کاهش محسوس بستری‌های کرونا در نظرآباد


کاهش محسوس بستری‌های کرونا در نظرآباد

فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: در این شهرستان 2234 سالمند بالای 80 سال زندگی می‌کنند که تا کنون 50 درصد آنها واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

ارسلان قاسمی مدانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر نظرآباد در وضعیت نارنجی قرار دارد، اظهار کرد: بر این اساس از شنبه این هفته مشاغل گروه ۲ هم فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات پیش رو و امکان ورود مسافران غیر بومی به این شهرستان، از ساعت ۲ ظهر فردا (۲۱ اردیبهشت) تا ساعت ۲ شنبه هفته آینده ورود خودروهای غیر بومی به این شهرستان ممنوع است.

این مسئول توضیح داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۲۴ هزار ۲۳۴ نفر در این شهرستان به کرونا مشکوک بوده که نتیجه تست ۶۸۵۴ نفر از آنها مثبت بوده است.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته با کاهش ۲۰ درصدی نتایج تست پی سی آر مراجعین به مراکز درمانی مواجه بوده‌ایم و تعداد بستری‌ها هم کاهش محسوسی داشته است.

فرماندار نظرآباد با اشاره به اینکه برنامه واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در این شهرستان به خوب پیش می‌رود، گفت: در این شهرستان ۲۲۳۴ سالمند بالای ۸۰ سال زندگی می‌کنند که تا کنون ۵۰ درصد آنها واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

قاسمی مدانی گفت: به زودی تزریق واکسن به این افراد تمام می‌شود و افراد بالای ۷۵ سال در مقابل این ویروس واکسینه خواهند شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو