65 هزار دلار ارز قاچاق در فرودگاه امام (ره) کشف شد


65 هزار دلار ارز قاچاق در فرودگاه امام (ره) کشف شد

شهرری ـ ایرنا ـ مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: پلیس فرودگاه بین‌المللی امام (ره) حین بازرسی از مسافران 65 هزار دلار آمریکایی قاچاق را از یک نفر کشف و ضبط کردند.

احمدجعفری نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه امام خمینی(ره) در حال عبور مسافران از دستگاه ایکس ری موفق به کشف این میزان دلار قاچاق شدند و در همان زمان فرد متخلف را بازداشت کردند.

وی با بیان اینکه ارزش ارز خروجی ۱۴ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال برآورد شده است، عنوان کرد: پرونده فرد متخلف در اداره تعزیرات تشکیل شده و فرد متخلف به اندازه براساس قانون به اندازه ۲ برابر ارزش کالای ارز قاچاق جریمه خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان های استان تهران برخورد می‌شود.

جعفری نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تاکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌ شود.

این مسئول اضافه کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن