رسیدن به قله های افتخار در گرو تبیین آرمان امام راحل است


رسیدن به قله های افتخار در گرو تبیین آرمان امام راحل است

ایلام _ ایرنا _ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: نسل جوان باید بداند که این نهضت شکوهمند چه مسیر را طی کرده تا به قله افتخار دست یافته است و این امر بجز با تبیین آرمان های حضرت امام خمینی (ره) میسر نمی شود.

به‌ گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی چراغی پور روز دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل افزود: معرفی ابعاد مختلف شخصیتی و سیره و منش زندگی امام راحل برای جامعه امروز ضرورت دارد و ایام ارتحال بهترین فرصت در این زمینه است.

وی اظهار کرد: این چهره تاریخ ساز و بی بدیل در جهان معاصر برای همیشه در اذهان ماندگار خواهد ماند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بعنوان یادگار منحصر به فرد امام خمینی (ره) امروز الگو و نماد بارز استکبارستیزی ملتهای آزادی خواه قلمداد شده و این مهم از برکات اندیشه های تابناک آن شخصیت بزرگ و الهی است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام امام راحل را شخصیت ممتاز و چهره ماندگار قرن معاصر عنوان کرد و گفت : امام خمینی (ره) برای همیشه تاریخ در اذهان بشریت ماندگار شده است.

وی بر ضرورت زنده نگه داشتن و معرفی هر چه بیشتر شخصیت و منش امام راحل برای جامعه امروز با بهره گیری از توان و ظرفیت های مختلف فرهنگی، هنری و رسانه ای تاکید کرد.

به گفته وی، ویژه برنامه هایی در بزرگداشت دو مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) و شهدای قیام خونین ١۵ خرداد در سطح استان برگزار که جزئیات آن اعلام خواهد شد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان