واکنش به غیبت کنعانی زادگان در بازی دربی 95


واکنش به غیبت کنعانی زادگان در بازی دربی 95

ابوالقاسم‌پور درباره نبود کنعانی‌زادگان هم گفت: کنعانی‌زادگان بازیکن تاثیرگذاری است و اما در خط دفاع، پرسپولیس سید جلال حسینی را دارد که قطعا می‌تواند به خوبی خط دفاع پرسپولیس را رهبری کند.

بهنام ابوالقاسم پور درباره دربی روز جمعه اظهار کرد: حاشیه‌های بازی‌ها با سپاهان گریبان‌گیر پرسپولیس شده و هم باعث شده که تیم با تعدادی مصدوم به مصاف استقلال برود. این موضوع کار پرسپولیس را به ویژه در خط دفاع سخت می‌کند چون نبود بازیکنی مثل کنعانی‌زادگان قطعا تاثیر گذار است.

وی افزود: شرایط پرسپولیس از نظر فنی و هم از نظر روحی و روانی خیلی بهتر از استقلال است چون پرسپولیس در لیگ قهرمانان عملکرد بسیار خوبی داشت و با روحیه خوبی به تهران بازگشت. الان هم اگر پرسپولیس بتواند استقلال را شکست دهد، راه زیادی از قهرمانی را طی کرده است.

او در ادامه درباره شکست استقلال پیش از دربی و تساوی پرسپولیس هم گفت: نتایج پیش از این بازی واقعا روی بازی و عملکرد بازیکنان تاثیری ندارد. وقتی داربی شروع می‌شود همه به دنبال این هستند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند و تیمشان هم عملکرد خوبی داشته باشد. بازی داربی واقعا بازی خاصی است و به انگیزه بازیکنان برمی‌گردد. تیمی که با تمرکز بالا در بازی حاضر بشود، قطعا عملکرد بهتری در بازی خواهد داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره اینکه پیشبینی‌اش از بازی دربی پیش رو چیست، گفت: در این بازی قطعا مربیان محتاط خواهند بود. یعنی هیچکس از ابتدا برای برد وارد زمین نمی‌شود و به دنبال این است که تیم حریف را ارزیابی کند و در شرایط بازی اگر فرصتی پیش آمد و گلزنی کرد، به سمت برد حرکت کند. با این حال امیدواریم بازی جذابی ببینیم اما قطعا دو تیم دوست ندارند ببازند چون باخت در این دیدار برای هواداران سخت است.

وی به گلزنی خودش در برابر استقلال اشاره کرد و گفت: من هم گل ملی زده‌ام و هم گل آسیایی در کارنامه دارم. اما گلی که برابر استقلال به ثمر رساندم برایم ارزش دیگری دارد. بازیکنی که در دربی گلزنی می‌کند، نامش ماندگار می‌شود و هواداران هیچ وقت فراموشش نمی‌کنند.

ابوالقاسم‌پور درباره نبود کنعانی‌زادگان هم گفت: کنعانی‌زادگان بازیکن تاثیرگذاری است و اما در خط دفاع، پرسپولیس سید جلال حسینی را دارد که قطعا می‌تواند به خوبی خط دفاع پرسپولیس را رهبری کند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که پیشبینی‌اش از نتیجه بازی چیست هم گفت: به نظرم یا پرسپولیس برنده می‌شود و یا بازی به تساوی کشیده می‌شود. در این بازی پرسپولیس بازنده نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی