قابلیت اضافه کردن ضمایر شخصی به پروفایل اینستاگرام


قابلیت اضافه کردن ضمایر شخصی به پروفایل اینستاگرام

رسانه کلیک – کاربران اینستاگرام از امروز می‌توانند ضمایر شخصی همچون He، Him، She وHer را به پروفایل خود اضافه کنند. این ویژگی فعلا تنها در برخی کشورها قابل دسترس است. اینستاگرام با اضافه کردن ضمایر شخصی در قسمت پروفایل، راه شناختن افراد را آسان‌تر کرده است. کاربران اکنون می‌توانند حداکثر چهار ضمیر شخصی مانند […] نوشته قابلیت اضافه کردن ضمایر شخصی...

رسانه کلیک – کاربران اینستاگرام از امروز می‌توانند ضمایر شخصی همچون He، Him، She وHer را به پروفایل خود اضافه کنند. این ویژگی فعلا تنها در برخی کشورها قابل دسترس است.

اینستاگرام با اضافه کردن ضمایر شخصی در قسمت پروفایل، راه شناختن افراد را آسان‌تر کرده است. کاربران اکنون می‌توانند حداکثر چهار ضمیر شخصی مانند He، Him، She، Her، They، Them و غیره را به قسمت پروفایل خود اضافه کرده تا در کنار نام آن‌ها ظاهر شود. در صورت تمایل می‌توان کاری کرد که این اطلاعات تنها برای فالوورها به نمایش درآید. ویژگی مذکور برای کاربران زیر 18 سال به طور دیفالیت یا پیشفرض فعال شده است.

در صورت عدم وجود ضمیر مورد نظر در فهرست ارائه شده، کاربر می‌تواند درخواست خود را به اینستاگرام ارسال کرده و یا آن را در قسمت Bio بنویسد. ناگفته نماند که قابلیت جدید تنها در برخی کشورها همچون آمریکا قابل دسترس است و هنوز خبری از تعمیم آن به سایر مناطق نیست. حتی هنوز مشخص نشده که آیا ضمایر غیر انگلیسی نیز در آینده به اپلیکیشن اضافه خواهند شد یا خیر.

برای اضافه کردن ضمایر شخصی به پروفایل ابتدا باید به قسمت Pronouns رفته و ضمیر مورد نظر را در Add your pronouns تایپ کنید. پس از تایپ هر حرف، ضمایر پیشنهادی برای شما نشان داده می‌شود. برای حفظ حریم خصوصی نیز می‌توانید گزینه Show to Followers Only را فعال کنید تا ضمایر تنها برای فالوورها نشان داده شوند.

پلتفرم‌های دیگر همچون OkCupid و Lyft نیز مدتی است که این ویژگی را به قسمت پروفایل اضافه کرده‌اند. فیس‌بوک نیز از سال 2014 این امکان را برای کاربران فراهم آورده؛ هرچند که گزینه‌های انتخابی در این پلتفرم هنوز محدود به He، Him، She، Her، They و Them است. گفته می‌شود که در آینده ضمایر بیشتری به اینستاگرام اضافه می‌شود اما فعلا باید با همین گزینه‌های موجود سر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی