افزایش ساعت فعالیت مراکز تعویض پلاک البرز


افزایش ساعت فعالیت مراکز  تعویض پلاک البرز

کرج - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی ورانندگی البرز از افزایش ساعت فعالیت مرکز تعویض پلاک قزلحصار کرج از روز شنبه  25 اردیبهشت ماه جاری در این استان خبر داد.

سرهنگ غلامعلی شرق روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه حجم گسترده مراجعان و تسهیل درخدمات دهی مراجعان، این افزایش ساعت اجرا شده است.
وی خاطرنشان کرد: اکنون سیستم نوبت دهی اینترنتی در مراکز تعویض پلاک فعال است و به هیچ وجه خارج از این شرایط تقاضایی پذیرفته نمی شود.

شرق افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه راهور۱۲۰ و ورود به آن نسبت به دریافت برخط زمان شماره‌گذاری یا تعویض پلاک خودروی خود در همان روز یا برای چند روز بعد اقدام کنند.

وی یادآورشد : برخی متقاضیان بدون توجه به نوبت درنظرگرفته شده زودتر از زمان مقرر به مرکز مراجعه می کنند که سبب ازدحام جمعیت خواهد شد.

شرق تاکید کرد: همچنین متقاضیان دریافت پلاک قبل از مراجعه حتما از کامل بودن مدارک درخواستی از سوی مرکز تعویض پلاک اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به نوبت گیری کنند.

وی یادآورشد که از روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه تا اطلاع بعدی فعالیت مرکز تعویض پلاک قزلحصار و مرکز خدمات خودرویی مشکین دشت واقع در بلوار امام علی (ع) ازساعت هفت صبح الی ۱۶ خواهد بود.

شرق گفت: روزانه به طور متوسط بین ۵۰۰ الی ۶۰۰ مورد تعویض پلاک در مرکز قزلحصار انجام می شود.

وی تاکید کرد: متقاضیان در صورت مراجعه به مراکز تعویض پلاک ، نکات بهداشتی را رعایت کرده و همکاری لازم را با کارکنان آن مجموعه داشته باشند.

رییس راهنمایی ورانندگی البرز یادآورشد : استفاده از ماسک در این مرکز الزامی است و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس