ویژه برنامه های روز «قدس» در کانون «منتظران نور» به اجرا در آمد


ویژه برنامه های روز «قدس» در کانون «منتظران نور» به اجرا در آمد

نیکجو گفت: پخش سرود ویژه روز قدس و توزیع پوستر میان خودروهای عبوری از برنامه های کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در این مناسبت بوده است.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: فلسطین خواستگاه مسلمانان بوده و آزادی قدس شریف به عنوان قبله نخست ما، مطالبه جدی و به حق است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: مردم مسلمان سراسر جهان هر سال و در آخرین جمعه ماه رمضان فریاد عدالت خواهی خود را برای آزادسازی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین از ظلم و جور رژیم کودک کش صهیونیسم سر می دهند.

وی با اشاره به اینکه امسال به سبب شرایط حاکم بر جامعه و شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس در کشور فراهم نبوده است، عنوان کرد: این امر سبب نشد تا فریاد استکبار ستیزی ملت مسلمان به گوش ظالمان و غاصبان رسیده نشود.

نیکجو خاطرنشان کرد: آنچه از سوی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» شهرستان جهرم در این راستا انجام شده، پخش سرودهای روز قدس در خیابان مجاور کانون بوده است.

وی ادامه داد: همچنین بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، همزمان با روز «قدس»، پوسترهای این مناسبت تاریخی را میان خودروهای عبوری توزیع کردند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک