هفته شیراز فرصت معرفی بهتر شهر راز است


هفته شیراز فرصت معرفی بهتر شهر راز است

رئیس شورای شهر شیراز با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های هفته شیراز برای معرفی دقیقتر این شهر، گفت: از مشکلاتی که امروز مدیریت کلان و خرد با آن دست و پنجه نرم می‌کند، موفق نبودن در جلب مشارکت نخبگان و مردم است.

سید عبدالرزاق موسوی شامگاه پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت در آیین اختتامه ویژه‌برنامه‌های هفته شیراز، خاطرنشان کرد: هفته شیراز فرصتی بود که بخشی از نخبگان حوزه فرهنگ و هنر در ارایه برنامه‌ها سهیم باشند و این دستاورد نیکو را می‌توان در دیگر زمینه‌ها نیز دنبال کرد. همگان باید تلاش کنند تا با بهره‌گیری از ظرفیت موجود شیراز را به دیگر مردم به‌خوبی معرفی کنند.

او با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته شیراز برای معرفی این کلان‌شهر فرهنگی موفق بوده است، افزود: امید است در ادوار آینده، این هفته با همکاری همه سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی برای شناساندن ظرفیت‌های شیراز گام بردارد.

موسوی ضمن قدردانی از تلاش‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، گفت: این مجموعه به‌شایستگی با همکاری بخش‌های مدنی حوزه فرهنگ و هنر این هفته را برگزار کردند و رویدادهای ارزشمندی را رقم زدند.

رئیس شورای شهر شیراز برگزاری نشست با حضور نخبگان شیرازی خارج از کشور را اقدامی برجسته خواند که برای نخستین‌بار در هفته شیراز انجام شد و تاکید کرد: ضروری است داشته‌های خود را ارج نهیم و آن‌ها را به دیگران بشناسانیم؛ افزون بر این، برگزاری چنین نشست‌هایی به بهره‌گیری از سرمایه‌های انسانی خارج از کشور می‌انجامد.
او همچنین از ایجاد فضایی برای ارایه آثار برخی هنرمندان شیراز یاد کرد و آن را فرصتی خواند برای جلب رضایت شهروندان و هنرمندان.

موسوی با بیان اینکه فعالیت‌های هفته شیراز براساس برنامه از پیش‌ تعیین شده روی داد، ادامه داد: این ویژگی دلیل برگزاری منظم برنامه‌هاست آن هم در شرایطی که از مشکل کار براساس برنامه در جامعه رنج می‌بریم.

او اضافه کرد: برگزاری مراسم آغازین این هفته در مسجد نصیرالملک و برگزاری مراسم پایانی در باغ عفیف‌آباد نشان‌گر رویکرد شورای پنجم در نشان‌دادن ارزش‌ها و فرهنگ ایرانی و اسلامی به‌صورت توامان با محوریت انسان‌محوری است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان