نجات عروس و داماد در شب عروسی که تلخ شد


نجات عروس و داماد در شب عروسی که تلخ شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، از نجات جان عروس و داماد شیرازی توسط آتش‌نشانان که با یک گاردریل برخورد کرده بودند، خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، محمدهادی قانع، رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: ساعت ۲۰ پنجشنبه شب در پی تماس رانندگان عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد شدید یک خودرو سواری تویوتا حامل عروس و داماد با گاردریل، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه ۸ و گروه امداد و نجات جاده ای را به محل حادثه در گویم اعزام کرد.

به نقل از ایسنا، قانع افزود: پس از بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی کمری که متاسفانه حامل عروس و داماد جوان بود به علت نامعلوم با گاردریل حاشیه خیابان برخورد کرده و بر اثر این حادثه، زن و مرد جوان به شدت دچار مصدومیت شده و داخل خودرو گیر کرده بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ادامه داد: شدت این حادثه به حدی بود که گاردریل از میان خودرو عبور کرده بود.

قانع همچنین با اشاره به حساسیت این حادثه و تلاش تیم امدادی برای نجات جان مصدومان بیان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و ایجاد ترافیک مصنوعی توسط خودروهای آتش نشانی بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول به وسیله تجهیزات ویژه نجات در کمترین زمان ممکن مصدومان را از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند و گروه دوم نیز همزمان با قطع جریان برق و جلوگیری از نشت بنزین از آتش سوزی احتمالی خودرو جلوگیری کردند.

او خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و تحویل محل به عوامل انتظامی و پلیس راهور، به ماموریت خود پایان دادند. به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، عروس و داماد جوان که دچار این سانحه شده بودند توسط تیم اورژانس سریعا به بیمارستان منتقل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها