رئال مادرید در دوراهی واران - راموس


رئال مادرید در دوراهی واران - راموس

خط دفاعی مادریدی‌ها برای فصل بعد متحول می‌شود و به نظر می رسد از بین واران و راموس، تنها یک نفر در خط دفاعی رئال مادرید در فصل آتی حضور خواهدداشت.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ با بررسی اخبار می‌توان به این نتیجه رسید که رئال‌مادرید برای فصل آینده خود ۳ گزینه برای قلب خط دفاعی دارد. داوید آلابا گزینه اصلی رئالی‌ها برای جذب است و احتمالا فصل آینده در قلب خط دفاعی این تیم حضور خواهد داشت. ۲ گزینه دیگر هم ادر میلیتائو و ناچو هستند. چهارمین عضو خط دفاع سپیدپوشان مادرید یکی از بین سرخیو راموس و رافائل واران خواهد بود. همکاری بین این دو که یکی از تاریخی‌ترین زوج‌ها در طول یکی از موفق‌ترین دوره‌های تاریخ باشگاه در رقابت‌های اروپایی بوده است، در این تابستان به پایان خواهد رسید. رئال‌مادرید امیدوار است که یکی از این دو به همکاری با باشگاه ادامه دهد؛ اما برنامه‌ای برای نگه‌داشتن هر دو در والدبباس ندارند.

در‌صورتی‌که یکی از آن‌ها باشگاه را ترک کند، رئالی‌ها می‌توانند از پائو تورس یا جولز کانده برای جایگزینی آن‌ها استفاده کنند. رئال می‌داند که نیاز به پیشرفت و تکامل دارد و خط دفاع آن‌ها که سال‌ها با ثبات آهنینش شناخته می‌شد، دیگر وجود ندارد. راموس و واران خود اجازه دادند تا بازیکنان دیگری برای جایگزینی آن‌ها پا به میدان بگذارند و بدرخشند و اکنون اوضاع تغییر کرده است. کاپیتان سپیدپوشان در این فصل بار‌ها مصدوم شد و قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد. واران نیز ممکن است به فروش برسد تا در سال‌۲۰۲۲ به‌عنوان بازیکن آزاد، رئال را ترک نکند.

با توجه به علاقه رئال‌مادرید به خرید امباپه، مدیران این تیم قصد دارند تا با فروش برخی از بازیکنان خود، سرمایه لازم برای خرید ستاره فرانسوی را فراهم کنند و واران می‌تواند به‌این‌دلیل نیز در فهرست فروش مادرید قرار بگیرد. هم‌اکنون به نظر می‌رسد واران شانس بیشتری برای ماندن در مادرید دارد تا راموس. ناچو و میلیتائو توانسته‌اند به شایستگی جایگاه خود را در تیم برای فصل ۲۲-۲۰۲۱ نیز تثبیت کنند. ناچو البته قراردادش در سال‌۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و باید قرارداد خود با رئال را تمدید کند.


زیدان، راموس را نمی‌خواهد

همه این اتفاق‌ها در‌حالی رقم می‌خورد که هنوز ماندن زیدان هم در رئال قطعی نیست و بازیکنان نمی‌دانند برای فصل بعد باید زیر‌نظر کدام مربی بازی کنند. همچنین مدیران باشگاه هم برای تمدید قرارداد‌ها یا جذب بازیکنان جدید با چالشی جدی مواجه هستند. سرمربی فرانسوی اگر در برنابئو بماند، احتمالا راموس باید عطای بازی در این تیم را به لقایش ببخشد و مادرید را احتمالا به مقصد پاریس ترک کند. در اسپانیا همه می‌دانند رابطه زیدان با بازیکنان فرانسوی رئال چطور است. به‌طور‌قطع از بین واران و راموس، اولویت اول برای زیزوی افسانه‌ای، واران فرانسوی است. اما یک احتمال هم وجود دارد و آن هم رفتن زیدان از مادرید است.


رائول، راموس را می‌خواهد

خیلی‌ها از همین حالا زیدان را به‌عنوان جانشین پیرلو در یوونتوس می‌دانند و معتقدند مربی فصل بعدی این باشگاه، رائول گونزالس، مربی تیم دوم باشگاه خواهد بود. مارکا معتقد است اگر رائول فصل بعد روی نیمکت کهکشانی‌ها بنشیند، احتمالا راموس را در این تیم نگه خواهد داشت. کاپیتان فعلی رئالی‌ها مدتی با رائول هم‌بازی بود و اتفاقا رابطه نزدیکی هم با او داشت؛ به‌همین‌خاطر برخی کارشناسان معتقدند تنها‌راه بقای سرخیو راموس در رئال (باتوجه به اختلافات سلیقه‌ای که او با مدیریت باشگاه هم دارد)، حضور رائول گونزالس خواهد بود.


نگاه راموس به لباس پاری‌سن‌ژرمن

با هر اتفاقی غیر از حضور رائول در رأس کادر فنی رئال، باید شاهد خداحافظی راموس با مادریدی‌ها باشیم. او که در این فصل زیاد مصدوم بوده و از ژانویه گذشته تا پیش از دیدار برگشت مقابل چلسی یک بازی کامل نوددقیقه‌ای برگزار نکرده بود، با مصدومیت دوباره در پای چپش ادامه فصل را از دست داد. این شصت‌ویکمین مصدومیت (به‌علاوه ابتلا به کووید) بازیکنان رئال در این فصل بود. کاپیتان برای اینکه به رکورد بازیکن مصری در بیشترین تعداد بازی‌های ملی برسد، با‌وجود مصدومیت برای تیم ملی اسپانیا به میدان رفت و مصدومیتش تشدید شد.

همین کار‌ها و در کنار آن کنار‌نیامدن با باشگاه بر سر مبلغ تمدید قرارداد و موافقت با کاهش ۱۰ درصدی حقوق، او را تا حدودی از چشم مادریدی‌ها انداخته است. حالا راموس با ۲‌حرکت جدید فاصله‌اش را با رئال بیشتر کرده و به‌سمت پاریس چرخیده است. او ابتدا بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن را در اینستاگرام دنبال کرد و سپس برای نیمار که خبر تمدید قراردادش تا سال ۲۰۲۵ را منتشر کرده بود، ۴ تا ایموجی کف‌زدن کامنت گذاشت. او بعد از کارواخال (۳۰) و هازارد (۲۹) با ۲۶ بازی بیشترین تعداد بازی را در این فصل از دست داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند