آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی در کانون «منتظران ظهور» کازرون به مناسبت روز جهانی قدس


آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی در کانون «منتظران ظهور» کازرون به مناسبت روز جهانی قدس

شفیعی گفت: مراسم آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا و برافراشتن پرچم فلسطین و جمهوری اسلامی روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس در کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور» کازرون برگزار شد.

«محمدجعفر شفیعی» با اشاره به اینکه مراسم آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا و برافراشتن پرچم فلسطین و جمهوری اسلامی روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس در کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور» کازرون برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، فلسطین را به عنوان پیکره جهان اسلام و حمایت از مظلومان فلسطینی را یک وظیفه همگانی و تکلیف دینی و انقلابی دانست و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: فلسطین برای جامعه اسلامی بسیار حائز اهمیت و دفاع از آرمان قدس شریف، یک وظیفه انسانی است و به این مسئله باید اندیشه و توجه جدی کرد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور» کازرون عنوان کرد: روز قدس ابتکار معمار بزرگ انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل، روز اعلام حمایت مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با استکبار جهانی است و حمایت از مردم فلسطین در مسائل دینی و مکتبی ما ریشه دارد.

وی با بیان اینکه گرامیداشت روز قدس یک بار دیگر اتحاد هدفمند کشورهای اسلامی در برابر این رژیم غاصب را نشان می دهد، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در مناطق مختلف جهان با الگوسازی مردمی خویش از سرداران شهیدش همچون سردار شهید سلیمانی عزیز، رژیم صهیونیستی را لحظه به لحظه به محوکردن وادار ساخته و امت اسلام را روز به روز به قدس شریف و دستیابی به آن آرمان الهی نزدیک و نزدیک تر می کند.

شفیعی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی با تبدیل سنگ های در دستان فلسطینی ها به انواع موشک ها، قدرت نظامی صهیونیست ها را ناکار آمد ساخت، خاطرنشان کرد: امروز نه تنها قدرت نظامی صهیونیست ها، بلکه قدرت نظامی آمریکایی ها هم در برابر مقاومت و نظام جمهوری اسلامی و قدرت دفاعی ایران ناکارآمد شده است و در حقیقت آمریکا روند افول قدرت را با شتاب طی می کند و متحدین آن در منطقه مثل سعودی ها، در باتلاق یمن گرفتار شده اند.

وی تصریح کرد: بدون تردید پیشرفت های هسته ای صلح آمیز و قوت گرفتن توان دفاعی کشورهای اسلامی، خواب راحت را از منفعت طلبان معامله دروغین و نافرجام قرن، ربوده است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس