کنایه سنگین احمدرضا عابدزاده به پرسپولیسی متعصب + سند


کنایه سنگین احمدرضا عابدزاده به پرسپولیسی متعصب + سند

بهزاد داداش زاده ، بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: وقتی من در دقیقه 76 بازی از چپ پا به توپ شدم و شاهین بیانی را دریبل دو طرفه زدم و هواداران در استادیوم شوکه شده بودند. من وقتی به عابدزاده رسیدم می توانستم بغل پا بزنم ولی او دستانش را بالا برد و من هم تو را به سمت او زدم که توپ را گرفت و به من گفت برو آفرین بچه جون نوشته کنایه سنگین احمدرضا عابدزاده...

کنایه سنگین احمدرضا عابدزاده به پرسپولیسی متعصب + سند

احمدرضا عابدزاده ، سنگربان استقلال به بهزاد داداش‌ زاده ، بازیکن پرسپولیس پس از خراب کردن موقعیت در دربی سال ۱۳۷۱ : برو آفرین بچه جون !
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۹

کنایه سنگین احمدرضا عابدزاده به پرسپولیسی متعصب + سند

بهزاد داداش زاده ، بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: وقتی من در دقیقه ۷۶ بازی از چپ پا به توپ شدم و شاهین بیانی را دریبل دو طرفه زدم و هواداران در استادیوم شوکه شده بودند. من وقتی به عابدزاده رسیدم می توانستم بغل پا بزنم ولی او دستانش را بالا برد و من هم تو را به سمت او زدم که توپ را گرفت و به من گفت برو آفرین بچه جون

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهزاد داداش زاده ، بازیکن پیشین پرسپولیس گفت:

من وقتی که به پرسپولیس آمدم در آن سال خیلی از بازیکن های پرسپولیس جدا شده بودند مثل وحید قلیچ، مرتضی فنونی زاده و ضیا عربشاهی و خیلی از بازیکنانی که برای پرسپولیس تصمیم گیرنده بودند. به ما می گفتند که این دربی از آن دربی هایی است که شما شش تا گل می خورید. ما هم تازه آمده بودیم و جوان بودیم و می خواستیم ثابت کنیم که می نوانیم جای بزرگان را پر کنیم.

او افزود:

وقتی که بازی شروع شد استقلال حمله های زیادی انجام داد. ما یک نیمه خیلی خوب به زمین رفتیم و علی پروین به ما گفت که این نیمه هم برتری می تواند با ما باشید فقط باید بازیکنان دوندگی داشته باشند. وقتی من در دقیقه ۷۶ بازی از چپ پا به توپ شدم و شاهین بیانی را دریبل دو طرفه زدم و هواداران در استادیوم شوکه شده بودند. من وقتی به عابدزاده رسیدم می توانستم بغل پا بزنم ولی او دستانش را بالا برد و من هم تو را به سمت او زدم که توپ را گرفت و به من گفت:

برو آفرین بچه جون

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا