قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 637 نفر رسید


قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 637 نفر رسید

یزدان پناه از افزایش شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 637 خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 2 بیمار جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» امروز اظهار کرد: هم اکنون 371 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد بستری بوده که از این تعداد، 172 نفر مبتلای قطعی و 24 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 43 هزار و 773 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از 467 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج حدود 34 درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد، گچساران و بهمئی و از 254 نمونه رپید تست 20 درصد موارد مثبت و در شهرستان های کهگیلویه، گچساران و لنده می باشند.

یزدان پناه بیان کرد: آمار بستری بیماران کرونایی در استان با روندی کُند در حال کاهش است و انتظار داریم که با کاهش بستری مبتلایان جدید، آمار مرگ و میر نیز کاهش قابل توجه یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: مردم برای کنترل بیماری کرونا باید احتیاط بیشتری داشته باشند و با جدیت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی و عدم حضور در تجمعات را رعایت نمایند.

وی همچنین با اشاره به تثبیت و کاهش جزئی شیوع کرونا در استان، گفت: با توجه به روند شکننده شیوع کرونا، همراهی مردم و رعایت پروتکل‌های کنترل این بیماری بسیار ضروری است و باید از عادی انگاری وضعیت پرهیز کنیم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403