مهلت ارسال آثار به جشنواره عدلیه و رسانه یزد تمدید شد


مهلت ارسال آثار به جشنواره عدلیه و رسانه یزد تمدید شد

دبیر نخستین جشنواره عدلیه و رسانه از تمدید مهلت ارسال آثار به این رویداد، تا تاریخ 15 خرداد ماه سال جاری خبر داد.

«حسین عباس زاده» در این رابطه بیان کرد: به دلیل درخواست خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و برنامه‌سازان، مهلت زمانی ارسال آثار به این دوره از جشنواره تا ۱۵ خرداد ماه تمدید شد.

این مسئول افزود: بر همین اساس مهلت پایان فراخوان جشنواره که روز ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ بود به مدت ۱۵ روز تمدید شده و آخرین زمان ارسال آثار به مرکز ارتباطات و رسانه قوه قضائیه در استان یزد از طریق پست الکترونیک adliehyazd۳۵@gmail.com، روز ۱۵ خردادماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

عباس زاده برگزاری این جشنواره را در سه بخش اصلی، ویژه و رسانه عنوان و اظهار کرد: بخش اصلی شامل خبر و گزارش خبری، گزارش تحلیلی و توصیفی، مصاحبه، یادداشت و مقاله و گزارش تصویری است و در بخش ویژه ارسال آثار در قالب اینفوگرافی، پادکست طرح‌های گرافیکی پوستر، تصویر، کلیپ‌های کوتاه پویا نمایی و یا موشن گرافیک بوده و همچنین در بخش رسانه نیز فعالیت‌های رسانه‌های استان در قالب مندرج در گروه‌های جشنواره به صورت مجزا و مطابق با آیین‌نامه‌های ابلاغی جهت تجلیل از رسانه‌های برتر مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی افزود: با پیگیری‌های مستمر و تعامل اصحاب رسانه استان، این جشنواره از هفته قوه قضائیه سال گذشته در دستگاه قضایی آغاز و اختتامیه آن در هفته قوه قضائیه سال جاری با معرفی نفرات برتر برگزار می شود.

دبیر اولین جشنواره عدلیه و رسانه آخرین فرصت شرکت در جشنواره را ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ اعلام و ابراز کرد: به لحاظ نیاز به فرصت داوری آثار قبل از هفته قوه قضاییه و آماده سازی نتایج قبل از اختتامیه، زمان اعلام شده برای ارسال آثار دیگر قابل تمدید نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به سایت دادگستری استان یزد به آدرس www.dadgostari_yz.ir مراجعه یا با شماره ۳۸۲۷۰۶۱۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس