نمایشگاه عکس «جشن سالانه عکاسان قزوین» برپا می‌شود


نمایشگاه عکس «جشن سالانه عکاسان قزوین» برپا می‌شود

رئیس حوزه هنری استان قزوین ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس «جشن سالانه عکاسان قزوین» گفت: در جشن سالانه عکاسان قزوین 387 اثر از از 49 عکاس دریافت شد که از این تعداد عکس 28 اثر انتخاب و به مرحله نمایشگاه راه یافت.

محمد رضا امامقلی به موضوعات این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه شامل ۲۸ اثر از ۱۹ هنرمند قزوینی با موضوعات خانواده، کرونا، عدالت، پیشرفت و محرومیت‌زدایی در مسیر پیاده راه میدان آزادی قزوین است.

وی افزود: در جشن سالانه عکاسان قزوین ۳۸۷ اثر از از ۴۹ عکاس دریافت شد که از این تعداد عکس ۲۸ اثر انتخاب و به مرحله نمایشگاه راه یافت.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین به چگونگی دریافت آثار عکاسان اشاره کرد و گفت: فراخوان این نمایشگاه ١٠ تا ٢٠ فروردین ١۴٠٠ همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی اطلاع رسانی و آثار نیز به صورت آنلاین توسط واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری جمع آوری شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی حوزه هنری قزوین، وی اعلام کرد: این نمایشگاه روز سه شنبه ٢١ اردیبهشت ماه، ساعت ١١ صبح با حضور مسئولان فرهنگی و هنری استان و علاقه‌مندان به هنر در پیاده‌ راه میدان آزادی قزوین گشایش خواهد یافت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید