خرید آی پی ثابت برای بایننس + 5 ویژگی آن


خرید آی پی ثابت برای بایننس + 5 ویژگی آن

آی پی ثابت برای بایننس را چگونه و از کجا باید تهیه کنیم ؟ اگر شما هم این روز ها به بازار ارز های دیجیتال وارد شده باشید، حتما دیده اید که برای فعالیت در صرافی های خارجی و استفاده از امکانات آن ها و ارز های خوب و پر سودی که پشتیبانی می کنند […] نوشته خرید آی پی ثابت برای بایننس + 5 ویژگی آن اولین بار در چطور پدیدار شد.

آی پی ثابت برای بایننس را چگونه و از کجا باید تهیه کنیم ؟

اگر شما هم این روز ها به بازار ارز های دیجیتال وارد شده باشید، حتما دیده اید که برای فعالیت در صرافی های خارجی و استفاده از امکانات آن ها و ارز های خوب و پر سودی که پشتیبانی می کنند نیاز به « آی پی ثابت » دارید .

در این مقاله به چگونگی تهیه ، شیوه استفاده و تمامی ویژگی هایی که باید برای خرید یک آی پی ثابت بایننس باید مورد توجه قرار بدهید را بررسی خواهیم کرد .

چرا به آی پی ثابت نیاز داریم ؟

آی پی ثابت ، در واقع یک آی پی آدرس یا IP Address از کشور خارجی است که با استفاده از آن می شود بدون نگرانی تحریم ها را دور زد و به راحتی در سایت هایی که ایران را تحریم کرده اند فعالیت کرد .

منظور ما استفاده از VPN یا هر نرم افزار دور زننده سیستم فیلترینگ داخل کشور نیست و اصلا استفاده از VPN را به هیچ تریدری پیشنهاد نمی کنیم .

آی پی ثابت چگونه قابل تهیه است ؟

آی پی ثابت همراه با یک سرور مجازی بایننس ارائه می شود ، محصولی به نام آی پی ثابت وجود ندارد ، بلکه همراه با خرید یک « سرور مجازی ترید و بایننس » شما میتوانید یک آی پی ثابت از یک کشور خارجی به دست آورید .

برای تهیه باید از وب سایت های معتبر فروش سرور مجازی بایننس استفاده نمایید .

آی پی ثابت همان VPN است ؟

خیر هیچ ارتباطی بین آی پی ثابت واقعی و VPN وجود ندارد و دو چیز کاملا متفاوت هستند .اگر قصد بردن سرمایه خود در بازار های مالی خارجی را دارید، به هیچ وجه از VPN های اشتراکی ، رایگان و غیر رایگان استفاده نکنید .

خرید آی پی ثابت برای بایننس + 5 ویژگی آنآی پی ثابت برای بایننس را از کجا بخریم ؟

بهترین راه برای خرید ای پی ثابت بایننس چیست ؟

بهترین راه، استفاده از سرور مجازی بایننس و ترید است ، بر روی هر سرور مجازی بایننس که شما خریداری کنید یک عدد IP کاملا اختصاصی برای 1 نفر اختصاص می یابد که میتواند تامین کننده امنیت و دور زننده کامل تحریم ها باشد .

سرور مجازی چیست ؟

سرور مجازی در واقع یک کامپیوتر 24 ساعته روشن داخل کشور خارجی ای است که اینترنت آن کشور و یک عدد آی پی اختصاصی از آن کشور را بر روی خود دارد .

شما میتوانید با هر دستگاهی نظیر لپ تاپ ، کامپیوتر و یا موبایل های اندرویدی یا IOS به سرور تان متصل شوید و با استفاده از آن در بازار ارز های دیجیتال با آن فعالیت کنید .

نگران از دست رفتن سرمایه تان در بازار های مالی هستید ؟ میخواهید همیشه موفق باشید ؟

اگر شخصی هستید که دارید سرمایه ای بزرگ و واقعی وارد بازار ارز های دیجیتال می کنید، باید حتما در انجام هر قدم در این مسیر دقت کنید .

اولین قدم معمولا خرید یک آی پی ثابت یا سرور مجازی بایننس برای شروع است ، در خرید و انتخاب این سرور مجازی دقت کامل و لازم را داشته باشید .

اگر قصد بازی با سرمایه تان را دارید ، به راحتی میتوانید از یک vpn که آی پی اش با هزارن نفر دیگر در اشتراک است را استفاده کنید ! به راحتی سرمایه تان را بازی داده اید و هر لحظه باید منتظر از بین رفتنش باشید .

خرید آی پی ثابت برای بایننس + 5 ویژگی آن

حتما از خودتان می پرسید چرا ؟ یک درصد فرض کنید یکی از آن هزاران نفری که شما با آن ها آی پی اشتراکی و یکسان دارید ، در بایننس یا هر سایت صرافی ارز دیجیتال دیگری تخلفی انجام بدهد ، منظور ما از تخلف هر کاری است که با قوانین سایت های صرافی ارز دیجیتال تضاد دارد ، برای مثال شخص با ای پی ایران به حساب خود که قبلا از همان آی پی اشتراکی شما استفاده میکرده است وارد شود ، تمام اکانت هایی که از آن ای پی استفاده می کنند هم به مشکل خواهند خورد .

IP ثابت بایننس باید از چه کشوری باشد ؟

آی پی ثابت بایننس باید از کشور هایی باشد که آنها را تحریم نکرده است یا احراز هویت از ساکنان آن کشور ها نخواهد .

شورهای نوع A :

کشورهایی که توسط هیچ جایی تحریم نیستند ، بایننس از کاربران آن کشور ها احراز هویت درخواست نمی‌کند، این کشورها شامل : هلند ، ترکیه، امارات، استرالیا، انگلیس، سنگاپور، کانادا، لهستان.

به ترتیب بهترین کشورها جهت خرید سرور مجازی برای فعالیت در صرافی‌های ارز دیجیتال نظیر بایننس هستند.

بهترین کشور در حال، کشور هلند است برای خرید آی پی ثابت برای بایننس و ترید.

شما میتوانید از صفحات سرور مجازی هلند و سرور مجازی ترید دیدن نمایید :

http://webdade.com/trade-vps

https://webdade.com/vps-server-netherlands

کشورهای نوع B :

کشورهای نوع B در واقع کشورهایی هستند که « بایننس آن‌ها را تحریم نکرده » ولی با احتمال ۹۰% پس از ورود به حساب بایننس یا صرافی، از کاربر استفاده کننده و تریدر درخواست مدارک احراز هویت می‌کند.

این کشورها نظیر : آلمان ، فرانسه

کشورهای گروه B تحریم نیستند، ولی باید مدارک احراز هویت خود نظیر «پاسپورت، قبض آب و برق، گزارش حساب بانکی و یا کارت اقامت یا ID Card یا گواهی نامه رانندگی» از کشور آلمان یا فرانسه را به بایننس یا صرافی‌شان بدهند تا تایید شده و بتوانند فعالیت کنند.

سیاست بایننس در مقابل دریافت این مدارک به هیچ وجه مشخص نیست و ممکن است در آینده کشورهای گروه A و B عوض شوند و کشورهای بیشتری به گروه B اضافه گردند.

پس اگر شما مدارک احراز هویت از کشور آلمان یا فرانسه را دارید، می‌توانید موقعیت کشور خود را آلمان یا فرانسه انتخاب کنید و با ارائه مدارک آلمانی و فرانسوی به فعالیت خود بپردازید.

خرید آی پی ثابت برای بایننس + 5 ویژگی آن

هیچ کدام از کشور های خارجی برای بورس ایران مناسب نیستند و برای بورس ایران باید از سرور مجازی ایران استفاده کرد .

از چه شرکتی IP ثابت برای بایننس بخریم ؟

برای تهیه آی پی ثابت بایننس ، میتوانید از وب سایت وب داده دیدن نمایید .

لینک صفحه سرور مجازی ترید و خرید IP ثابت :

http://webdade.com/trade-vps

آدرس وب سایت جهت خرید آنلاین : webdade.com

شماره تماس جهت مشاوره پیش از خرید : 02191300210

وب داده اولین مرکز تخصصی ارائه سرور مجازی بایننس همراه با آی پی ثابت برای ترید بیش از 13 کشور دنیا است .

شرکت وب داده با دارا بودن تریدر های حرفه ای ، آی پی ثابت ترید را بررسی نموده و پس از انجام بررسی های کامل آن ها را در اختیار کاربران خود می گذارد .

نتیجه گیری پایانی :

در این مقاله ، تمامی محصولات « سرور مجازی ترید » ، « سرور مجازی بایننس » ، « آی پی ثابت برای بایننس » ، « آی پی ثابت برای ترید » و شیوه خرید آی پی ثابت را بررسی کردیم .

در نهایت پیشنهاد نهایی ما استفاده از سرور های مخصوص ترید و بایننس است و هیچ وجه از سرور های مجازی معمولی از کشور های خاص خریداری نکنید ، چرا که آن سرور ها برای ترید و بایننس آزمایش نشده اند و سرور های مخصوص ترید و بایننس همگی تست شده هستند تا شما به مشکلی نخورید .

در صورت داشتن هر گونه سوال و کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرور مجازی ترید و بایننس میتوانید از وب سایت وب داده به آدرس زیر دیدن نمایید :

http://webdade.com/trade-vps

یا با شماره 02191300210 تماس حاصل فرمایید .

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد