دادستان بیرجند: ترک فعل مسوولان مورد تعقیب قضایی قرار می‌گیرد


دادستان بیرجند: ترک فعل مسوولان مورد تعقیب قضایی قرار می‌گیرد

بیرجند - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: چنانچه مسوولان در راستای وظایف خود کوتاهی کنند به عنوان ترک فعل مورد تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی نسایی زهان در دیدار مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان درخصوص آزادسازی سهام عدالت گفت و گو کرد.

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر آزادسازی سهام عدالت و تاکیدات معظم له در راستای مشارکت واقعی مردم در مالکیت و مدیریت شرکت‌های سرمایه‌گذاری، انتظار می‌رود افرادی در هیات مدیره این شرکت‌ها معرفی و انتخاب شوند که دلسوز باشند و در جهت حفظ حق و حقوق و سرمایه‌های سهامداران نهایت تلاش و کوشش را داشته باشند.

دادستان بیرجند اظهار داشت: خوشبختانه ارزش سهام عدالت در استان خراسان جنوبی نسبت به استان‌های همجوار خیلی بالاتر و بهتر است.

وی گفت: با توجه به اینکه خراسان جنوبی از استان‌های کم‌برخوردار و محروم است، امید مردم و سهامداران به حفظ و بهره‌مندی از سرمایه‌هایی مانند سهام عدالت است لذا تمامی مسوولان استانی به خصوص اداره کل امور اقتصادی و دارایی باید همه توان خود را بکار گیرند تا مردم استان از سرمایه‌گذاری شرکت‌های پرسود و پربازده بهره‌مند شوند و حق هیچ سهامداری ضایع نشود.

حجت الاسلام نسایی زهان از مردم و سهامداران نیز خواست پس از تشکیل جلسه مجمع، هم مطالبه‌گری داشته و پیگیر وضعیت سهام خود باشند و هم تخلفات احتمالی را گزارش کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت تعداد اشخاص سهامدار عدالت در استان ارائه و بیان کرد: برخی از سهامداران روش‌های مستقیم و برخی دیگر روش غیرمستقیم مدیریت سهام خود را انتخاب کرده و تعدادی در سامانه سجام پذیرش شده و کد معاملاتی را دریافت کرده‌اند.

عیسی جعفری گیو از تشکیل مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استان مربوط به سهام عدالت در آینده نزدیک خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی