افشاگری یار قدیمی استقلال از باخت 6برصفر به پرسپولیس


افشاگری یار قدیمی استقلال از باخت 6برصفر به پرسپولیس

گودرز حبیبی یکی از چهره های قدیمی باشگاه تاج یا همان استقلال فعلی است، که در آستانه دربی نود و پنجم درباره با معروف سال ۵۲ صحبت کرده است. به گزارش تابناک ورزشی، حبیبی در بخشی از گفت‌وگوی تازه اش درباره شکست 6...

گودرز حبیبی یکی از چهره های قدیمی باشگاه تاج یا همان استقلال فعلی است، که در آستانه دربی نود و پنجم درباره با معروف سال ۵۲ صحبت کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، حبیبی در بخشی از گفت‌وگوی تازه اش درباره شکست 6 بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در دربی سال 52 افشاگری کرد.

او گفت: یک دسیسه‌هایی در کار بود. یکسری می‌خواستند از باشگاه استقلال جدا شوند و جلوتر با تیم‌هایی که موردعلاقه‌شان بود صحبت کرده بودند. یکی دو تا از دوستان‌مان هم که اجازه بدهید اسم‌شان را نیاورم، آنها هم که بعداً اسطوره‌های باشگاه شدند، با باشگاه اختلاف آنچنانی پیدا کردند. یک گروه دارایی، یک گروه شاهین، یک گروه هم که بچه‌های استقلال یعنی تاج، همین‌ها باعث شدند که دفاع وسط توپ‌‌های آنچنانی را راحت بدهد که سال بعد برود پرسپولیس. رفیق عزیزمان هم گل‌های آنچنانی بخورد که ... .

وی در پاسخ به این سؤال که چنین مسئله‌ای (اختلاف بازیکنان با باشگاه) در شکست استقلال تأثیر داشته است، اظهار داشت: خیلی تأثیر داشت. بچه‌ها بد بازی کردند و خودشان در زمین نخواستند بازی کنند و حرکت‌هایی انجام دادند. خدا را شکر می‌کنم که آن موقع من دیگر بازی را کنار گذاشته بودم. حتی برای تماشا هم نیامدم، چون اختلافات قبلش را در باشگاه دیده بودم، ولی بازی باید انجام می‌شد و کاری هم نمی‌شد انجام داد. برای همین گرفتار شدیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس