فرمانده سپاه گلستان: احزاب و گروه‌های سیاسی با صندوق‌ رای قهر نکنند


فرمانده سپاه گلستان: احزاب و گروه‌های سیاسی با صندوق‌ رای قهر نکنند

گرگان - ایرنا - فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: احزاب و گروه‌های سیاسی که در این رویداد مهم نامزد مستقل ندارند نباید با صندوق‌ رای قهر کنند.

سردار علی‌جمعه ملک‌شاهکویی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: احزاب، گروه‌ها و جناح‌هایی که در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو کاندیدای مستقل ندارند برنامه دیگر نامزدها را مطالعه کرده و از میان افراد موجود بهترین گزینه را برای سپردن مسوولین سنگین ریاست جمهوری انتخاب کنند.

وی بیان کرد: افرادی که طرح، ایده و برنامه نو و تازه‌ای دارند با تکیه بر سوابق خود، در معرض آزمون و انتخاب مردم قرار بگیرند تا شهروندان آگاهانه، هوشمندانه و مدبرانه براساس طرح و برنامه افراد اصلح را انتخاب کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: حضور مردم و مشارکت حداکثری آنان در پای صندوق‌های رای، راه قطعی ناامید کردن دشمن از خدشه وارد کردن به جمهوری اسلامی و انقلاب است.

ملک‌شاهکویی خاطرنشان کرد: مشارکت بالا در انتخابات همچنین نشان دهنده روح دموکراسی در ایران است که می‌تواند الگویی برای سایر کشورهای جهان باشد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس