقات همگانی در منازل سازمانی ولایت فقیه ارتش کرمانشاه، اظهارکرد: این مسابقات به مناسبت عید سعید فطر با حضور بیش از 100 نفر از فرزندان و خانواده های کارکنان ارتش در کرمانشاه برگزار شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات در رشته های روپایی، طناب زنی، دوچرخه سواری و دارت در هر دو بخش پسران و دختران برگزار و در پایان هم به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها