اجرای طرح جزء خوانی قرآن کریم به نیت شهدا 


اجرای طرح جزء خوانی قرآن کریم به نیت شهدا 

محبوبه جبالبارزی گفت: طرح جزء خوانی قرآن کریم یکی از برنامه های این کانون فرهنگی هنری است که روزانه به نیابت از شهدای شهرستان و شهدای گمنام آرمیده در گلزار شهدای عنبرآباد در حال اجرا است.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح برنامه های کانون امام صادق (ع) در ماه مبارک رمضان، گفت: طرح جزء خوانی قرآن کریم یکی از برنامه های این کانون فرهنگی هنری است که روزانه به نیابت از شهدای شهرستان و شهدای گمنام آرمیده در گلزار شهدای عنبرآباد در حال اجرا است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: در راستای اجرای این طرح، روزانه بچه های مسجدی عضو کانون در گلزار شهدا حضور یافته و به نیت یکی از شهدا یک جزء قرآن کریم تلاوت می کنند.


وی بیان کرد: بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی همواره در دستور کار فعالیت های کانون قرار داشته است و به همین منظور هم زمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) جشن باشکوهی در فضای باز همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.


جبالبارزی ادامه داد: سخنرانی در باب فضائل و کرامت امام حسن مجتبی (ع)، مولودی خوانی و مسابقه از ویژه برنامه های این جشن بود که اجرا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ابراز کرد: همچنین با توجه به شرایط کرونایی مراسم لیالی قدر به مدت ۳ ساعت همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.


وی اظهار کرد: مسجد به گونه ای فضاسازی شد تا مومنین با خاطری آسوده در این مراسم معنوی حضور یابند و قبل از ورود آنها به مسجد نیز تاکید شد که با ماسک وارد شده و مهر نماز، سجاده و کتاب دعا شخصی بهمراه داشته باشند.


جبالبارزی یادآور شد: با هدف ایجاد امنیت برای مومنین شرکت کننده در مراسم معنوی لیالی قدر، گشت محله محور توسط بچه های مسجدی پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام و کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) تشکیل شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد عنوان کرد: اجرای پویش نقاشی قدس ویژه کودکان یکی دیگر از برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان است که به صورت مجازی برگزار شد.



وی بیان کرد: این پویش با هدف آشنایی کودکان با قدس شریف و ابراز همدردی با کودکان این سرزمین برگزار شد و کودکان نقاشی های خود را از طریق گروه مجازی کانون در واتس آپ برای ما ارسال کردند.


جبالبارزی تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم را یکی دیگر از برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان برشمرد و افزود: این طرح ملی به منظور تکریم و تجلیل از مادران شهدا در ماه رمضان اجرا شد و ما با رعایت کامل نکات بهداشتی با مادران شهدا دیدار کرده و از آنها تجلیل کردیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد بیان کرد: در تداوم رزمایش کمک مومنانه نیز هم زمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) به همت بچه های مسجد طرح توزیع غذای نذری اجرا شد.



وی افزود: در راستای اجرای این طرح ۴۰۰ پرس غذای نذری در بین خانوارهای نیازمند با اولویت نیازمندان محله مسجد توزیع شد.


جبالبارزی تاکید کرد: این اقدام با تاسی از سیره امام حسن مجتبی (ع) و با هدف اطعام و افطار خانواده های نیازمند روزه دار انجام شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد در خاتمه عنوان کرد: همچنین در تداوم رزمایش کمک مومنانه روزانه تعدادی بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت