معرفی بنتلی فلایینگ اسپور 2022 با رنگ‌ها و تکنولوژی‌های بیشتر


معرفی بنتلی فلایینگ اسپور 2022 با رنگ‌ها و تکنولوژی‌های بیشتر

بنتلی فلایینگ اسپور 2022 با تجهیزات بیشتری معرفی شده تا این سدان لوکس‌تر از هر زمان دیگری باشد. این خودروساز بریتانیایی تجهیزات استاندارد محصول خود را نیز بیشتر کرده است. در بخش بیرونی رنگ خاکستری کامبرین برای اولین بار بکار رفته و بنابراین رنگ‌های در دسترس برای خریداران به 63 گزینه رسیده است. بنتلی هم‌اکنون … The post معرفی بنتلی فلایینگ اسپور...

بنتلی فلایینگ اسپور ۲۰۲۲ با تجهیزات بیشتری معرفی شده تا این سدان لوکس‌تر از هر زمان دیگری باشد. این خودروساز بریتانیایی تجهیزات استاندارد محصول خود را نیز بیشتر کرده است. در بخش بیرونی رنگ خاکستری کامبرین برای اولین بار بکار رفته و بنابراین رنگ‌های در دسترس برای خریداران به ۶۳ گزینه رسیده است. بنتلی هم‌اکنون کابین را با تریم چوب خاص در رنگ‌های متنوع ارائه می‌کند. این تریم دارای پوشش ۰.۱ میلی‌متری از لاک مات می‌باشد. نتیجه نهایی نیز حفظ بافت اصلی چوب است که مالکان می‌توانند آن را حس کنند.

معرفی بنتلی فلایینگ اسپور 2022 با رنگ‌ها و تکنولوژی‌های بیشتر

بریتانیایی‌ها پکیج مشخصات شهری قبلی را که به‌صورت آپشن ارائه می‌شد به‌صورت استاندارد روی فلایینگ اسپور ۲۰۲۲ ارائه کرده‌اند. این پکیج شامل سیستم‌های تشخیص علائم ترافیکی، باز شدن هندزفری درب صندوق، هشدار ترافیک پشتی، دوربین دید از بالا، نورپردازی خوشامدگویی و آینه‌های تیره شونده خودکار است.

داخل کابین نیز سیستم یونیزه کننده هوا به‌صورت استاندارد نصب شده است. این سیستم ذرات آلوده سیستم تهویه مطبوع را از بین می‌برد تا کیفیت هوا بهتر شود.

معرفی بنتلی فلایینگ اسپور 2022 با رنگ‌ها و تکنولوژی‌های بیشتر

بنتلی همچنین با کمپانی ESI برای کاهش صدا، لرزش و ناهنجاری کابین این سدان لوکس همکاری کرده است. این شرکت تست‌های آکوستیک مجازی را برای فهمیدن مکان‌های نفوذ صدا انجام داده است.

فلایینگ اسپور همچنان با دو پیشرانه در دسترس است که اولی از نوع ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو با قدرت ۶۲۶ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متر می‌باشد. یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه همکار این نیروگاه حجیم است. گزینه دوم از نوع ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو است که خروجی ۵۴۲ اسبی و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری دارد. پیشرانه کوچک‌تر باعث شده وزن خودرو ۱۰۰ کیلوگرم کاهش یابد و همین امر روی چابکی فلایینگ اسپور تأثیر مثبتی داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت