واریز 140 میلیارد تومان از طلب شرکت گاز به حساب سازمان هدفمندی یارانه ها


با پیگیری و حسابرسی های دیوان محاسبات خراسان شمالی مبلغ 140 میلیارد و 100 میلیون تومان از طلب شرکت گاز این استان بابت گاز بهای مشترکین عمده از جمله مجتمع پتروشیمی خراسان و مجتمع صنعتی اسفراین وصول و به حساب سازمان هدفمندی یارانه ها نزد خزانه داری کل واریز شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، براساس قانون هدفمندی یارانه ها، تبصره ۱۴ قوانین بودجه سنواتی از جمله قانون بودجه سال ۱۳۹۹ و همچنین آیین نامه اجرایی ذیربط، درآمد حاصل از فروش داخلی گاز طبیعی، از جمله منابع درآمدی سازمان هدفمندی یارانه ها بوده و باید پس از وصول گاز بها از طریق قبوض مشترکین به حساب سازمان هدفمندی نزد خزانه واریز شود.

وصول به موقع و صحیح این درآمدها و واریز به موقع سهم هریک از سازمان های ذیربط(هدفمندی، شرکت های ذبربط و عوارض و مالیات بر ارزش افزوده) تحقق اهداف و برنامه های مندرج در قوانین موضوعه در سطح ملی و استانی از جمله پرداخت یارانه های نقدی و غیرنقدی به خانوارهای مشمول، اجرای طرح حمایت معیشتی خانوارهای هدف، خرید تضمینی گندم و یارانه نان، مستمری و یارانه افراد تحت پوشش کمیته امداد، کاهش فقر مطلق و ... را به همراه دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خط و نشان صریح باقری برای صهیونیست‌ها