محمد نادری یا سعید آقایی ؛ کدامیک به تیم ملی دعوت می شوند ؟


محمد نادری یا سعید آقایی ؛ کدامیک به تیم ملی دعوت می شوند ؟

آنطور که شنیدیم مدافعان چپ پرسپولیس و استقلال شانس کمی برای دعوت به تیم ملی دارند. نوشته محمد نادری یا سعید آقایی ؛ کدامیک به تیم ملی دعوت می شوند ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

محمد نادری یا سعید آقایی ؛ کدامیک به تیم ملی دعوت می شوند ؟

شانس کم محمد نادری و سعید آقایی برای حضور در تیم ملی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۴
محمد نادری یا سعید آقایی ؛ کدامیک به تیم ملی دعوت می شوند ؟

آنطور که شنیدیم مدافعان چپ پرسپولیس و استقلال شانس کمی برای دعوت به تیم ملی دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در ادامه گزارش‌های ما از بازیکنانی که در پست‌های مختلف شانس دعوت به تیم ملی را دارند این بار به سراغ پست مدافع چپ رفتیم جایی که تقریبا نفر اول این پست مشخص است و اگر اتفاق خاصی نیفتد میلاد محمدی لژیونر تیم خنت بلژیک در ترکیب ثابت تیم اسکوچیچ قرار می‌گیرد. همچنین شانس سعید آقایی و محمد نادری مدافعان چپ پرسپولیس و استقلال برای دعوت به تیم‌ملی بسیار کم است.

میلاد محمدی
میلاد قبل از جام جهانی ٢٠١٨ توسط کی روش به تیم‌ملی دعوت شد و تا الان نه تنها در همه اردوها حضور داشته بلکه اکثرا بازیکن فیکس تیم ملی در پست مدافع چپ بوده است. میلاد که در تیم خنت بلژیک حضور دارد در آنجا هم بازیکن ثابت است و به احتمال فراوان در منامه هم انتخاب اول کادر فنی تیم ملی خواهد بود. میلاد که سرعت و قدرت جنگندگی بالایی دارد می‌تواند خیال ما را از بابت داشتن یک مدافع چپ سرحال و آماده راحت کند.

امید نورافکن
کاپیتان تیم‌ملی امید از زمان ویلموتس به اردوی بزرگسالان هم دعوت می‌شد و در دیدارهای دوستانه اخیر هم دقایقی برای تیم‌ملی به میدان رفت. امید که ذاتا یک‌هافبک جنگنده است با توجه به توانایی‌های دفاعی اش در بسیاری از مواقع در پست مدافع چپ استفاده می‌شود و اسکوچیچ هم بیشتر در همین پست روی نورافکن نظر دارد. امید در سپاهان جزو بهترین‌های تیمش به حساب می‌آید و با توجه به سن و سالی که دارد می‌تواند سال‌ها در تیم ملی بازی کند. به احتمال فراوان امید یکی از مهره‌های تیم‌ملی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی خواهد بود.

ابوالفضل جلالی
جلالی ٢٢ ساله پدیده این فصل سایپا بود و آنقدر خوب کار کرد که چشم اسکوچیچ را گرفت و این بازیکن سورپرایز مرد کروات در آخرین بازی دوستانه بود. ابوالفضل در بازی با سوریه دقایقی به میدان رفت و نمایش بسیار خوبی داشت. جلالی در همان دقایق اندکی که در زمین بود یک پاس گل به کریم انصاری فرد داد و با ادامه این روند خیلی امیدوار است در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرد.

سعید آقایی
سعید چندین بار توسط کی روش به تیم‌ملی دعوت شد ولی هیچوقت نتوانست به همراه تیم ملی در یک تورنمنت معتبر حاضر باشد. آقایی بعد از پیوستن به پرسپولیس عنوان کرد هدفش بازگشت دوباره به تیم ملی است. انصافا هم سعید در این مدت عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته و حتی در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا به عنوان بهترین مدافع چپ انتخاب شد ولی انگار اسکوچیچ نظر مثبتی روی او ندارد. برای دعوت شدن به تیم ملی آقایی بدون شانس نیست ولی بعید است جایی در اردوی بعدی تیم‌ملی داشته باشد.

محمد نادری
یکی از جدیدترین یاغی‌های فوتبال ایران که مستقیما از پرسپولیس راهی اردوگاه رقیب شد اوایل حضورش در استقلال نا امید کننده ظاهر شد ولی هرچه گذشت محمد بهتر شد و توانست توانایی‌هایش را نشان داد. اوج کار نادری در لیگ قهرمانان آسیا بود که نمایش فوق العاده ای داشت و توانست برای تیمش گلزنی هم بکند. نادری که اولین بار در زمان ویلموتس به تیم ملی دعوت شد امیدوار است نظر مثبت اسکوچیچ را هم جلب کند هرچند او هم مثل مدافع چپ پرسپولیس شانس کمی‌برای حضور در اردوی آینده تیم ملی دارد.

محمد نادری یا سعید آقایی ؛ کدامیک به تیم ملی دعوت می شوند ؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو