کشف جسد کوهنورد گمشده در لواسان


کشف جسد کوهنورد گمشده در لواسان

فارس نوشت: مسؤول ایستگاه آتش‌نشانی لواسان گفت: جسد کوهنوردی که روز جمعه به همراه دوستان خود به کوه رفته و مفقود شده بود، صبح امروز پس از 5 شبانه روز در لواسان پیدا شد.

علی احمد مومجی مسؤول ایستگاه آتش‌نشانی لواسان اظهار کرد: چهار کوهنورد روز جمعه به کوه رفته بودند که یکی از آنها در مسیر برگشت از دوستان خود جدا شده و مفقود شده بود و پس از ۵ روز تلاش بی وقفه نیروهای امدادی و افراد بومی روستای کند علیا صبح امروز اهالی روستا جسد او را پیدا کردند.

وی گفت: اهالی روستا ساعت ۸:۳۰ صبح امروز با ایستگاه آتش‌نشانی تماس گرفته و اعلام کردند که جسد کوهنورد پیدا شده که در پی آن سریعا ۴ نفر از آتش‌نشانان ایستگاه با ست کامل لوازم کوهستان به محل مورد نظر اعزام شدند.

مسؤول ایستگاه آتش‌نشانی لواسان افزود: نیرو های آتش‌نشانی بعد از طی ۳ کیلومتر در مسیر صعب العبور کوهستانی به جسد کوهنورد رسیده و با همراهی بومیان به پایین قله حرکت کردند و پس از رسیدن به پایین کوه بعد از صورتجلسه با عوامل انتظامی به پزشکی‌قانونی منتقل کردند.

مومجی تصریح کرد: این فرد از یک ارتفاع حدودا ۱۵ متری در سه مرحله به پایین پرت شده و از ناحیه صورت و کمر آسیب جدی دیده و جان خود را از دست داده است.

47231

کد خبر 1514488

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی