برگزاری نشست کمیته آموزش و مربیان فدراسیون جهانی وزنه برداری با حضور بیرانوند/ پیشنهادات ایران تائید شد


برگزاری نشست کمیته آموزش و مربیان فدراسیون جهانی وزنه برداری با حضور بیرانوند/ پیشنهادات ایران تائید شد

نشست آنلاین کمیته آموزش و مربیان فدراسیون جهانی وزنه برداری با حضور محسن بیرانوند برگزار شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست کمیته آموزش و مربیان فدراسیون جهانی وزنه برداری با حضور محسن بیرانوند عضو ایرانی خود، به صورت وبینار برگزار شد که پیشنهادات ارائه شده از سوی نماینده کشورمان مورد تائید اعضا قرار گرفت.

در این جلسه، بیرانوند سه پیشنهاد را مطرح کرد. انتخاب فدراسیون برتر سال، افزایش تعداد رشته های تحت پوشش فدراسیون جهانی و برگزاری رقابت های بین قاره میان برترین های قاره ها، پیشنهاداتی بود که مطرح شد و درباره آن بحث و تبادل نظر شد.

در پایان، برگزاری رقابت های بین قاره ای به تصویب اعضا رسید. البته، نحوه اجرای آن در نشست های بعدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت اما چهارچوبی جذاب تر و حرفه ای تر خواهد داشت تا موجب توجه بیشتر به وزنه برداری شود. البته، کلیات دو پیشنهاد دیگر نیز مورد استقبال قرار گرفت که قرار شد در این باره، بررسی های بیشتری انجام شود.

پیش از این و به پیشنهاد نماینده کشورمان در این کمیته، مقرر شد تا ثبت روز جهانی وزنه برداری جهت تائید نهایی به هیات رئیسه فدراسیون جهانی ارسال شود. این پیشنهاد دکتر بیرانوند، جهت همگانی سازی بیشتر این ورزش ارائه شده که می تواند تغییری جدی در رویکردهای فدراسیون جهانی به این موضوع داشته باشد.

انتخاب برترین مربی جهان نیز که پیش از این به کمیته آموزش و مربیان ارائه شده بود، مورد تصویب قرار گرفت که جهت اجرایی شدن به هیات رئیسه فدراسیون جهانی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟