توزیع 210 بسته حمایتی معیشتی در روستاهای شهرستان دنا


توزیع 210 بسته حمایتی معیشتی  در روستاهای شهرستان دنا

حجت الاسلام امیدبخشی از توزیع 210 بسته معیشتی بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا ورسایر محرومان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام «سید ابراهیم امیدبخشی» در خصوص طرح «سفره های مهربانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: در ادامه مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان و در قالب طرح سفره های مهربانی تا پایان ماه مبارک رمضان تعداد بسته های توزیعی ۳۱۴ بسته معیشتی بین خانواده‌های آبرومند نیازمند توزیع می‌کند.

روحانی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا و مستقر در شهر پاتاوه از شناسایی خانواده‌های نیازمند سخن به میان آورد و افزود: بسته‌های معیشتی میان این خانواده‌ها توزیع می‌شود و در این مرحله ۲۱۰ بسته معیشتی دیگر بین خانواده‌ها در مناطق کم‌برخوردار و آسیب دیده از کرونا(محرومین) توزیع می‌شود.

وی در مورد بسته‌های معیشتی گفت: این بسته‌ها متنوع (غذایی _بهداشتی) شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه، حبوبات، روغن مایع، تاید، انواع شامپو بوده و ارزش ریالی هر بسته ۱۰۰ هزار تومان است.

حجت الاسلام امیدبخشی با اشاره به آیه شریفه قرآن، در این زمینه، یادآور شد: مومنین واقعی در اموال خود برای «سائل و محروم» حقی معلوم قرار می دهند و مصداق «یطعمون الطعام علی حبه» به مسکین و یتیم و اسیر (آنانکه اسیر فقر و بیچارگی هستند) مساعدت می کنند و باور عمیق قلبی و عملی دارند که «ان الله یحب المحسنین و الله لا یضییع اجر المحسنین» وعده حقی است که خدای تبارک و تعالی به آن مثل همه وعده ها وفادار است.

روحانی مستقر در شهر پاتاوه بالاترین مصداق تحقق عملی شعار عبادی سیاسی «مرگ بر آمریکا» که مظهر روشن استکبار در مقابل مستضعفین است را خدمت به مردم و ویژه خدمت به محرومین بیان کرد.

امیدبخشی در پایان از خیرین مستقر در استان های تهران، فارس، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد که در این امر خیر سهیم هستند قدردانی و شماره تلفن همراه خود را جهت هرگونه سئوال و شماره کارت بانکی خود جهت کمک نقدی خیرین اعلام کرد.

شماره همراه:۰۹۱۷۲۰۷۴۲۲۸
شماره کارت بانکی
6037991795384142

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


امشب ماه صورتی را در آسمان ببنید